Ревюто на Burberry всяка година се превръща в един от най-чаканите и грандиозни модни празници. Тази година модният подиум на Рикардо Тиши бе наистина звезден: новата пролетно-лятна колекция на дизайнера беше представена от Ирина Шейк, Кендъл Дженър, Бела и Джиджи Хадид, Агнес Дейн, а сред гостите на шоуто бяха Карла Бруни, Дуа Липа, Анвар Хадид, Наоми Кембъл и много други.
Опитът и знанията на Рикардо Тиши по отношение на кроенето и създаването на драперии, придобити в Givenchy, неговият европейски инстинкт за изискана сексуалност и привързаността му към модерните материи са силните страни, които правят Burberry все по-успешна марка в последните години.
От идването на дизайнера в легендарната модна къща, колекциите на дома са все по-разнообразни и привличат по-млада аудитория.
„Това е колекция, вдъхновена от нашето минало и посветена на нашето бъдеще. Това е еволюцията на нашето Burberry кралство“, казва дизайнерът
“Шлифeрът и карето завинаги ще останат символи на модната къща, но обществото се променя, светът се променя и сега хората искат да носят различни неща. Така че глобализацията на стила е подходът, върху който искам да се съсредоточа.”
Монохромните изображения в сиви и пясъчни нюанси се превърнаха в тънката червена линия, която преминаваше през цялата колекция. Тиши представи и няколко варианта костюми: започвайки от модерни бизнес вариации до предложения, включващи сериозно окъсени в предната част поли. Деконструкция, драперия, умело наслояване - дизайнерът активно демонстрира способностите си, майсторски играейки с тъканите.
В мъжката част на колекцията неговият характерен стил се прояви в oversized-ръгби-ризи, емблематичните торбeсти панталони и перфектни костюми със сложни детайли. Наред с Върджил Абло в Louis Vuitton и Ким Джоунс в Dior, Тиши насочва Burberry към нов вид мъжественост.