Монохромното кралство: сиви и пясъчни нюанси в новата колекция на Burberry

19 септември 2019 | 07:44
1030
2
Колаж: Woman.bg
2

Ревюто на Burberry всяка година се превръща в един от най-чаканите и грандиозни модни празници. Тази година модният подиум на Рикардо Тиши бе наистина звезден: новата пролетно-лятна колекция на дизайнера беше представена от Ирина Шейк, Кендъл Дженър, Бела и Джиджи Хадид, Агнес Дейн, а сред гостите на шоуто бяха Карла Бруни, Дуа Липа, Анвар Хадид, Наоми Кембъл и много други.

Опитът и знанията на Рикардо Тиши по отношение на кроенето и създаването на драперии, придобити в Givenchy, неговият европейски инстинкт за изискана сексуалност и привързаността му към модерните материи са силните страни, които правят Burberry все по-успешна марка в последните години.

Burberry

От идването на дизайнера в легендарната модна къща, колекциите на дома са все по-разнообразни и привличат по-млада аудитория.

Това е колекция, вдъхновена от нашето минало и посветена на нашето бъдеще. Това е еволюцията на нашето Burberry кралство“, казва дизайнерът
Шлифeрът и карето завинаги ще останат символи на модната къща, но обществото се променя, светът се променя и сега хората искат да носят различни неща. Така че глобализацията на стила е подходът, върху който искам да се съсредоточа.

Монохромните изображения в сиви и пясъчни нюанси се превърнаха в тънката червена линия, която преминаваше през цялата колекция. Тиши представи и няколко варианта костюми: започвайки от модерни бизнес вариации до предложения, включващи сериозно окъсени в предната част поли. Деконструкция, драперия, умело наслояване - дизайнерът активно демонстрира способностите си, майсторски играейки с тъканите.
В мъжката част на колекцията неговият характерен стил се прояви в oversized-ръгби-ризи, емблематичните торбeсти панталони и перфектни костюми със сложни детайли. Наред с Върджил Абло в Louis Vuitton и Ким Джоунс в Dior, Тиши насочва Burberry към нов вид мъжественост.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация, споделена от Burberry (@burberry) на

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация, споделена от Burberry (@burberry) на

Още по темата

Коментари

2 lola
  20 септември 2019 | 17:43 отговор
 

уникални попадения и съчетания!

 
1
  19 септември 2019 | 11:51 отговор
 

Дамските дрехи са скучни, а мъжките- грозни! След като "звездните" модели не изглеждат добре, как ще изглеждат простосмъртните незвездни?!

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.