Най-несполучливите корици на списания през последните години

13 февруари 2014 | 12:07
8446
0
0

Вярно е, че в повечето случаи звездите (и най-вече техните мениджъри) имат контрол над фотосесиите и кориците на списанията, на които се появяват, но не рядко оставят нещата в ръцете на редактори, заслужили доверието с това, че работят за голямо име в издателския бранш.

Като определяме следващите корици на модни списания като пълен провал, не визираме само зле приложения Фотошоп. Корекцията на цветовете е техника стара почти колкото самата фотография, но има „професионалисти“, които си нямат и идея, че смисълът от поправяне на цветовете на една снимка няма за цел загрозяването ѝ, а напротив.

Ето как известни модни корици се превърнаха в несполучлив цирков номер на фотошопа и цветовата корекция.

Сара Джескиа Паркър за китайското издание на Harper’s Bazaar

Мартенската корица на списанието за 2013 година представя една почти неузнаваема Сара Джесика Паркър. Снимката на актрисата е толкова силно коригирана, че прилича повече на рисунка, отколкото на фотография.

Джанет Джексън за списание W

Джанет ще запомни октомври месец на 2006 година като най-несполучливия по отношение на позирането ѝ за корица на списание. Всичко, което е могло да се обърка с тази снимка се е объркало! Вдървена поза, прекалено много грим, зле изпипан образ като цяло. На корицата Джанет Джексън изглежда странно, а не секси.

Дженифър Лопес на корицата на People

Красивата и талантлива Дженифър рядко изглежда зле на корици на списания, но конкретният случаят с People е изключение. Позата, прическата, изражението – всичко говори за лош избор на снимка, оказала се достойна в нечии очи да бъде поставена на корица.

Кристен Стюарт за списание Glamour

Актрисата се появи на корицата на ноемврийския броя на Glamour през 2011-та в странна поза и с толкова "прецизен" фотошоп, който ако не друго, поне е успял да я остави без половин ръка.

Парис Хилтън за списание Vanity Fair

Идеята на корицата на януарския брой на списанието (2012) е била да представи Парис в ролята на образец за „Холивудски разкош“, но след щателна обработка с фотошоп и цветови корекции наследницата Хилтън изглежда повече като брилянтна изработка на восъчна фигура от музея „Мадам Тюсо“.

Още по темата

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.