Пандемията не попречи на висшата мода: Ето какво предстои на световните модни седмици

07 септември 2020 | 09:57
587
0
Снимки: Instagram
0

Когато през юни стана известно, че Седмиците на модата в Ню Йорк, Лондон, Милано и Париж ще се върнат в обичайния формат през септември, всички имаха един и същ горещ въпрос: Не е ли рано за офлайн шоута, като се има предвид, че светът все още е в разгара на глобална пандемия?

И въпреки че някои от големите играчи на модния пазар, включително Saint Laurent и Gucci, веднага се оттеглиха, няколко марки продължиха да представят своите колекции по обичайния начин: например колекция Dior Resort 2021 бе показана в Лече, Valentino AW20 Couture в Cinecittà Studios, а колекцията на Jacquemus SS21 - в житните полета на час път с кола от центъра на Париж. Седмицата на модата в Копенхаген се проведе малко след това, което направи скандинавската столица първият град - домакин на значителен брой физически шоута от началото на пандемията.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus) on



С наближаването на най-важния месец в модата, съвпадащ с доклади за потенциална втора вълна на коронавирус в Европа, е време да разберем как голямата четворка модни столици ще оцелее по време на тези безпрецедентни времена.

Ето всичко, което трябва да знаете за ревютата през септември в Ню Йорк, Лондон, Милано и Париж.

Седмица на модата в Ню Йорк: 13-16 септември

Въпреки че САЩ имат най-голям брой потвърдени случаи на коронавирус в света, Jason Wu и Christian Sirano планират офлайн презентации. Eckhaus Latta, Anna Sui, Carolina Herrera и Marchesa също са се върнали към графика, въпреки че форматът на шоутата им все още не е уточнен окончателно. Основни марки като Marc Jacobs, Michael Kors и Ralph Lauren избраха да не участват, а Gabriela Hearst ще дебютира на Седмицата на модата в Париж.
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Marc Jacobs (@themarcjacobs) on


Седмица на модата в Лондон: 17-22 септември

Предварителната програма от седмицата на модата в Лондон, включваща марки както за мъже, така и за жени, е вече пусната и разделена в три категории: «Дигитална», «Физическа» и «Дигитална и физическа».

Марките, които са потвърдили, че ще представят колекциите си по обичайния начин и които ще се придържат към принципите на социално дистанциране са Simone Rocha, Roksanda, Sharon Wauchob и Amanda Wakeley. Междувременно компании като Burberry, Erdem и Victoria Beckham са избрали "цифровия и физически" формат, но какво точно означава това, предстои да разберем. Стартирала през юни, цифровата платформа на LFW ще продължи да предоставя ексклузивно мултимедийно съдържание.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Burberry (@burberry) on

 

Седмица на модата в Милано: 23-28 септември

Милано е първият от четирите града, който публикува предварително пълен, макар и условен график. Събитието ще включва марки за мъже и жени, с общо 24 цифрови и 28 физически шоута. Големи марки като Fendi, Versace и Giorgio Armani, както и дългоочакваното дебютно шоу на Raf Simons за Prada, са потвърдили, че ще представят своите колекции офлайн.

Missoni, GCDS и Dsquared2 са сред марките, които са направили избор да използват само цифрови технологии Bottega Veneta, Gucci, Moschino и Jil Sander не са потвърдили участието си.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Versace (@versace) on



Седмица на модата в Париж: 28 септември - 6 октомври

Все още не е известно какъв ще бъде графикът за Седмицата на модата в Париж. Федерацията Haute Couture et de la Mode беше първата, която обяви завръщането си във физически формат през юни и излезе с изявление, че ще спазва стандартите за безопасност, определени от френските власти. Очакваме да видим ефектните ревюта на модни гиганти като Chanel, Dior и Louis Vuitton. Какво ще направят младите дизайнери – предстои да разберем. Ние ще следваме хода на събитията.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial) on

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.