Природозащитната организация ПЕТА е известна с нестандартните похвати, които използва, за да привлече вниманието към масовата употреба на естествени кожи в модната индустрия.
През последните години много от най-известните брандове се отказаха от тази практика, но истината е, че все още има много какво да се направи по темата.
Наскоро организацията пусна сайта Urban Outraged. На пръв поглед той изглежда като всеки друг онлайн магазин за дрехи и аксесоари, но те са направени от човешка кожа, а върху част от тях има и кървави петна. Търсеният ефект тук е ясен - шок и ужас, който да обземе потребителите, които да спрат да използват стоки от естествена кожа.
Когато човек избере артикул и го добавиш в количката си, на екрана излиза кървава картина с одрано човешко и животинско лице, както и напомнянето, че ние сме част от този касапски процес.
Кампанията на организацията този път е насочена конкретно към три марки, а те са Urban Outfitters, Anthropologiе и Free People, които все още използват естествени кожи за своите колекции.