Пътуване във времето: дебютната колекция на Ким Джоунс за Fendi

23 февруари 2021 | 07:30
728
0
Колаж: Woman/Instagram
0

Всички възлагаха големи надежди и очаквания на дебюта на Ким Джоунс във Fendi. След три години в сегмента на мъжкото облекло в Dior, дизайнерът, който някога организира партньорството между Supreme с Louis Vuitton и който работи с Umbro от години, несъмнено е станал много по-интересен и сложен и се е отдалечил от уличното облекло.

Литературните и художествени източници, оформили колекцията на Fendi, също са далеч от уличната култура. Първата модна колекция на Джоунс се основава на произведението на Вирджиния Улф "Орландо" и работата на сестра й Ванеса Бел, художник, интериорен дизайнер и участник в Bloomsbury. Джоунс каза, че се е възхищавал на двете жени през целия си „съзнателен живот“, като добави, че рафтът му съдържа цяла колекция от ранни издания на Улф и други от Bloomsbury Circle.

Fendi е основана през 1925 г. „Орландо“ е публикуван през 1928г. По този начин те буквално произхождат от една и съща точка в историята. И си помислих, че това е доста интересна комбинация, като се има предвид как и двете са все още много модерни и уместни", разсъждава Джоунс.

Джоунс е уверен, изключително културен, надарен, ходеща енциклопедия на модата и умен комуникатор, който знае как да привлече вниманието към работата си. И така, в моделския състав на неговия дебют във Fendi се включиха Кейт Мос и дъщеря й Лила, които за първи път дефилират заедно на един и същ моден подиум, Кристи Търлингтън и нейния племенник Джеймс, Деми Мур (която успя да изненада всички с трансформациите си), Бела Хадид, Кара Делевин, Адвоа Абоа и Наоми Кембъл. Представени бяха общо 19 визии, изложени в зашеметяващ стъклен лабиринт, издигнат под формата на известното лого на Fendi с двойно F на фона на музиката на Макс Рихтер.

 

 


Трудно е да се получи пълна картина на визията на Джоунс за дамския гардероб с такава малка колекция, като се има предвид фактът, че дизайнерът представи и няколко мъжки визии по скици на Карл Лагерфелд. Джоунс обясни, че мъжкото облекло е създадено само поради смяната на пола, която се извършва в „Орландо“, и че той ще прави мъжко облекло само в Dior.

Но Джоунс със сигурност има посока, показвайки интересни кройки и силуети и още по-забележителна декорация, която стига до ръчно бродираните ботуши, напомнящи стенописите на Бел в Чарлстън, фермата в Съсекс, където е живял Блумсбъри.
Той също не се страхува да изложи женското тяло. Деми Мур откри шоуто с копринен черен панталонен костюм, разкриващ раменете. Бела Хадид я последва в прозрачна рокля и подходяща пелерина, цялата във воднисто синьо. Всички рокли са вдъхновени от епохата – видяхме имперски талии и дълги шлейфове, но едновременно с това образите бяха много романтични и секси.
Като цяло, можем да кажем, че началото, което Джоунс поставя във Fendi e интригуващо.

 

 

 

 

 

Ето и цялото шоу:

 

 

 

По материали на Vogue

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.