Преди няколко седмици официално бе потвърдено, че Риана стартира собствена модна марка под шапката на модния гигант LVMH. А преди броени дни певицата от Барбадос представи първите неща от дебютната си колекция Fenty, която предизвика вълнение сред феновете ѝ. За да увеличи интереса към новата си линия, Риана засне и първата дигитална корица в историята на The NYTimes Style Magazine. А облеклата от линията ѝ напълно съответстват на стила на певицата: дънкови рокли, двуредни сака и рокли-ризи със сложна кройка. Всички тоалети са допълнени от слънчеви очила-маски и сандали с каишки.

View post on Instagram
 

Певицата сподели и емоциите си в навечерието на старта на колекцията.

Развивах се много бавно в света на модата. Отначало си купувах това, което искам, тогава хората започнаха да се интересуват от моя собствен стил, след което започнах да създавам дрехи в сътрудничество. Не исках просто да дам името си на някого и да продам лиценз за използване. Интересувах се да направя нещо сама, така че за мен беше важно да спечеля уважение като дизайнер. Бернар Арно повярва в мен и в моята визия за развитие.
- каза Риана в интервю за списанието.

View post on Instagram
 

Певицата също призна, че е станала първата чернокожа жена-дизайнер в портфолиото на луксозния бранд LVMH.

Първоначално не знаех за това, а след това започнах да питам отново и отново: "Сигурни ли сте? Проверихте ли точно тази информация? Все още не мога да повярвам. Толкова съм горда", заяви Риана.

Потенциалните купувачи вече могат да си съставят по-пълна представа за колекцията. Преди дни в акаунта на марката в Instagram се появи първият пост - видео кампанията на колекцията.

View post on Instagram
 

Продажбите започват на 29 май.

Четете още: Риана в секси колекция бельо за Деня на влюбените