Автор
Woman.bg

Романтиката не е Cliché, или защо жените продължават да обичат красивите дрехи

Морски бриз в косите, пясък под нозете, дъх на романтика и свобода.

Лято е! А точно в сезона, в който зареждаме цветното си настроение на максимум, бутик Cliché ни представя в ревю своите нови колекции: Cliché Reborn и Cliché Beachwear Summer 2019, което е първото по рода си събитие на марката.



Колекция, вдъхновена от средиземноморския полъх и горещите залези, от морските дълбини и вечно зелените тропици. Моделите дефилираха с плажни облекла и аксесоари, които създават красивото усещане за магичност и завършват цялостния плажен аутфит с широкополи шапки, ленти тип „тюрбан“, плажни халати и ефирни рокли.

Супер луксозната Premium италианска ликра, от която са изработени банските костюми, е с качество, надминащо всички очаквания.

Основната материя и хастарите са изключително нежни на допир, със супер устойчиви и наситени цветове, резистентни към хлор, слънцезащитни кремове и олиа. Имат еластичност във всички посоки и в същото време запазват формата си при разтягане.

А красивите акценти от перли, златисти елементи и дантела създават усещането за неподправен лукс.

Наред с банските костюми и плажните аксесоари обаче имаме нужда и от ежедневни и парти дрехи, които ни създават усещане за комфорт и лекота. Защото лятото само по себе си не е само в морските вълни и горещите плажове, лятото е излизането с приятели на открито, бурните нощни партита под звездното небе и ежедневните делови срещи.

От колекция Cliché Reborn Summer 2019 посетителите на ревюто видяха множество дрехи, изработени от лен, създаващ усещане за въздушност и прохлада. За част от тях е използвана и ефирна дантела за акцент, а други са защеметяващи летни рокли от елегантен полупрозрачен шифон.

Кройките са разчупени с коланчета, цепки, къдри, тънки презрамки и така актуалните за сезона дълги ръкави.

Първото издание на ревю Cliché Summer 2019 мина на фона на морските вълни и под бурните аплодисменти на гостите в хотел „Дюн“ - Слънчев Бряг. Организатор на събитието: Flame Event Management.

(в материала има продуктово позициониране)