Розовият диамант - новият най-добър приятел на момичетата

08 май 2019 | 07:38
3332
0

Мерилин Монро казва, че диамантите са най-добрите приятели на всяко момиче. Ние обаче имаме едно уточнение. РОЗОВИТЕ диаманти. Дали те са новите най-добри приятели на момичетата, защо са толкова ценни и откъде можете да си купите истински розов диамант?

Това са въпросите, които си задаваме, докато правим този специален материал посветен на красотата и лукса. Но кой е той, негово величество Розовият диамант?

Рядък и страшно вдъхновяващ, той е един от най-ценните сред цветните диаманти в света. Струвайки някъде между 10 и 100 пъти повече от еквивалента си в бяло, розовият диамант представлява само 0.03% от световното годишно производство на диаманти.


Цветните диаманти, били те сини, жълти, оранжеви или зелени, са по-ценни от своите еквивалентни бели. Но когато става въпрос за розови, те са толкова изключителни, че можете да съберете в шепата си цяла година добив от розови диаманти с високо качество. И това ги прави най-преносимата форма на богатство на нашата планета.


Желанието към розовите диаманти е отразено в спираловидните цени, които постигат в аукционните зали по целия свят. Рекордът за най-високата цена за карат за розов диамант бе определен в Sotheby's в Хонг Конг на 7 октомври 2014 г., когато 8.41-каратов Fancy Vivid Purple-Pink IF, се продаде за 17,768,041 долара или 2,112,727 долара за карат.

Необичайният нюанс на пурпурно розово оцветяване направи този диамант силно желан от участниците в търга.

Нещо повече, той е класиран от Gemological Institute of America (GIA) като вътрешно безупречен (IF - Internally Flawless) , което е много необичайно за цветен диамант. Това ниво на чистота обикновено се среща само в бели диаманти. De Beers шлифова камъка от диамантен кристал 19,54 карата и увеличи максимално интензивността на цвета при финалното шлифоване.


Така че, когато най-богатите в света търсят нещо, което наистина да ги отличи, розовият диамант е техния избор за скъпоценен камък. От кралица Елизабет до султана на Бруней и холивудските звезди, всички те са запленени от привлекателността на розовия диамант. Според сведения Бен Афлек е подарил на Дженифър Лопес 6,00 карата розов диамантен пръстен придобит на страхотните $1.2 милиона. Розовият диамантен годежен пръстен на Анна Курникова с камък във формата на капка от мината на Argyle е на стойност над 2,5 милиона долара.
Нарастващата рядкост на розовите диаманти допринася само за тяхната привлекателност.

Само около 50 или 60 висококачествени камъка излизат на пазара всяка година. Но не очаквайте да видите розови диаманти с изключителни размери - повечето не са по-големи от грахово зърно. Това звучи разочароващо малко, но когато си представите, че един карат може да донесе почти два милиона долара, е ясно, че всеки камък повече от един карат е изключителен.


Разбира се, по-малки и по-нискокачествени розови с по-светли тонове има в по-голямо количество, но те отново са многократно по-ценни от своите събратя в бяло. Причината, поради която има немного големи розови диаманти с високо качество, вероятно се дължи на силата на подземните вулканични експлозии, които принуждават диамантите да се приближат по-близо до повърхността на Земята и разбиват много от тях по пътя нагоре. Розов диамант над 2 карата е изключителна рядкост.


Но как се образуват розовите диаманти? Жозефин Джонсън, мениджър на Argyle Pink Diamonds, ни казва: "Ние знаем, че розовите диаманти са на над 1.6 милиарда години, но не сме сигурни как са получили цвета си. Ние знаем, че всички диаманти се образуват под голямо налягане, а розовите диаманти под още по-голямо налягане.

Това причинява леко усукване в кристалната решетка, което кара светлината да се пречупи през диаманта и да излезе в далечния край на цветовия спектър в цветове като розово и червено. "
Ако след това имате желание да притежавате един прекрасен розов диамант може да посетите магазините на SSG в София, Несебър или Свети Влас, където може да разгледате най-новата ни колекция с прекрасни розови и жълти диаманти.

(в материала има продуктово позициониране)

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.