След Бионсе H&M нае Жизел

03 май 2013 | 10:45
4942
9
9

Бразилската топ манекенка Жизел Бюндхен ще замени Бионсе като лице на шведската модна марка H&M в рекламната кампания за сезон Есен 2013.

Новината беше оповестена, след като манекенката била забелязана да позира за рекламите на марката на слънчева улица в центъра на Лондон.

Това няма да е първото сътрудничество на Жизел с H&M. Тя беше лице на рекламната кампания за сезон пролет-лято 2011 и участва в редица реклами на бански на модната марка.

В момента Бюндхен е лице на козметичната линия на Шанел Les Beige, но когато не позира, тя е идеалната майка за четиригодишния си син Бенджамин и за петмесечната си дъщеря Вивиан, които били забелязани на снимачната площадка заедно с нея.

Жизел е омъжена за състезателя по американски футбол Том Брейди. Тя беше определена за най-доходоносната манекенка в света за шеста поредна година през 2012 г. със състояние от 45 милиона долара, натрупано в периода между май 2011 и май 2012 г.

Източник: БГНЕС

Още по темата

Коментари

9 Ная
  10 май 2013 | 09:02 отговор
 

Айде спрете бе, моми... Който откъдето иска да си пазарува, не сте Вие тези, които ще определяте.. седнали да одумват, българска работа.. На мен НМ са ми много любима марка, купувам я още когато тук я нямаше, от чужбина, и стоките са супер качествени! И в България също са качествени, поне тези които аз си купувам, на достъпни цени! Супер разнообразни и цветни за всеки едни стил! Какво ми ги сравнявате с Тера Нова не мога да разбера, тия боклуци като ги изпереш един път и отиват на кино!

 
8 Зорница
  07 май 2013 | 20:34 отговор
 

Много красиви и симетрични черти на лицето и тялото. Страхотна е!

 
7
  06 май 2013 | 18:22 отговор
 

Ами да, парцалюги са, именно защото са с произход Бангладеш и Турция. Днес бях в техен магазин и бяха добри нещата единствено на Диадора. Останалото си беше клошарска мода, която обаче струваше майка си и баща си! И това, че са по-добри от другите парцалюги, не ги прави добра марка. Защото съм им гледала и каталозите и там ясно се вижда що за стил имат, ако може да се нарече така. Но който си пазарува в мол-а е нормално да е като зомби и да пазарува заради марката, а не заради качеството. Подсказка - в мол-а качествените дрехи струват от стотарка нагоре, и пак е спорно колко са качествени. Дали ще пазаруваш от подобен тип магазини или от сергията, няма никаква разлика, скъпо мое зомби :))) Дано го осъзнаеш някой ден :)))

 
6 Н.
  05 май 2013 | 21:09 отговор
 

Относно Жизел, изборът е много добър, но не разбирам какво ги е накарало да се спрат на Бионсе миналата година, още повече, че марката е шведска (а в Швеция има много красиви жени).

 
5 Н.
  05 май 2013 | 21:07 отговор
 

Истината е, че се е превърнало в традиция големите марки да зареждат магазините си в България с възможно най-некачествената си стока! И това важи и за далеч по-скъпи марки, а H&M за съжаление продължават тази тенденция. За марката нямам негативно мнение, доста повече ми харесва от Mango и TerraNova, например, а и са работили с Versace.

 
4 ивo
  05 май 2013 | 10:54 отговор
 

Парцалюги били а да ви върнем на стоката от циганите и виатнамците? До преди 2 години си мечтаехте да отворят магазин , сега голямата работа станали. В H&M наистина има дрехи които са по 5 лв и не са с на-доброто качество, но има и стоки нормално по-скъпи с хубава кройка и материя е разбира се ако парцеланите искат да си купят нещо качествено за 5 лв няма как да стане. Най-продаваната марка в света ние българите както винаги се правим на големи разбирачи. Айде носете си дънките хармани и долче и бабанана и си трайте!

 
3
  04 май 2013 | 17:28 отговор
 

Преди няколко дена посетих един от магазините на H&M и останах разочарована. Накрая си харесах само една блуза и когато реших да си я взема чаках 5 минути, защото работеше само една каса, а момичето беше по-бавно и от охлюв. Не мисля да пазарувам там отново, може би имах завишени очаквания, защото навсякъде хвалят тази марка и поради тази причина бях разочарована

 
2
  04 май 2013 | 12:49 отговор
 

Който и да ги облече тия парцалюги, си остават парцалюги :))))

 
1 :) )))) )))))
  03 май 2013 | 19:08 отговор
 

да й имам гена,какъв плосък корем 5 месеца след раждането :Х Уникалната жена !

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.