Тайните за безупречна визия на Лейди Даяна

03 ноември 2018 | 19:17
видяна 5427
коментари 0
Getty Images

Години наред лейди Даяна задържа лидерските позиции на модна икона. Много брандове се надпреварваха да обличат "принцесата на народа", а стайлингът ѝ винаги се забелязваше и коментираше от модните спецове и от почитателите.

 

 

Анна Харви, която е бивш редактор на списанието "Vogue" и персонален стилист на принцеса Даяна, посвети книгата си "Timeless Style: Dressing for the Rest" на това как с напредването на възрастта жените да останат модерни и стилни. Към много от съветите, посочени в нея, се е придържала и самата лейди Ди.

В началото на месеца Харви почина на 74-годишната възраст. Нека си припомним част от съветите ѝ:

fjyjyftjfytjyt
Модна икона в световен мащаб

Един от съветите към дамите е да съсредоточат вниманието си към някоя популярна личност, която е определена за модна икона. Това може да бъде певица, актриса, принцеса... "При избора си се старайте да изглеждате готина, а не млада и модерна. Следвайте знаменитости с идеален стил като Тилда Суинтън, Кейт Уинслет, Кристин Скот Томас, Мишел Обама".

Не следвайте сляпо модните тенденции!

Анна Харви пише, че всеки дизайнер налага някакви тенденции, но тя съветва да не се съди за колекцията, която се показва от модния подиум. Много марки, като Alexander McQueen, например, показват дръзки тоалети, но до магазините достигат много по-практични дрехи. "Избирайки тоалет, винаги мислете за това как ще протече денят ви. Ако знаете, че ще ви снимат, изберете ярки цветове. Работила съм с много известни фотографи и вярвам, че червеното, оранжевото и зеленото изглеждат много по-добре от пепел от рози, сьомга или вар. И не забравяйте за усмивката: красивата дреха ще ви изстреля нагоре, само ако сте в добро настроение".

Изхвърляйте излишното от гардероба си

Според Харви си струва да пазите в гардероба си само дизайнерски шедьоври, а останалото е най-добре да се изхвърля. Това се отнася и за някои класически модели. Дори някой ден модата да се върне, те ще изглеждат старомодно. 

Преди шопинга - подгответе се за него

Преди всяка дама да се втурне и да пазарува дрехи, обувки, аксесоари и какво ли още не, е необходимо внимателно да изучи тялото си. Това може да сторите с огледало или снимки.  По този начин ще може да видите проблемните зони в тялото си и най-вече да се ориентирате за размера дрехи, който ще ви седи най-добре. "Не е нужно да се притеснявате, а да използвате оформящо бельо. Много звезди го правят - от Сиена Милър до Джулия Робъртс, и не се стесняват да го признаят!", отбелязва още Анна Харви

Защо правилният размер е важен?

Запомнете - свободните дрехи ви правят по-стройна и когато купувате дънки скини, е най-добре те да бъдат един размер по-голям от вашия, а палтото - дори два размера по-голямо. Когато го обличате над пуловер или сако, то ще пада прекрасно. Невинаги етикетът на дрехата ще ви помогне да изберете правилната дреха. Затова пробвайте два-три размера и се огледайте внимателно в пробната на магазина. По този начин ще прецените най-добре кой размер дреха е най-подходящ за фигурата ви в момента.

Може да вземете повече и от две

Според модната специалистка, ако по време на шопинг намерите идеалната дреха, то може да си вземете два такива модела. Това го правят и най-стилните като Кейт Мидълтън. Преди няколко години тя се появи пред публика с две еднакви рокли в различен цвят, комбинирани с прекрасни аксесоари. 

Удобството е важно!

Комфортът е много важен. Повярвайте! Затова, ако сте облечена в скъпа дизайнерска рокля, например, но не ви е удобна - по-тясна е или ви е прекалено обемна или материята ви дразни кожата, тогава не я носете или в краен случай - облечете я, но за час-два, ако сте на важно събитие, и после се преоблечете.

Внимание! Спортното облекло

Много дами предпочитат спортното облекло, особено в ежедневието. Внимавайте с избора, защото може да допуснете някои грешки. "Спортните дрехи крият риск да изглеждате небрежно. И в никакъв случай не допълвайте външния си вид с маратонки или раница", смята Харви, която е на мнение, че такъв тип облекло е по-добре да се допълва с бижута, скъпа чанта и обувки. 

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.