Томи Хилфигер - дизайнерът, който постигна американската мечта

24 март 2020 | 16:10
10137
2
Getty Images
2

Днес е рожденият ден на Томи Хилфигер. Един от най-известните нюйоркски дизайнери навърши 69 години.

Кариерата му започва в родния град Елмира, където препродава дънки, донесени от Манхатън. По-късно се премества в Ню Йорк, където работи последователно с Калвин Клайн и Пери Елис, подготвяйки се за реализирането на своята най-голяма мечта - собствена марка. И тя се осъществява през 1985 година. С подкрепата на Мохан Марджани, влиятелен бизнесмен и производител на тъкани, той основава корпорация Tommy Hilfiger.
Успехът не идва веднага – едва след появата на колекция пролет-лято 1992 Съветът на модните дизайнери на Америка определя Хилфигер за най-добър дизайнер на мъжки дрехи. В не едно свое интервю той признава, че мотото му е „Не се отказвай от мечтите си“. Хилфигър все още се придържа към него.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by mario d’anna Caserta (@mariodannaluxury) on


В последните години Томи Хилфигер с ентусиазъм се включва в различни и интересни сътрудничества с представители на милениалите. През 2016 г. видяхме първата съвместна колекция с Джиджи Хадид, след която последваха още няколко изключително добре приети колаборации с нея. Миналата година Зендая пое щафетата.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Temitayo ! (@temmyposhdiaries) on


Решихме да отпразнуваме рождения ден на дизайнера с няколко негови крилати мисли:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger) on

 

Възможностите са безкрайни, така че никога не се обезкуражавайте от неуспеха.

Американският стил означава увереност, независимост, разнообразие и свобода на изразяване.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tommy Hilfiger (@thomasjhilfiger) on

Модата е свързана с достъпния лукс ... За да успеят, дизайнерите трябва да бъдат достъпни, амбициозни и да предлагат носими дрехи.

Опитвайте се да следвате модните тенденции. Да изглеждате модерни, а не сякаш сте хванали всяка разпродажба през сезона.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tommy Hilfiger (@thomasjhilfiger) on

Иска се сериозен труд, много ресурси, постоянство и смелост, за да успееш. Марката Tommy Hilfiger напълно споделя тези ценности, които са в основата и на американската мечта.

Жените носеха мъжки ризи, затова реших да направя женски ризи с мъжко влияние. На практика са едни и същи, но женските са по-секси. Преструктурирани са за женското тяло.

Винаги може да се види разликата между скъпата и евтината риза по интензитета на цвета. Точната светлосиня риза, например, трябва да бъде в дълбок светлосин цвят.

Мъжете, които се страхуват да носят цвят са твърде консервативни. Има едни мъже, които работят на Wall Street и съпругите им ги обличат. Те купуват сиви, черни, тъмносини и графитени костюм. Носят ги винаги с бяла или кремава риза, в комбинация с вратовръзка в червено, бордо или жълто. И черен колан с черни обувки. Това е толкова скучно. Какво ще кажете за оранжево в комбинация с каки?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger) on

Коментари

2 Vat
  27 март 2020 | 10:26 отговор
 

Ти си палячо!

 
1
  24 март 2020 | 21:21 отговор
 

Палячо.

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.