Топ дизайнерката Валерия Карло: Красивата жена е уверената жена

28 ноември 2018 | 11:59
видяна 2361
коментари 0

За Валерия Карло не можем да използваме традиционния израз и лековато да я определим като дизайнер на звездите. Въпреки, че голяма част от дамите на родния хайлайф и се доверяват, Валерия работи еднакво изящно за всички, защото тя е дизайнер на дамите. Дръзкият и ексцентричен стил заинтригува нашето любопитство да се запознаем с човека, който стои зад бранда Валерия Карло.

Срещаме се с нея за едно ексклузивно интервю, в което ще си говорим за мода и красота.


-Здравей, учила си в една от най-престижните модни академии в Милано. Кой е най-важният урок за модата, който научи там? Къде е тайната на стила?


-Първото нещо, което разбираш е, че да си талантлив не е достатъчно, за да успееш в тази сфера. Трябва да си леко умопомрачен от собствената си амбиция до толкова, че да успяваш да работиш над проектите си по 17-18 часа на ден... В истинския свят на модата ситуацията е такава - всички работят по толкова, ежедневно. Необходима е известна доза лудост, за да се справиш физически и психически с натоварването, защото на практика трябва да се откажеш от всичко останало в живота си.Отстрани модата изглежда леко и забавно занимание - избираш плат за една пола, решаваш дали да сложиш ресни или малко дантела и воала - вече си дизайнер. На практика обаче това не е мода. Модата създава и налага трендове формирани от цяла философия, произлизаща от съответното време, от културни явления или от индивидуалните възгледи на дизайнера.


-Как събра смелост да направиш собствен бранд? Трудно ли беше в началото?


-Преди да основа собствения си бранд в България работих като дизайнер първо в Denyl, а после в Drago&Rado. И в двете компании, от гледната точка на дизайн, не одобрявах цялостната посока, в която мениджърите движеха марките. Това ме провокира да мисля, че с моето ниво на познание в тази област мога да се справя по-добре от тях. Сега от позицията си на мениджър виждам, че истината е някъде по средата, необходимо е един бранд да има силен дизайн и цялостна стратегия за продуктите и отделните колекции, но е важно да се отчита и търсенето на определени артикули от страна на клиентите, ценовите категории и сроковете. И до този момент това за мен е най-трудната част, да бъда гъвкава спрямо търсенето, но винаги да запазвам разпознаваемата идентичност и неповторимост, които изградих зад името Valeria Carlo.



-Кройката на дрехите ти следват естествените извивки на женското тяло. В тази връзка – коя е красивата жена според теб? Каква е жената, която носи твоите дрехи?

-Уверената жена. Независимо какво носи, тя трябва да бъде сигурна, че точно това е нейната дреха и тази вътрешна увереност не трябва да бъде базирана на дрехата, която е облякла, а трябва да идва от съзнанието и от удовлетвореността от живота, който е съградила за себе си в този момент. Моите дизайни са наситени с много изтънчен стил, но са определено неконвенционални. В този смисъл моите клиентки са от този тип жени, които желаят да имат своя индивидуалност, държат да бъдат женствени и привлекателни, но в никакъв случай не желаят да изглеждат вулгарно. Може би във всяка клиентка намирам частичка от себе си.

-Откъде черпиш вдъхновение? Кое те впечатли в света на изкуството напоследък?

-Вдъхновението идва от всякакви емоции и преживявания, насищащи живота ми. Напоследък най-много се впечатлявам от нещо много далеч от изкуството. Вълнуват ме въпроси за опазването на околната среда, за всички щети, които нанасяме на планетата си. И колко малко всъщност е нужно на всеки един от нас, за да живее здравословно и добре, и колко безсмислен е целият консуматорски глад, който предопределя разрастването на всякакъв вид производства, които тровят планетата и нас хората. Постоянно си мисля дали някога хората ще заемат своята малка позиция по тези въпроси, защото за сега са твърде малко тези, които осъзнават това, което се случва.



-Чувала съм от дизайнери да казват, че най-добрите модели са сгрешените модели (като кройка имам предвид). В тази връзка, ти обичаш ли сгрешените модели, извън конвенционалните линии?


-Започнах да нямам твърде конкретна визия за крайния резултат, когато започвам да създавам нов модел. Имам идея за цялостната атмосфера на колекцията и някои форми, но ми харесва да дам свобода на креативния процес при разработването на всяка нова дреха. По този начин успявам да развия оптимално идеята си за стил. Забележителен стил- дързък и авторски. Притежават го тези, които искат да изглеждат новаторски и не се страхуват да творят своята собствена идентичност. Този тип хора често възприемат най-новите и налудничави тенденции директно от модните подиуми и държат да бъдат сред първите, тогава когато за всички останали конкретната дреха или аксесоар изглежда все още абсурден, защото трендът не е станал масов. Изисква се огромен талант да успяваш да носиш такъв тип причудливи дрехи, защото е необходимо да ги балансираш в цялостен аутфит, уместен за мястото където отиваш, така че да не изглеждаш комично, а напротив да те възприемат положително. Границата е наистина тъничка.



-Разкажи ни за новата ти колекция. Какви са цветовете, материите?


-Озаглавих я Mission Tradition resort. Насочена е към грациите с бохемски начин на живот, тези за които лятото тепърва започва през август, продължава през есента по живописните гръцки острови или в грандоманските крайбрежни турски комплекси и завършва някъде през февруари, някъде по-далеч и някъде по-екзотично…Носи в себе си няколко послания, интерпретиращи философията на марката. Напомня ни да обичаме себе си, такива каквито сме, заради своята идентичност и заради всичко онова, което другите не са, а българките са, защото красотата е именно в силната индивидуалност. Затова в характерните за бранда ми high-fashion визии вплетох елегантно мотиви от българския фолклор.

-И един последен въпрос. Идва нова година. Каква рокля трябва да си купя, за да бъда истински бляскава за партито?

-Заложи на рокля от Valeria Carlo, която и да избереш, няма шанс да останеш незабелязана.

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.