Италианската модна къща Gucci представи специален проект за Свети Валентин. В сътрудничество с базирания в Лос Анджелис фотограф Брад Елтерман, марката стартира кампания, озаглавена Love, Love & Love и представи капсулна колекция за Свети Валентин.
Използвайки фотографии, вдъхновени от рокендрол атмосферата от 70-те години, Елтерман запечатва образи на любовта във всичките й форми на фона на родния му град Лос Анджелис.
Снимките също така дават представа за възгледите на Алесандро Микеле за любовта и красотата. Отличителна черта на колекцията е новият ярък символ на Къщата - сърцето, което често има триизмерен образ и се използва в линията бижута „Романтик“, както и за кожени и копринени изделия. От изящни монограмни визитници и малки чанти през рамо до емайлирани пръстени и копринени шалове, Gucci украси някои от своите класики с най-разпознаваемия любовен мотив. Най-продаваните чанти Dionysus, Jackie 1961 и Gucci Horsebit 1955 се появяват също на снимките на капсулната колекция.
За Свети Валентин, освен романтичната линия аксесоари, се разшири и колекцията Gucci Beauty. Феновете на ароматите ще могат да се насладят на парфюма Gucci Guilty Love Edition, а любителите на грима ще опитат червилото Goldie Red. Розовите нюанси са и върху всички видове аксесоари и декорация за дома.