Жан-Пол Готие се сбогува с публиката с...ковчег! Вижте последното шоу на легендарния дизайнер

26 януари 2020 | 12:25
2865
2
колаж: Woman.bg
2

Жан-Пол Готие изненада феновете си и цялата модна индустрия, като преди няколко дни обяви, че шоуто му haute couture пролет-лято 2020 ще бъде последното в кариерата му. Ето защо всички очакваха неговото прощално ревю в рамките на Седмицата на висшата мода в Париж с нетърпение и голяма доза тъга.


Дизайнерът обаче реши краят да е ярък и весел. Той организира незабравим магичен, омагьосващ и спиращ дъха моден празник на всички ценности, които успя да въплъти в работата си през последните пет десетилетия на съзидание, на фантазия, на хумор, на провокация и красота.

„Всъщност аз съм много щастлив човек. Нека просто си направим страхотен купон и да му се насладим “, сподели зад завесите на парижкото шоу Готие и даде начало на незабравимото ревю, в което се включиха с музикални изпълнения иконите на английската поп музика Бой Джордж и Катрин Рингер от Les Rita Mitsouko, а Джиджи и Бела Хадид, Коко Роша, Джоан Смолс, Карли Клос, Ясмин Льо Бон, Ерин О'Конър и Карън Елсън се разходиха на подиума.

"Много от моделите, които наистина обичам, дойдоха тук специално, за да участват в моето шоу. Щастлив съм", сподели емоциите си дизайнерът.

Готие показа около 200 визии - 10 пъти повече, отколкото по време на първото си шоу през 1976г. Стари приятели дойдоха да отдадат почит на дизайнера и неговите последни творения: Карла Бруни-Саркози, Саймън Льо Бон, Сонам Капур и Мика, бившият стажант на Готие Никола Гескиер, Виктор Хорстинг и Ролф Снорен, Изабел Маран, Кристиан Лубутен, Жулиен Досен, Пако Рабан, Мери Катрандзу, Кристиан Лакроа, Дрийс Ван Нотен и Мартин Маржела – цялото модно войнство бе на линия, за да се наслади за пореден път на неговия фриволен и изключителен подход към дизайна, с който той успя да разруши основите и необратимо да промени съвременната модна индустрия.


Много актуални проблеми в света на модата - като разнообразие, полова идентичност, рециклиране и устойчивост – са част от ДНК-то на марката Jean Paul Gaultier. От 1976 г. модели от всички поколения, полове и етнически групи присъстват неотменно на всяко негово шоу, защото работата на Готие е отражение на стила на истинските хора по улиците, които винаги са били основният източник на вдъхновение за дизайнера. Той облече мъже в пола и превърна корсета от символ на потисничество в символ на силната и могъща жена. Облече Мадона в конусен сутиен за турнето ѝ Blonde Ambition през 1990 г. и го превърна в своя емблема. Всъщност, частица от всичко това, с което беше известен Готие през цялата си кариера, видяхме в прощалната му колекция, включително и уникалното му чувство за хумор.

Именно с доза черен хумор започна шоуто - на подиума се появи ковчег с капак, пробит от два гигантски метални конуса, а Карли Клос откри ревюто с традиционен френски погребален венец на гърба с надпис La Mode Pour La Vie („Мода за живот“). Тя отвори ковчега, за да покаже живия обитател - модел в рокля, състояща се от десетки мини-роклички.

Тази сцена бе последвана от мастър-клас в най-добрите традиции на Haute Couture ала Jean Paul Gaultier, включващ сака New Look, бюстиета и поли, изработени от старомодни чорапи от черна коприна, вратовръзки, ръкавици, байкерски якета, както и култовите силуети - корсет, моряшката тениска, камуфлаж – образи, създадени от Готие.... образи, потвърждаващи и подчертаващи невероятната оригиналност и гениалност на създателя си.

 

 

Самото шоу бе изпълнено и с носталгични моменти. Например Коко Роша дефилира на подиума танцувайки – така, както го направи на първото си ревю за дизайнера през 2007 г.

Между другото, феновете на известния дизайнер, който години наред вълнува света на модата със скандални тоалети, не бива да се разстройват. Явно Жан Пол Готие няма намерение напълно да се откаже от бизнеса си и, както изглежда, е измислил нов формат, чрез който да споделя гениалните си идеи с обществеността. Именно това той обеща в Инстаграм:
 

Искрено се надяваме, че ще имаме възможност да се наслаждаваме на тази магия и занапред.

Коментари

2 paylater
  27 януари 2020 | 10:05 отговор
 

Кредитът на PayLATER се дава на всички видове заеми от 5000 до 1000000 при ниска лихва 2% Кандидатствайте сега по имейл на адрес: ( paylaterloan @ zoho . com ) ИЛИ WhatsApp ( +1 929 222 7518 )

 
1 paylater
  27 януари 2020 | 10:05 отговор
 

Кредитът на PayLATER се дава на всички видове заеми от 5000 до 1000000 при ниска лихва 2% Кандидатствайте сега по имейл на адрес: ( paylaterloan @ zoho . com ) ИЛИ WhatsApp ( +1 929 222 7518 )

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.