Автор
Woman.bg

През 90-те: Нещата, които бяха част от ежедневието ни

През 2018-а някои неща не са това, което бяха. Поколенията са други, разбиранията също. Ето кои неща се промениха с годините...

Традиционна сватба

Бъдещите младоженци планират сватбите си на все по-нетрадиционни места, като голф игрище, в планината или на някое приказно място. Банкетните зали отдавна са в миналото. Както и много от традициите. Много хора вече се женят на по-късен етап от живота си и се стараят да финансират сами собствените си сватби, като съответно не се придържат към традициите на родителите си. Преди десетилетие булките и младоженците разчитаха основно на родителите за относно финансовата част за сватбата. Сега хората правят това, което искат и са отражение на това, което са.

Майонеза

Според Евромонитор продажбите на майонеза са спаднали с 6,7% в САЩ между 2012 г. и 2017 г. Според някои експерти дори трябва да се намалят цените, за да може по този начин да се запазят заинтересованите купувачи на майонеза.

Бира

За някои може да е учудващо, но сегашното поколение пие по-малко бира. Консумацията на това пиво сред пиещите между 21 до 24 години е паднала приблизително с 3% през последните 15 години. За сметка на това виното и спиртните напитки са все така консумирани, както и преди години. Според официални данни консумацията на бира на глава от населението в САЩ е спаднала с близо 10% от 2008 г. до 2017-а.

Самобръсначки

И тук се наблюдава спад в продажбите. Поне в Америка. CNN изнесе данни, че Gillette дори е трябвало да намали цените средно с 12%. От Gillette пък изнесоха информация, че бръсненето със самобръсначка при мъжете е намаляло през последното десетилетие.

Играчки

Жалко е, но е факт. Раждаемостта достигна рекордно ниско равнище през 2016 г. Това създаде и проблеми за отрасли, насочени към бебета и деца. През последните години ръстът на раждаемостта в много страни е спаднал. Някои магазини в Америка определено отбелязват, че за тях това е проблем, защото има спад в детските стоки.

Голф

За съжаление през последните години голфът не успя да предизвика или задържи интереса на мнозина. Играта на голф в САЩ намаля с 1.2% през 2016 г., според данни на доклада на Националната фондация за голф от 2017 г. Продажбите също паднаха на обща стойност 3.57 млрд. долара през 2017 г., спрямо $ 3.6 млрд. през 2016 г. Голфът за американците вече не е това, което беше.

Мотоциклети

Интересът към мотоциклетите при днешните млади също е спаднал. Харли Дейвидсън представиха нови модели в опит да привлекат по-младите американци към марката. "По-младите хора не се занимават с мотоциклети, както преди, което доведе до спад на пазара в САЩ", съобщи Матю Дебърд от Business Insider.

Омекотител

Продажбите на омекотители за тъкани са спаднали с 15% в САЩ в периода от 2007 г. до 2015 г. Според някои производители децата от новото време "дори не знаят за какво служи този продукт".