250 кандидат-ангела и „страстна седмица” за журито в конкурса за Ангели на AXN

14 ноември 2011 | 19:48
1636
0
0

Близо 250 дами, които смятат, че споделят свежестта, сексапила и страстта, характерни за каналът за екшън и приключения на Sony Pictures, подадоха кандидатурите си за „Ангел на AXN”.

След седмица на напрегнато очакване, топ 7 кандидат-ангелите ще бъдат оповестени и гласуването на публиката ще започне на 15 ноември 2011 г., вторник, на www.axn-bulgaria.com/iamangel

Тъй като „тази есен никой не е светец” и за да елиминира всякаква възможност за симония*, AXN поиска всеки от пет-членното жури да гласува самостоятелно, без обсъждане с останалите, на специална онлайн страница с ограничен достъп, където бяха публикувани снимките и отговорите на въпросите, дадени от кандидат-Ангелите до 7 ноември 2011 г., понеделник. Това от своя страна доведе до изключително пъстър Топ 7 на журито, който ще бъде оповестен утре, с което и ще стартира гласуването на публиката, което ще продължи до 22 ноември 2011 г., вторник.

Близо 250 възможни „Ангела на AXN” подадоха кандидатурите си на www.axn-bulgaria.com/iamangel в трите седмици между 17 октомври и 7 ноември 2011 г. Тъй като нямаше възрастови ограничение, освен изискване за пълнолетие, накрая се оказа, че най-голямата кандидатка е на 48 години, зодия Лъв, родена на 29 юли 1963 година. Най-малката кандитака е зодия Дева, родена на 21 август 1993 година. Има по една кандидатка 70-ти, 74-ти, 77-ми и 79-ти набор [Галина, която попадна в Топ 7] и две кандидатки 78-ми набор.

Най-често срещаното име сред кандидатките е Гергана – има 6 претендентки, от които една (от Пловдив) е в Топ 7 на журито, с което изпреварват кандидат-ангелите, които се наричат Александра (пет) и Мария (четири).

Няма кандидатка на име Ангелина, обаче. Кандидатката с най-близко до „божественото” име като че ли е Девина, което, предполагаме, идва от английско за „божествен/а”. Погледнато от друг ъгъл, „най-близо” може да се окаже единствената „Стела”, чието име значи „здездна”. Най-жизнерадостни и темпераментни се оказаха Весела, Радостина, Пламена, Огняна и дама, кандидатствала с псевдоним – артистичната фамилия на един от любимите ни ангели въобще – Jolly.

Не липсваха кандидатки и с цветни имена, сред които откроихме една Теменужка, две Жасмина, по една Камелия и Калина и допълващата букета Цветелина, с цвете в косите, която за съжаление на трогна журито достатъчно и, макар и сред първите 15, не влезе в Топ 7.

Както стана съвсем ясно още в началото, конкурсът „Аз съм Ангел” на AXN не е състезание за красота, нито за „двойници” на една или друга знаменитост. Действително, повечето кандидатки изразяваха увереност в своя собствен чар и вътрешната сила. Все пак, подтиквани от Лукавия, сигурно, опитахме чрез въпрос на www.facebook.com/AXN.Bulgaria да разберем как най-често зрителите на AXN в България си представят един ангел и отворите обрисуваха жена с тъмна коса и светли очи, до някъде приличаща на Диляна Попова, може би. Преброихме около 50 светло-оки [със сини или зелени очи] кандидатки, доколкото успяхме да изолираме очилата, мощните спирали и Photoshop.

Кандидатстваха точно 25 блондинки, което прави кръгло 10% от всички кандидатки, не-лош резултат предвид особеностите на българския генотип. При смазващата численост на брюнетките, ще добавим, че отбор „Блондинка” е с още един прикрит активист - Вероника от Топ 7 полу-финалистките, която разказа при личната среща, че е естествена блондинка, но специално за конкурса се е боядисала в червено. Впрочем, естествено червено-коси кандидатки май не забелязахме, не при това осветление.

Това, което прави впечатление от вътрешния мир на кандидат-Ангелите, е че повечето са в мир със себе си. В случаите, в които биха искали да се коригират, най-често те изтъкват своята прекалена наивност, доверчивост, понякога свенливост, в един-два случая нетърпеливост или избухливост, или най-общо – емоционалност, която определят като „прекалена”. Голямата част от тях не желаят да променят нещо в себе си, обаче, което говори за чудесна способност за справяне с тази набедена свръх-емоционалност.

Сред най-предпочитаните „супер сили” по желание, ако това беше възможно, за кандидат-ангелите на AXN са умението да летят, да се телепортират, да пътуват във времето, да четат мисли, да предсказват бъдещето и да стават невидими. Често се среща, обаче, и желание да лекуват или да могат да правят другите по-добри или по-щастливи.

Очаквайте Топ 7 на www.axn-bulgaria.com/iamangel утре, 15 ноември.


*Симония се нарича продажба и покупка на свещен сан, а в по-широк смисъл всякакъв вид търгуване с духовни ценности.

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.