800 участници взеха участие в Postbank Business Run 2020 в подкрепа на две благотворителни кампании

19 октомври 2020 | 16:18
200
0
0

Общо 183 отбора от 70 компании от различни бизнес сектори се включиха в благотворителното щафетно бягане Postbank Business Run 2020, което се проведе вчера на територията на Бизнес Парк София. Това е осмото издание на мащабното междуфирмено състезание, което се организира за пореден път от спортен клуб „Бегач“ и Пощенска банка.

Инициативата събра близо 800 участници, като към бегачите се присъединиха и 32 деца на възраст от 4 до 16 г., които се надпреварваха в Kids Run, извършващо се от сертифицирани треньори по програмата на IAAF –Kid’s Athletics. За четвърта поредна година се проведе и състезанието CEO Dash, в което се включиха 6 изпълнителни директори от различни компании.

Най-големият тиймбилдинг в България беше реализиран в подкрепа на две каузи.

Събраните средства от близо 8 000 лв. ще бъдат дарени по проекти на фондация „За нашите деца“ за предоставяне на професионални социални услуги за най-уязвимите деца в ранна възраст и на фондация „Воден път“ за подкрепа на деца със специални нужди чрез кинезитерапия, водна рехабилитация и модифицирано плуване, за да могат те да пораснат като самостоятелни възрастни и да получат шанс за пълноценен живот.

Победител в щафетата бе отборът на SAP Top Team от компанията SAP Labs с време от 59:57. На второ място с общо време от 1:01:43 е отбор Festo на компанията Festo България, която участва за първи път в състезанието. Третото място зае отборът на Bulpros Consulting с време от 1:02:07. Призът за „Най-бърз женски отбор“ бе присъден на дамския отбор SAP Tech Girls от компанията SAP Labs с време 1:16:49. Второто място при тях е за отбора Lazy Paws на Concentrix, a третото за отбор DXC Amazons от компанията DXC Technology. В състезанието за изпълнителни директори и висши мениджъри CEO Dash най-бърз сред мъжете бе Боян Рашев от компанията Denkstatt България, който измина разстоянието от 1 километър за 3:06, а сред дамите – Соня Николова от компанията iCard с време 4:55.

Най-добрият отбор на Пощенска банка (Postbank NoName@) се представи отлично, като зае 9-тo място с общо време от 1:05:11. Финансовата институция се включи в състезанието с общо 23 отбора.

За първи път тази година състезанието се излъчи на живо в YouTube, като така всички, които нямаха възможност да присъстват на място, успяха да гледат колегите си онлайн. Общо събитието е проследено от над 1 000 души, като в ключовия момент на състезанието, то е наблюдавано от 150 човека. Събрано, времето на всички, които са наблюдавали междуфирмената щафета онлайн, се равнява на цели „14 дни“. Запис на събитието може да се види тук: https://youtu.be/S-qnkHl-kT4.

За безопасното протичане на състезанието организаторите се бяха съобразили и с всички COVID мерки, спрямо правилатa на IAAF за провеждане на състезания. Стартът беше заложен с нето време, от момента в който бегачите са минали арката, до момента, в който финишират, за да няма скупчване на едно място. Зоната за предаване на щафета беше по-широка за повече място между отборите, а доброволците на различните логистични пунктове бяха оборудвани с маски и ръкавици.

Основна цел на Postbank Business Run е да бъде привлечено вниманието на хората към здравословния начин на живот, като се провокира у тях желанието за победа чрез екипна работа и сътрудничество в името на благородна кауза.
Цялата информация за събитието е достъпна на: https://sofia.businessrun.bg/.



 

(платено съобщение)

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.