Андрей Арнаудов: Заставам с чисто сърце зад кампанията "Направи го сега"

11 юли 2019 | 12:35
1108
5
5

Кампанията "Направи го сега" на Движението за национална кауза (ДНК), която цели да насърчи раждаемостта у нас, провокира бурни коментари в социалните мрежи. В отговор на обвиненията, че тя дава грешни стимули на жените и принизява майчинството, продуцентът и телевизионен водещ Андрей Арнаудов потвърди в интервю за bTV, че искрено вярва в каузата и благородните намерения на инициаторите ѝ. "Заставам с чисто сърце, защото много вярвам в идеите и целите на ДНК и на кампанията "Направи го сега". Тази външна реклама целеше да провокира, не целеше да обиди, не целеше да дискриминира. Кампанията ни е насочена еднакво и към мъжете, и към жените. Тази година тя се фокусира преди всичко върху младите хора и навременното взимане на решение за създаване на дете", обясни той в студиото на "Преди обед".

Ето и какво споделиха от екипа на ДНК във връзка с вълната от мнения, която предизвика кампанията им:

"През последните няколко дни кампанията на ДНК – „Направи го сега”, за стимулиране на раждаемостта в България и в подкрепа на всички у нас, които искат да имат деца, предизвика огромно вълнение. Благодарение на провокативната външна реклама много хора научиха за нас, три години след като започнахме работата си.

Радваме се, че кампанията получи широк обществен отзвук, отнасяме се сериозно към всички критични коментари и споровете, които се разразиха по темата и се надяваме, че този обществен дебат ще послужи за създаването на държавна политика за стимулиране на раждаемостта. Това е една от важните цели на нашите усилия, а визиите, които разбуниха духовете, са много малка част от нашата инициатива. Далече сме от мисълта, че нашата концепция е безгрешна, но се надяваме да сме достигнали до аудиторията, която целим. Ние искрено вярваме в целите на нашата кампания. А какво всъщност представлява тя и към кого е насочена?


От тази година акцентът на „Направи го сега“ е върху младите хора – тези, които са открили своя партньор и искат да създадат семейство и тези, които не са взели решение да го направят сега. За тях организираме информационни лекции в големите градове у нас, заедно с водещи експерти по демография, лекари, акушер-гинеколози, психолози и т.н., които споделят всички рискове от отлагане на бременността. От месеци се излъчват и новите емоционални видеоклипове, насочени към мъжката и към женската аудитория, като за първи път вниманието е отправено и към мъжете в подобна кампания.


Напълно наясно сме, че всеки създава семейство и деца заради себе си и тогава, когато се чувства готов. Това решение е твърде лично и емоционално, но веднъж взето, отлагането на щастливият момент може да крие рискове, за които ще продължим да ви информираме в хода на цялата кампания. Като НПО, сме запознати с притесненията и нуждите на бъдещите родители, които не можем да удовлетворим, построявайки детски градини или осигурявайки високи детски надбавки за всяко дете, но можем да си партнираме с бизнеса и за първи път тази година осигуряваме финансовото спокойствие на 20 семейства, които ще получат “Бебешки ДНК пакети” с всичко най-необходимо на 20 деца за една година напред, записани в нашата кампания – пелени, храни, козметика, аксесоари, дрехи, колички, играчки, педиатрични пакети. И не на последно място, а може би и най-важното – кампанията се спонсорира с лични средства и с помощта на известни и успешни българи, които застават зад инициативата, а не от европроекти или държавни такива.


През последните 3 години събирахме мненията на бъдещи и настоящи родители, за това какво трябва да се промени в средата и в законодателството, за да се раждат повече деца в България, след което ги предадохме на компетентните институции. И продължаваме да го правим на сайта ни napravigo.bg
Подкрепихме няколко семейства с репродуктивни проблеми, като дарихме над 17 000 лв. на фондация, която работи в тази посока.
Повдигахме неколкократно дебат по темата за демографската криза у нас. Приобщихме над 20 000 души към нашата кауза и кръстихме над 2000 деца в първите ни две Национални кръщенета в цялата страна. През 2020 г. ще има и трето.


Очаквайте следващите ни инициативи, които също ще бъдат поднесени нестандартно и с чувство за хумор, както и с елементи на провокация. Надяваме се на силен отзвук и към тях, но и на толерантност към различните гледни точки. Вярваме, че чувството за хумор е изключително полезно за всеки от нас, особено имайки предвид факта, че живеем в България. Но най-вече се стремим към видим резултат – работеща държавна стратегия за стимулиране на раждаемостта у нас!"

Коментари

5
  12 юли 2019 | 14:04 отговор
 

До " бедни ми народе" : Даже не мога да повярвам , че съществуват такива малоумници. Без извинение.

 
4
  11 юли 2019 | 20:54 отговор
 

Принципно намеренията им може да са добри, ама реализацията е пълна трагедия. Кой таргетират с тия плакати - някакви дебили ли, ама то дебилите е по-добре да не се размножават. Това не е фин хумор, ако е хумор изобщо, е на доста ниско ниво. Сега вместо да се обясняват, единственото правилно нещо е да разкарат малоумната реклама и да кажат "сбъркахме".

 
3 МИИИ
  11 юли 2019 | 18:09 отговор
 

Защото си олигофрен и аутист.Никой не те съди,просто се чудим,защо не си на четвърти километър...

 
2 Бедни ми народе...
  11 юли 2019 | 18:06 отговор
 

Какво натискате нерепродуктивните да раждат, като че ли те ще разрешат демографския проблем - колко пари от нашите осигуривки отиват на вятъра с неуспешните им опити инвитро!Всяка ялова прави поне по 3-4 неуспешни опита, а те струват хиляди левове. Дайте тези средства на репродуктивните - да раждат те щом могат. С агитации и мероприятия не става - пари трябват за отглеждането на деца, не брътвежи. Раждайте, раждайте, а после като не стигат кинтите, разни НПО ти вземат децата и ги харизват на гей двойки. Това ли е тайната цел на проекта!

 
 
...
11 юли 2019 | 18:09

Да се снабдяват гейовете с живи играчки. Добро хрумване.

 
прОсти ми народе
12 юли 2019 | 09:32

Леле, винаги се втрещявам когато се сблъскам с безумната простотия на някои хора. Жалко, че майка ти не е била ялова, а те е родила теб. Нахалос се е мъчила горката.

 
до бедни ми народе
12 юли 2019 | 10:06

Няма такова нещо като нерепродуктивни, просто има физически проблеми за разрешаване и обикновенно те не са трудни за решаване, ако се диагностицират правилно и се лекуват. не съм взела лев от държавата при решаването на моя проблем. А днес се радвам на най голямото щастие, което има в живота! Щом хората искат да имат дечица, кой сте вие да ги съдите! младите и репродуктивните вече чакат да минат 30те и тогава раждат, а вече са в света на нерпродуктивните! не съдете чуждото нещастие, само защото при вас се получило лесно, не се знае с внуците ви как ще е и тогава може да се окажете от другата страна на нерепродуктивните. бъдете разбиращи и уважаващи! казвам го с най добри намерения!

1 Desi
  11 юли 2019 | 15:12 отговор
 

Всичко много хубаво, но лозунгът "направи го сега" звучи така все едно е страшо лесно това да се случи. Решаваме го, бам и съм бременна. Ами и ние си казахме, че искаме, ама вече една година бам и не става. А пред кабинета на напия доктор, всеки път когато отида, чакат десетки хора с репродуктивни проблеми.

 
 
11 юли 2019 | 16:52

Не го приемайте,че се отнася за вас. Мисля,че е насочено към хората,които се мислят за вечно млади и предпочитат комфорта и кефа пред това да създадат семейство. Имам много такива приятели. P.S. Ще се получат нещата, имайте вяра и спокойствие

 
do desi
12 юли 2019 | 09:56

Мила Деси, не се притеснявай! Аз три години опитвах, до инвитро не стигнах, правих само една инсеминация неуспешна. Бях на 32г и всеки месец очаквах щастливата новина и така три години..накрая се оказа, че все пак проблем има и той е инсулинова резистентност. Провери си кръвната захар и инсулина. при мен и мъжа ми нямаше никакви явни проблеми. Три месеца след подходяща диета бях бременна! Днес се радваме на това прекрасно създание. Успех!

 
do desi
12 юли 2019 | 09:58

да допълня: докторите ми казаха, че с тази инсулинова резистентност шанса да забременея е 8%! Казах си, майната му! ако стане , стане и спрях да мисля! 3 месеца по-късно, бях бременна за изненада на всички!! Имах страхотна и безпроблемна бременност! Успех и не го мисли! тогава става!

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.