Арт-уикенд край морето? О, да!

21 юни 2010 | 14:19
3757
0
0

Изкуството дава възможност за многоканална комуникация със света – има безброй форми и начини за изразяване на творческата индивидуалност.

Не само авторът има шанс да покаже вътрешния си свят по свой собствен начин, но и всеки човек може да избере интерпретация, която му допада лично на него.

Точно това е и идеята на проекта Weeky freaky – среща с различни форми на изкуството в уникалната среда на комплекс Калиакрия край Варна.
Арт-идеята ще се реализира от 2-ри до 4-ти юли, в един уикенд, наситен с късчета креативност във всякакви форми, от които може да се избира до насита.

Петък вечер ще бъде посветена на фотосите на Александър Моллов – фотограф, режисьор и визуален артист, работил с едни от най-големите агенции в Милано и Ню Йорк, както и с родните списания Егоист, EGO, ELLE, EVA, Cosmopolitan, MAXX, Intro, 1. Той е автор и на някои от най-интересните клипове на цял куп родни изпълнители.

Автор: Александър Моллов

Късометражни филми, подбрани от Artin Vision, както и парти на ди джеите от Surcasm, ще разгорещят още повече навечерието на уикенда.

В съботния ден ревю от серията Be Londonized на Beefeater, подплатено със сет на ди джей Absolut Garo зад пулта на Totally Romantic pool bar, ще срещне гостите с модата като изкуство.

Дрехите, вдъхновени от 80-те, бяха представени вече преди броени дни в София, но на морския бряг обаянието им ще бъде съвсем различно, убедени сме.



Венелин Шурелов, носител на наградата на Мтел за съвременно изкуство 2009, ще представи инсталациите “Fantomat” и “Via Ludens”.

Първата е автомат за фантазии - включва серия хуманоидни машини, които работят на принципа на търговските и игрални автомати.

Всеки Фантомат има инструкция за употреба, процеп за монети и бутон. Зрителят активира различно аудио-визуално съдържание, излъчвано от монитор, вграден в очите му. Идеята е по този начин всеки да се срещне с една по-човешка визуализация, напук на съвременното отчуждение в общуването.



Вторият проект се случва в движение - пътуващите фигури в него вече са танцували върху сградата на Сфумато и на брюкселския площад "Сейнт Катрин", така че можем само да гадаем следващата стъпка.

Експериментална постановка на професионалната група за импровизационен театър „HaHaHa Impro Theatre” ще продължи вечерта с провокативна игра с публиката. Последната ще бъде инициативна единица в цялата композиция и ще направлява развитието й през цялото време.



Следва представянето на интерактивна инсталация, дело на Runabout project. Това е аудио-визуална платформа за интеракция с постоянно сменящ се състав - музиканти визуализират звук, а художници са провокирани да своето изкуство в звук.

Последният ден от арт-уикенда се очертава спокоен и красив.

Емилия Скотник прави оригами и обожава ръчните японски изкуства. Нейният уъркшоп ще открие неделята, която след това ще се прелее в работилницата за бижута на Весела Кучева. Тя ще покаже и някои от своите най-интересни творения, в които често са вплетени натурални детайли от природата.

След това Ана Митева и Александър Манджуков от Театрална работилница Сфумато ще представят дебютния си танцов спектакъл "Лош Навик", чиято премиера ще бъде само няколко дни преди това.

Арт-уикендът ще приключи с прожекцията на втория тур на късометрожни филми, избрани за зрителите от Future Shorts и съдействието на Jameson.

Ние доста се заинтригувахме от тази кратка арт-ваканция край морето, която обещава изключителни емоции и много храна за сетивата. Тo be continued...

Още по темата

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.