Да рисуваш с храна

20 февруари 2013 | 08:53
6245
4
4

Името му е Карл Уорнър (Carl Warner) и е известен със способността си да създава пейзажи не с четка и бои, а с хранителни продукти. Знам, че звучи твърде ексцентрично, но резултатът е наистина впечатляващ.

Колко ли богато въображение трябва да има човек, за да построи каменни стени от фасул, да пресъздаде зелените листа на дърветата с магданоз и броколи и да представи причудливите форми на скалите с питки хляб? Фотографът, роден в Ливърпул, със сигурност отправя предизвикателство към всеки един от нас, предлагайки ни един по-различен поглед над природата и нейните красоти.

В своето детство Карл се е възхищава на творбите на Салвадор Дали и мечтае да стане илюстратор. Впоследствие обаче решава, че фотографията е областта, която му доставя по-голямо удоволствие и стремеж да се развива. С течение на времето обаче, амбициозният младеж се отегчава от това просто да снима обекти и търси нещо ново и различно, с което да покаже целия си талант на света.

Един ден докато пазарува в супермаркета, той вижда нов сорт гъби, изваяни досущ като странни дървета от друг свят. Купува си няколко бройки и се отправя директно към своето студио, където с помощта на ориз и малко боб, които му попадат под ръка, създава своя първи "Foodscape". И както се казва, останалото е история...

Днес, повече от десетилетие по-късно Карл Уорнър е автор на две книги, посветени на неговото изкуство. В тях той написва по едно стихотворение за всеки пейзаж, правейки опит да прехвърли малко от фантазията си на своите читатели. "Използвам класически пейзажни техники, за да заблудя хората, че виждат истинска снимка. В следващия момент, осъзнаването, че това е просто храна предизвиква удивление и усмивка на лицето на човек, а това е най-добрата отплата за труда ми."

Голяма част от деня на Карл е посветена на това да наблюдава съсредоточено в супермаркетите броколите, картофите, чесъна, доматите, морковите и другите зеленчуци. Навярно хората го оприличават на нерешителен клиент, който не успява да си избере нищо с часове. Кой ли може да се досети, че в този момент, фотографът скицира в съзнанието си своята поредна картина.

Източник: highviewart.com

Още по темата

Коментари

4 Изненадана...
  21 февруари 2013 | 22:24 отговор
 

Много идейно

 
3 Изненадана...
  21 февруари 2013 | 22:23 отговор
 

Много идейно

 
2 Над
  20 февруари 2013 | 19:30 отговор
 

Страхотен !

 
1 M
  20 февруари 2013 | 13:23 отговор
 

Jestoki

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.