Fashion TV стартира у нас

05 октомври 2009 | 11:36
1260
0
0

Тази събота събота, 3.10.2009, официално бе обявено стартирането на световноизвестния моден канал Fashion TV у нас.

Бляскавото парти се състоя в обновената сграда на Модерен театър, където чрез своето присъствие всеки от гостите направи реверанс към театралното изкуство в България.

Присъстващите станаха свидетели на лукс и стил още с влизането в театъра. Пред сградата, непосредствено до червения килим, бяха позиционирани най-новите модели BMW 3-та и 7-ма серия, учтиво предоставени от официалния дилър на BMW за България - Камор Ауто.

На входа бе поднесен елегантен FTV каталог - своеобразен гид в света на модата, чрез който гостите имаха възможността да се запознаят с дизайнерите и марките, станали част от нощта на FTV. Медийните партньори, списание ЕVА се бяха погрижили всеки от гостите да получи по един брой от модното издание.

Преди стартирането на шоуто, всеки имаше възможността да се снима и да даде интервю пред Стената на славата, след което да се остави да бъде поглезен от спонсорите на събитието.

В уникален корнер в бароков стил чаровните хостеси на Ballantine's представиха серия от ексклузивни питиета на марката, като почерпиха всички гости със специалното чисто малцово уиски Ballantine's 12 y.o. Pure Malt. Дори и най-капризните посетители останаха силно впечатлени от кулинарните изкушения, които екипът на Red Devil Catering създаваше пред очите им.

Час по-късно, над 400 ВИП гости, модни критици и медии станаха свидетели на модна фиеста, изпълнена с много специални ефекти, музика и красиви лица. Грижата за настроението на гостите поеха певицата Алекс Раева и DJ Vlado.

По време на спектакъла над двадесет топ модела представиха последователно 10 модни марки, които за пръв път показват своите колекции в модно ревю. Гримът на моделите беше направен от професионалните гримьори на Max Factor, които заложиха на естествения им вид, подчертавайки лицата с новия ултра лек фон дьо тен Second Skin. Прическите бяха оформаени с много обем с помощта на продуктите Volume Sensation Line от новата серия козметика за коса на Nivea.

Красавиците дефилираха пред гостите с уникалните диамантени бижута от последната колекция на SSG.

Шоуто продължи с невероятно екстравагантните тоалети на дизайнерите от ISHU, Enigma, Румяна Ателие и магазин Авис. Турската модна къща GIZIA, която участва със своите тоалети на лятното подгряващо FTV събитие в Bedroom в Слънчев бряг, и този път прикова вниманието на публиката с новата си колекция.

Събитието уважиха топ моделите Ирен Онтева, Елена Ангелова, Виктория Джумпарова, Наталия Гуркова, Елена Ангелова, Теди Велинова... Сред гостите бяха също Теди Кацарова, в компанията на Мишо Шамара, съпругата на водещия Андрей - Даниела Янков-Арнаудов, която украси и последната корица на списание „Ева", Асдис Ран, Галя от "Сатен" със съпруга си Смилен Манов, бизнесменът Петър Лашев, Христо Сираков и множество други.

Руслана Попова влезе в ролята и на моден репортер на телевизията и интервюира част от присъстващите ВИП персони. С изключителен професионализъм, ревютата бяха заснети на High Definition стандарт от екипа на FTV. Модното шоу и части от събитието ще бъдат излъчени в края на месец октомври по световния FTV канал.

Събитието, обаче, не приключи с края на модното шоу! След него всички се отправиха към клуб Ескейп, където станаха свидетели на истинско FTV After Party.

Fashiontv e една от най-разпространяваните телевизии в света, създадена през 1997 година във Франция, с цел да бъде единствената денонощна програма, посветена на мода, лайфстайл, стил, красота и лукс.

Източник: ViewSofia.com

 

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.