Green Cola стана Продукт на годината 2020 в категория Безалкохолни напитки

02 юли 2020 | 09:36
440
0
пр

Green Cola спечели награда в категория „Безалкохолни напитки” в престижния конкурс „Продукт на годината” 2020. Тя беше присъдена за иновацията на Green Cola, за уникална първокачествена напитка без калории, която включва най-вече натурални съставки и поддържа по-здравословен и балансиран начин на живот.

Популярната актриса Мона Гочев обяви наградата на Green Cola по време на дигитална церемония, която се проведе на 11 юни. В нея участваха всички компании, спечелили награда „Продукт на годината 2020“ в различни категории.

Световното състезание е основано преди повече от три десетилетия и днес се провежда в повече от 45 държави на всички континенти.

Победителите в категориите се определят въз основа на национално представително независимо проучване, проведено у нас от Nielsen България. В него потребителите гласуват за различни продукти въз основа на предпочитанията си по параметри като привлекателност, иновации и намерение за покупка.

Green Cola се класира над стандартите на индустрията по всички параметри.

Все повече хора търсят и предпочитат храни и напитки, които са здравословни и натурални, без да правят компромиси с вкуса им.
Green Cola разчита на тази тенденция и предлага по-здравословна алтернатива на потребителите, без да жертва автентичния и обичан вкус на кола. В продуктите се използват естествени подсладители - стевия и натурален кофеин от зелени кафени зърна без съставки като захар, аспартам, фосфорна киселина и консерванти.

По този начин Green Cola бързо стана високо ценена и търсена от потребителите в България. В допълнение към Green Cola, портфолиото на компанията вече включва и продукти, естествено подсладени със стевия като Green Orange-Green Lemon и Green Sour Cherry. Те са с богато съдържание на плодови сокове и имат нискокалоричен състав, също като безкалорийния Green Tonic. Естествените подсладители, натуралните ароматизатори и сокове са неразделна част от продуктите на компанията.

“В нашия бизнес най-ценната оценка е тази на потребителите. Първото място, което те отредиха на Green Cola в конкурса "Продукт на годината 2020", може само да ни покаже колко много работа е свършена за изключително кратък период от време. Ще продължим да правим това за вас - да ви доставяме безалкохолни напитки от следващо поколение”, коментира Илия Бъчваров, търговски мениджър в Green Cola България.

По-здравословни и натурални алтернативи – това е посоката, към която е устремена компанията, в отговор на нарастващата потребителска нужда от такива иновативни продукти по отношение на газираните безалкохолни напитки.


Green Cola беше лансирана през 2012 г. на фона на икономическата криза в Гърция от г-н Pericles Venieris, предприемач-визионер с 30-годишен опит в производството на безалкохолни напитки. Днес безалкохолната напитка се продава в над 25 страни по целия свят като печели сърцата и предпочитанията на потребителите. Green Cola България развива търговска дейност у нас от 2018 г.
Нарастващото разпространение на продуктите в България е свързано с високото търсене от потребителите и от местната търговска мрежа. В момента продуктите могат да бъдат намерени в Била, Кауфланд, Метро, бензиностанции EKO и в много независими традиционни магазини.

(платено съобщение)

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.