Ирина Спириева е млада и целеустремена, тя знае какво иска и как да го постигне.
Ирина работи като бранд мениджър в една от най-големите компании на българския пазар – „Загорка АД”.
В портфолиото на фирмата влизат марки като „Загорка”, „Ариана”, „Столично”, „Heineken”, „Amstel”, „Starobrno” и „Kaiser”.
- Как започна професионалният Ви път?
Кариерата ми започна със 6 месечен стаж като marketing trainee в InBev Bulgaria (“Каменица” АД), още докато следвах в American University in Bulgaria.
Вендага след завършването си продължих да се развивам в сферата на маркетинга като младши бранд мениджър, а след това като бранд мениджър Загорка в Heineken Bulgaria („Загорка” АД).
В професионален план винаги съм била много последователна; маркетингът ми харесва, знам какво искам и влагам всичко от себе си, за да го постигна.
- Какви мъжки качества трябва да притежава една успяла жена?
Не смятам, че качествата се делят на мъжки и женски. За всеки един човек е важно да е уверен, целеустремен, последователен и да не се страхува да рискува.
- Как намирате баланса между личния живот и професията?
Става все по-трудно, но американците имат една фраза, която много ми харесва – „Work hard, play hard.” Влагам адски много енергия и ентусиазъм в работата си, същото важи и за личния ми живот. Запълвам всяка минута от свободното си време с пътувания, партита и срещи с приятели. Многото изживявания ме карат да се чувствам, сякаш живея истински пълноценно.
- Какви са плановете Ви в професионално отношение?
В началото на септември ще продължа образованието си с MBA в City University London, Cass Business School. В дългосрочен план смятам да продължа да се развирам в сферата на маркетинга – първоначално в бранд мениджмънта, а на по-късен етап – в сферата на консултантските услуги.
- Кога сте се чувствали най-удовлетворена от работата си?
Работейки в маркетинга, за марка която е в хладилника на почти всяко българско семейтво, съм наясно че плодът на моята работа е неразделна част от живота на немалко хора. Няма по-хубаво чувство от това да засечеш по телевизията реклама на твоята марка, която е резултат на месеци планиране. Никога не оставам безучастна. Чувството винаги е като на първа среща – с пеперуди в стомаха. Мисля, че това е най-близко до удовлетворението.
- Колко време Ви е нужно сутрин, за да се приготвите преди работния ден?
Поне 40 минути. Обичам да се се приготвям без да бързам, да изпия сутрешното си кафе вкъщи и да се настроя спокойно за работа.
- Каква е връзката между външността и успеха в кариерата?
Външността е нещо, което влияе върху самочувствието на всяка жена. Когато се чувства красива, жената е уверена и смела – качества, които за мен са пряко свързани с успеха в кариерата.
- Любима модна марка и парфюм?
Винаги съм смятала себе си за не особено претенциозна относно марките, с които се обличам, но наскоро открих, че пазарувам в едни и същи магазини. Може би заради липсата на време.. За дрехи се доверявам на женствените линии на Benetton, Sisley, Mango, обожавам Capasca. За аксесоари - определено Miss Sixty и Guess.
Относно парфюмите, обичам да експериментирам. Харесвам сладките аромати. В момента ползвам Euphoria на CK и Burberry Brit през деня и Armani Black Code и Gucci by Gucci вечерта. Любимият ми парфюм си остава Sensi на Armani.
- Каква е Вашата тайна за добра форма?
Внимавам доста, с какво се храня. В менюто си наблягам на зеленчуци и плодове. Обичам морска храна и обожавам sushi. Опитвам се да вмествам и спорта в графика си, като се стремя да наблягам на cardio поне 2 пъти в седмицата.
- Коя е най-добрата почивка?
Дълги дни на плажа с мохито в ръка и вечерни партита с много музика, енергия, настроение.