Ирина Спириева от "Загорка": Work hard, play hard

06 юли 2010 | 17:00
6084
4
4

Ирина Спириева е млада и целеустремена, тя знае какво иска и как да го постигне.

Ирина работи като бранд мениджър в една от най-големите компании на българския пазар – „Загорка АД”.

В портфолиото на фирмата влизат марки като „Загорка”, „Ариана”, „Столично”, „Heineken”, „Amstel”, „Starobrno” и „Kaiser”.

- Как започна професионалният Ви път?

Кариерата ми започна със 6 месечен стаж като marketing trainee в InBev Bulgaria (“Каменица” АД), още докато следвах в American University in Bulgaria.

Вендага след завършването си продължих да се развивам в сферата на маркетинга като младши бранд мениджър, а след това като бранд мениджър Загорка в Heineken Bulgaria („Загорка” АД).

В професионален план винаги съм била много последователна; маркетингът ми харесва, знам какво искам и влагам всичко от себе си, за да го постигна.

- Какви мъжки качества трябва да притежава една успяла жена?

Не смятам, че качествата се делят на мъжки и женски. За всеки един човек е важно да е уверен, целеустремен, последователен и да не се страхува да рискува.

- Как намирате баланса между личния живот и професията?

Става все по-трудно, но американците имат една фраза, която много ми харесва – „Work hard, play hard.” Влагам адски много енергия и ентусиазъм в работата си, същото важи и за личния ми живот. Запълвам всяка минута от свободното си време с пътувания, партита и срещи с приятели. Многото изживявания ме карат да се чувствам, сякаш живея истински пълноценно.

- Какви са плановете Ви в професионално отношение?

В началото на септември ще продължа образованието си с MBA в City University London, Cass Business School. В дългосрочен план смятам да продължа да се развирам в сферата на маркетинга – първоначално в бранд мениджмънта, а на по-късен етап – в сферата на консултантските услуги.

- Кога сте се чувствали най-удовлетворена от работата си?

Работейки в маркетинга, за марка която е в хладилника на почти всяко българско семейтво, съм наясно че плодът на моята работа е неразделна част от живота на немалко хора. Няма по-хубаво чувство от това да засечеш по телевизията реклама на твоята марка, която е резултат на месеци планиране. Никога не оставам безучастна. Чувството винаги е като на първа среща – с пеперуди в стомаха. Мисля, че това е най-близко до удовлетворението.

- Колко време Ви е нужно сутрин, за да се приготвите преди работния ден?

Поне 40 минути. Обичам да се се приготвям без да бързам, да изпия сутрешното си кафе вкъщи и да се настроя спокойно за работа.

- Каква е връзката между външността и успеха в кариерата?

Външността е нещо, което влияе върху самочувствието на всяка жена. Когато се чувства красива, жената е уверена и смела – качества, които за мен са пряко свързани с успеха в кариерата.

- Любима модна марка и парфюм?

Винаги съм смятала себе си за не особено претенциозна относно марките, с които се обличам, но наскоро открих, че пазарувам в едни и същи магазини. Може би заради липсата на време.. За дрехи се доверявам на женствените линии на Benetton, Sisley, Mango, обожавам Capasca. За аксесоари - определено Miss Sixty и Guess.

Относно парфюмите, обичам да експериментирам. Харесвам сладките аромати. В момента ползвам Euphoria на CK и Burberry Brit през деня и Armani Black Code и Gucci by Gucci вечерта. Любимият ми парфюм си остава Sensi на Armani.

- Каква е Вашата тайна за добра форма?

Внимавам доста, с какво се храня. В менюто си наблягам на зеленчуци и плодове. Обичам морска храна и обожавам sushi. Опитвам се да вмествам и спорта в графика си, като се стремя да наблягам на cardio поне 2 пъти в седмицата.

- Коя е най-добрата почивка?

Дълги дни на плажа с мохито в ръка и вечерни партита с много музика, енергия, настроение.

Коментари

4 chocho
  09 юли 2010 | 13:51 отговор
 

Rocks!

 
3 dada
  09 юли 2010 | 11:40 отговор
 

супер готина мацка, браво!

 
2 m
  09 юли 2010 | 02:45 отговор
 

nice, mnogo pozitivno intervu

 
1 Almighty
  07 юли 2010 | 01:31 отговор
 

I am Rezahh Mullah-Omar from Gaza Strip. I really enjoyed, reading the interview of this gifted woman from Bulgaria and her history of great success is certainly a source of insipiration for youth here in the Middle East. My quesiton is: How did she decided to study Business Adminstration in the first place? Was she advised by someone who insisted and supported her or she had already made up her mind about it?

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.