Лили Георгиева от Ogilvy: Ние не сме научени как да живеем ТУК и СЕГА

08 юли 2010 | 17:30
10922
3
3

Лили Георгиева работи в рекламна агенция Ogilvy от 1995 г., като от 1997 е директор на MindShare (медийната компания на Ogilvy).

Днес тя споделя с вас своята рецепта за професионален успех, повече затова как да бъдете по-енергични в работата си и дава един по различен поглед върху нещата от живота.

Как започна професионалният Ви път?

Професионалният ми път започна преди почти 15 години и то съвсем случайно. Нямах нищо общо с рекламата и нямах идея за какво става въпрос, когато попаднах, благодарение на моя приятелка на интервю за работа, като офис мениджър на рекламна агенция „Огилви енд Мейдър”.

Така започна моята дългогодишна връзка с Огилви, която продължава щастливо и до ден днешен. Много скоро след назначването ми, един ден както си седях на бюрото с вероятно доста отекчено изражение, г-н Лайнър, изпълнителен директор по това време на агенцията, се спря до мен и ме попита дали искам да правя нещо по-итересно, като да работя с клиенти например, защото това вече явно не ми е достатъчно. Така получих втори шанс, и то вече за растеж в рамките на компанията, за което бях много благодарна. Вече нищо не можеше да ме спре

По-късно получих поредната възможност, този път от новата управителка на агенцията – Екатерина Тупарева, да се преместя в медийния отдел, защото тази част на работата в рекламна агенция ме привличаше много повече от работата с клиенти. И така се оказах в медиите - анализи, цифри, индекси, непрекъснато договаряне, купуване, продаване на рекламно време и пространство......и така до днес.

Какви мъжки качества трябва да притежава една успяла жена?

Според мен истинската женственост не е слабост, а вид сила или както се казва - акумулатора на личността. Тя е устойчива, неподвижна и съставлява нашия вътрешен живот. Знаейки колко е важна женсвеността за поддържането на вътрешната енергия, аз се зареждам с вътрешна, основна сила чрез вглъбяване и съзерцание, за да имам какво да освобождавам навън чрез мъжките си качества. Мъжкото, което мисля, че ми е присъщо в известна степен е върхът, изявата, стремежът за себеизява, амбицията, устремът напред и нагоре, отстояването на собствените граници и още много други неща.

Но както знаем, остър и висок връх без широка и стабилна основа не може да съществува. За достигането на върха или висока степен и качество на реализация, е нужна подготовка в рамките на женствената част от същността ни – акумулиране на енергия чрез възприятия, чувстване, очакване и вътрешно съзерцание и планиране. Твърдо вярвам, че дълготрайният успех е в уюта на баланса и хармонията между мъжкото и женското начало у хората.

Вътрешно балансираните хора имат хармонични връзки с останалите човешки същества, с природата, с времето, със света, което им гарантира успех във всякакъв тип начинание. В китайската калиграфия има един такъв израз – трябва сам да си направиш мастилото, за да има с какво да нарисуваш картина. Погледнато от този ъгъл, може да се каже, че добра картина е възможна само при налична хармония между женската песен на мастилото и мъжкия танц на четката.

Как намирате баланса между личния живот и професията?

Просто се научих да не бъркам „искам” с „трябва” и като запазвам баланса между тях, отношенията между професионалния и личния ми живот са в пълна хармония.

Кога сте се чувствали най-удовлетворена от работата си?

Вчера, днес, утре...... Всеки ден, когато съм сред хората от екипа си и виждам, че са щастливи - всеки сам и всички заедно, докато се борят с ежедневните проблеми и предизвикателства. Спокойствието и радостта в очите им, което поражда желание за следващата им стъпка напред е най-голямата награда за труда ми. Важната цел за мен винаги е бил процесът или пътят, а не толкова резултатът. И когато пътят е добре избран, осъзнат, изпълнен с приятни усещания, добрият резултат винаги е на лице.

Каква е връзката между външността и успеха в кариерата?

Сама по себе си никаква или по-точно такава, каквато е тази между външността и успеха сред противополжния пол – харесани много повече са не толкова истински красивите жени или мъже, а тези, които знаят че са красиви, дори всъщност  да не са.

Любима модна марка и парфюм?

Тук сигурно ще ви разочаровам, защото нямам пристрасия към отделни модни марки и се опитвам да търся разнообразие и в тази посока, както във всички останали сфери на живот си. Харесвам нещата на Emporio Armani, но не се ограничавам.



Каква е Вашата тайна за добра форма?

Почти двадесет години вече, редовно играя каланетика, която за мен е най-добрият спорт за поддръжка на женската фигура. Всеки ден, сутрин и вечер задължително практикувам някаква форма на медитация – динамична или пасивна, зависи от времето на деня, както и какво ми предстои след това, защото с динамичната си вдигам нивото на енергията, така нужна за творчески и професионалните ми активности, докато с пасивната редуцирам нивото на натрупания през деня стрес и акумулирам принципно енергия.

Откакто се занимавам с тези практики, нивото ми на работоспособност сериозно се завиши, както и е факт, че не съм се разболявала от нищо, включително и елементарните вируси ме подминават. Това е най-доброто нещо, което някога съм правила за себе си и не бих го спряла или променила по никакъв повод.

Знам, че за западния човек тези неща са твърде далечни и в този смисъл сами се ощетяваме много, като мислим, че това не е за нас. Ние не сме научени как да живеем ТУК и СЕГА. Непрекъснато сме някъде в миналото или планираме бъдещето, докато ни се случват неща в настоящето и които пропускаме да преживеем, поради простата причина, че тялото и духа ни са на две различни места. Това е главната причина за всички болести на съвремената цивилизация, а медитативните техники и релаксации са едно добро средство да се научим как да вземем максимално от единственото, което имаме всъщност – този единствен момент тук и сега.

Коя е най-добрата почивка?

Най-добре си почивам, като си храня душата, която често остава гладна в забързаното ни ежедневие, за сметка на интелекта. Обичам да обикалям по света, но обикновено си правя някакви тематични, „творчески” пътувания. В Мексико, в щата Чиапас ходих, за да уча фотография например; в Гватемала в една къща за медитации се учих на съзерцание и максимално отпускане на контрола, който абсолютно е превзел властта над спонтанността ни; в Тибет обикалях будистките манастири по цялото тибетско плато, чак до базовия лагер на Еверест; в Индия се потопих в един ашрам на Вриндаван в търсене на собствените си граници и т.н.

Последното ми приключение беше съвсем скоро и въпреки, че беше тук – в село Ковачевица, беше едно от най-хранещите душата ми преживявания.

Под ръководството на дългогодишната съратничка на Ошо – Ганга Кординг се занимавах с китайска калиграфия, Хара осъзнаване, медитативни и дзен практики и най-вече работа по пребиваването ми тук и сега.

Коментари

3 cisco
  10 юли 2010 | 15:30 отговор
 

the fotos were mine but..... thanks for publishing me in Bulgaria... lots of kisses... and hugs..

 
2 cisco
  09 юли 2010 | 15:52 отговор
 

wow lil lil this is great. i am certain that the article says just wonderful compliments about you... are you running for president of Bulgaria? will you be nominated for a new job? lots of hugs and a kiss me..

 
1 ММ
  09 юли 2010 | 13:20 отговор
 

Посланието от заглавието е абсолютно вярно!

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.