Автор
Woman.bg

Moroccanoil става официален партньор на Евровизия 2020

Moroccanoil, лидерът в професионалната грижа за коса, обяви, че ще бъде официален партньор на конкурса за песен на „Евровизия 2020", организиран от Европейския съюз за радио и телевизия (EBU).

Като ексклузивен спонсор на ежегодното събитие, което достига 200 милиона телевизионни зрители в света, Moroccanoil получи глобални медийни права, като част от дългосрочното партньорство за следващите пет конкурса на „Евровизия“ до 2024г. Moroccanoil ще изпрати своите най-добри световно признати фризьори, за да осигурят експертна грижа и иновативна визия на всички участници по време на официалните репетиции и самите изпълнения на живо, които се излъчват в над 40 страни в Европа и света.

Снимки от събитието за лансиране на новата колекция оцветяващи маски на Moroccanoil.


Jon Ola Sand, изпълнителният директор на Европейския съюз за радио и телевизия заяви: „С радост приветстваме Moroccanoil като официален партньор за конкурса „Евровизия 2020“ и за в бъдеще. Това е перфектното партньорство между най-голямото музикално събитие и една от най-известните марки за красота в света. Очакваме с нетърпение да работим с Moroccanoil, за да сме сигурни, че всички артисти освен, че звучат добре, също и изглеждат така.



“За Moroccanoil е чест да бъде избран за официален партньор и сме развълнувани да споделим нашите ценности, като водеща марка, в цяла Европа и Австралия по време на това голямо събитие.“ Заяви изпълнителният представител на Moroccanoil - David Cohen. „Като професионална марка в грижата за косата, която се е фокусирала върху подпомагането на креативността на фризьорите, вярваме, че конкурсът за песен на Евровизия е перфектната възможност, за да постигнем това.“



Самото партньорство се основава на успеха на марката, като любима на знаменитости и водеща в модната индустрия – топ фризьори използват продуктите на Moroccanoil при правенето на прически за фотосесии на списания, модни шоута в света и всеизвестни награди като „Грами“ и Оскарите.

Moroccanoil беше представен от Tali Eshkoli в споразумението с Европейския съюз за радио и телевизия. Ешколи, телевизионен продуцент и експерт по „Евровизия“, е старши член на израелската делегация на конкурса в продължение на 16 години и беше ръководител на събитието за конкурса за песен на Евровизия 2019, е един от нейните изпълнителни директори. Конкурсът за песен на „Евровизия 2020“ ще се проведе в Холандия. Шоуто ще бъде копродуцирано от Европейския съюз за радио и телевизия и холандските обществени телевизионни оператори NPO, NOS и AVROTROS.

(в материала има продуктово позициониране)