Moroccanoil става официален партньор на Евровизия 2020

12 декември 2019 | 12:15
778
0
Снимки Moroccanoil
0

Moroccanoil, лидерът в професионалната грижа за коса, обяви, че ще бъде официален партньор на конкурса за песен на „Евровизия 2020", организиран от Европейския съюз за радио и телевизия (EBU).

Като ексклузивен спонсор на ежегодното събитие, което достига 200 милиона телевизионни зрители в света, Moroccanoil получи глобални медийни права, като част от дългосрочното партньорство за следващите пет конкурса на „Евровизия“ до 2024г. Moroccanoil ще изпрати своите най-добри световно признати фризьори, за да осигурят експертна грижа и иновативна визия на всички участници по време на официалните репетиции и самите изпълнения на живо, които се излъчват в над 40 страни в Европа и света.

Снимки от събитието за лансиране на новата колекция оцветяващи маски на Moroccanoil.


Jon Ola Sand, изпълнителният директор на Европейския съюз за радио и телевизия заяви: „С радост приветстваме Moroccanoil като официален партньор за конкурса „Евровизия 2020“ и за в бъдеще. Това е перфектното партньорство между най-голямото музикално събитие и една от най-известните марки за красота в света. Очакваме с нетърпение да работим с Moroccanoil, за да сме сигурни, че всички артисти освен, че звучат добре, също и изглеждат така.



“За Moroccanoil е чест да бъде избран за официален партньор и сме развълнувани да споделим нашите ценности, като водеща марка, в цяла Европа и Австралия по време на това голямо събитие.“ Заяви изпълнителният представител на Moroccanoil - David Cohen. „Като професионална марка в грижата за косата, която се е фокусирала върху подпомагането на креативността на фризьорите, вярваме, че конкурсът за песен на Евровизия е перфектната възможност, за да постигнем това.“



Самото партньорство се основава на успеха на марката, като любима на знаменитости и водеща в модната индустрия – топ фризьори използват продуктите на Moroccanoil при правенето на прически за фотосесии на списания, модни шоута в света и всеизвестни награди като „Грами“ и Оскарите.

Moroccanoil беше представен от Tali Eshkoli в споразумението с Европейския съюз за радио и телевизия. Ешколи, телевизионен продуцент и експерт по „Евровизия“, е старши член на израелската делегация на конкурса в продължение на 16 години и беше ръководител на събитието за конкурса за песен на Евровизия 2019, е един от нейните изпълнителни директори. Конкурсът за песен на „Евровизия 2020“ ще се проведе в Холандия. Шоуто ще бъде копродуцирано от Европейския съюз за радио и телевизия и холандските обществени телевизионни оператори NPO, NOS и AVROTROS.

(в материала има продуктово позициониране)

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.