Опитайте и ще се влюбите - Ahmad tea е нашият фаворит на чаения салон в София

16 ноември 2019 | 13:06
4469
0
Woman.bg
0

Думата ЧАЙ в студените дни се превръща в синоним на здраве, уют, антистрес терапия, повод за споделени моменти и не на последно място - на добро настроение. Затова нека отново си подарим по една гореща чаша от любимата напитка. Какъв да е той? Има толкова много видове и бленди, а третото издание на специализираното изложение FesTEAval в Национален музей „Земята и хората“ – София ще ви вдъхнови за нови вкусови предизвикателства. Можете да го посетите в рамките на уикенда и да опитате напълно безплатно от уникалните чайове, които изложителите предлагат.

чай

И тази година организаторите са се постарали да съберат на едно място десетки изложители на чай и продукти, пряко свързани с консумацията на чай, от които както бутикови вносители и производители, така и утвърдени брандове. Ще бъде представена културата на консумация на чай, като се организират чайни церемонии, характерни за различни точки по света. Любопитните ще могат да чуят полезна информация, да участват в различни демонстрации, да се запознаят с различни специфични видове - от България до Сибир, от Япония до Аржентина.

По време на фестивала посетителите могат да разгледат и изложбата на хайга рисунки - този стил в изобразителното изкуство води началото си от Япония, но вече завладява целия свят. Тези художествени творби съдържат и хайку стихове.


И тъй като ние от Woman.bg обожаваме чая – от класическия черен и зелен до натуралните инфузии с приятни билкови и плодови аромати, тръгваме на лов за най-ароматната чаша дъхаво вълшебство. Любопитството ни отвежда към щанда на Ahmad tea, където в студеното време окончателно ни спечелват с доза гореща екзотика – зелен чай с парченца манго и личи. Удоволствието да научим нещо ново по темата дължим на Людмил Темелков, маркетинг мениджър Международни продукти на „Аксон България“, вносител на Ahmad tea.


- Господин Темелков, българинът се превръща в един истински ценител на чая. Какви са предпочитанията му?

- Всеки опитва това, което диктуват вкусовете му, но, естествено, има една тенденция към консумацията на по-здравословни продукти. Затова и напоследък потребителите наблягат на зелени чайове, традиционно билкови и плодово-билкови инфузии. В тази връзка си обяснявам и особения интерес към един наш топ продукт с име Detox - с листа от коприва, копър, розмарин и джинджифил. Доста популярна през зимния сезон е ароматната комбинация от ройбос с канела, както и лимон и джинджифил за подсилване на имунната система. Горските плодове традиционно също се харесват от българина.
чай
- Какво може да предложите на предпочитащите насипен чай?

- Имаме прекрасни насипни чайове от най-висок клас - опаковки по 100 грама в красиви алуминиеви кутии. Предлагаме специална селекция с най-фините чаени листенца, събирани в различни плантации по целия свят: Блендирането се прави в зависимост от типа и сорта чай.


- Има ли тънкости при приготвянето на чая, които вие бихте споделили с нашите читатели?

- Важно е пакетчето да се запарва в порцеланова чаша с вода с температура от 80 градуса, в никакъв случай тя не трябва да е кипяща. Имайте предвид, че запарката на черните чайове изисква по-малко време, за разлика от зелените, които по-бързо развиват аромата си. След като се запари за средно 5 минути, пакетчето се изтисква с лъжичка. Пие се според вкуса с мляко, мед, лимон, захар.


- Какво се промени в разбирането на българина за чая?

- Доскоро много българи приемаха чая като традиционно билкова отваря – лайка, мента липа, докато това всъщност са най-фините връхни листенца на чаения храст, които се берат по изгрев слънце. Той вирее в конкретни райони по света, където има благоприятно за растението съчетание на слънцегреене и влажност. Такива места са Кения, Шри Ланка, Индия, Китай, Япония, ЮАР. Ahmad Tea of London събира най-доброто от това производство, а с традициите на три поколения във всички области на търговията с чай - от плантациите до смесването и опаковането, непрекъснато предоставяме на нашите клиенти само най-доброто.

(в материала има продуктово позициониране)

Още по темата

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.