Отваря приемът за второто издание на програмата на Endeavor – Dare to Scale

01 юни 2020 | 17:13
361
0

Програмата за растеж Dare to Scale ще се проведе за втора поредна година с основен партньор Пощенска банка и с подкрепата на Software Group и ИАНМСП. Целта е да се помогне на български компании да разраснат бизнеса си.

След успешния пилотен проект през 2019 г. българският офис на глобалната предприемаческа мрежа Endeavor стартира второто издание на програмата за растеж – Dare to Scale. Програмата е насочена към предприемачи и бизнеси, които вече са преминали ранната фаза на своето развитие и са в началото на разрастване на дейността си. Фокус на тазгодишното издание ще бъде изграждането на устойчив бизнес, който да може да се справи с кризи, както и идентифицирането на възможности за растеж в трудни пазарни условия. От днес, 1 юни, до 21 юни е отворен формулярът за кандидатстване, като всеки желаещ може да го попълни на този линк.

За програмата могат да кандидатстват предприемачи от всички сфери на икономиката, без значение от региона в България, в който са позиционирани. Условието е да имат вече доказан продукт или услуга на пазара, да са реализирали оборот от поне 200 000 лв. за 2019 г., броят на служителите да не надвишава 150 души, и най-важното – бизнесът им да e с потенциал за глобален растеж. В програмата могат да участват както утвърдени компании, работещи от години, така и такива, които са стартирали сравнително скоро.

Ментори и бизнес лидери от мрежата на Endeavor ще проведат интервюта и по предварително обособени критерии ще бъдат избрани компаниите, които ще са приети в тазгодишното издание. Програмата ще се проведе в София и ще е с продължителност от 4 месеца – от м. септември до м. декември 2020 г. Основателите на компаниите ще имат възможност да участват в специализирани обучения в четири основни области: „Управление на организацията“, „Маркетинг“, „Продажби“, „Бизнес планиране и набиране на капитал“. Всяка компания ще има назначен индивидуален ментор от мрежата на Endeavor, който ще провежда регулярни срещи с основателите и ще ги подпомага със своята експертиза. Екипът на Endeavor ще организира и съпътстващи събития, на които компаниите ще имат възможност да се запознаят с основните играчи в предприемаческата екосистема. Подобно на предходната година, програмата ще приключи през м. декември с Demo Day, по време на който участниците ще презентират бизнесите си пред жури от утвърдени бизнес лидери. Повече за самата програма и процеса на кандидатстване може да разгледате тук.

В пилотното издание на Dare to Scale през 2019 г. участваха основателите на 10 български компании. В продължение на 4 месеца участниците преминаха през специализирани обучения, водени от бизнес лидери от мрежата на Endeavor Bulgaria, сред които създателите на Телерик – Васил Терзиев и Светозар Георгиев, съоснователят на BGmenu – Владимир Давчев, сайт мениджърът на Uber – Александър Попов и др. Повече от 20 бизнес лидери бяха ангажирани с предприемачите от 10-те компании и бяха проведени общо 75 часа менторски сесии. Вижте най-важното от пилотното издание на Dare to Scale и подбрани моменти от специалните събития към него тук.

Всеки желаещ да се включи в Dare to Scale Growth Program може да попълни кандидатурата си на този линк. Пълната информация за програмата е налична тук.

Момчил Василев, изпълнителен директор на Endeavor Bulgaria:
„С програмата Dare to Scale искаме да разширим подкрепата си към предприемачите в техния път към успеха. Силната подкрепа и високата оценка, която получихме от предприемаческата общност за нейното първо издание, ни окуражи да я продължим и през тази година. С това искаме да дадем нашия принос за развитието на едно поколение предприемачи, които имат потенциала да постигнат световен успех.“

Петя Димитрова, главен изпълнителен директор на Пощенска банка:
„Отчитаме първото издание на Dare to Scale като изключителен успех, защото се убедихме, че бизнес средата у нас има огромен потенциал за развитие. Разбрахме го благодарение на амбициозните млади хора с иновативни проекти, които ни показаха, че не се страхуват да мислят мащабно. След впечатляващото начало, очакваме следващите участници да демонстрират още по-интересни бизнес модели, показващи бърза адаптация към променящата се среда, в която всички сме свързани и създаваме заедно едно устойчиво развитие. За Пощенска банка партньорството с Endeavor е най-естественото и логично продължение на усилията ни да подобрим предприемаческата екосистема в България. Инициираме второто издание на проекта и след огромния успех на пилотния проект вярваме, че правим инвестиция в бъдещето – защото Dare to Scale е нашата увереност, че създаваме смисъл заедно и така даваме знак на все повече млади хора, че възможностите са повече от препятствията. Ние от Пощенска банка познаваме успеха, както и пътя, който води към него, и вярваме, че ще бъдем полезни на младите предприемачи не само като техен ментор, но и като доверен финансов партньор.“

Бойко Таков, изпълнителен директор на Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия:
„Радвам се, че се включваме и във второто издание на програмата Dare to Scale, която доказа, че е полезна за компаниите и постигна много добри резултати. Такъв тип програми стават още по-стойностни предвид ситуацията с пандемията и икономическата криза, в която навлиза световната икономика. Вярвам, че знанието и насоките, които могат да получат предприемачите, ще бъдат безценни и ще им помогнат по пътя напред. Програмата се вписва точно и в концепцията на Агенцията да предлага още повече добавена стойност.“

За Endeavor
Endeavor е международна неправителствена организация с офиси в над 40 пазара, подпомагаща предприемачи с големи идеи и бизнеси да се разраснат бързо в международен мащаб. Фокусът на Endeavor е върху компании, които вече са успешни в това, което правят, но имат нужда от допълнителна експертиза, контакти и ресурси, за да предприемат следващата стъпка в своето развитие. Веднъж селектирани в мрежата на Endeavor, те имат достъп до пазари, капитал и талант в мрежата от над 4000 ментори, и инвеститори на световно ниво. Предприемачите в Endeavor са създали над 3 млн. работни места и само за 2019 г. са генерирали приходи от над 20 млрд. долара.

Endeavor Bulgaria започва своята дейност през юли 2015 г. с цел да разшири присъствието на организацията в Европа. Организацията е подкрепяна от борд на директорите, който се състои от 13 доказани предприемачи и бизнес лидери, които вярват в мисията на Endeavor да подсили местната предприемаческа екосистема, като осигури на български предприемачи достъп до международни пазари, ноу-хау и капитал чрез глобалната мрежа на организацията. До момента 26 предприемачи от 16 компании, които са създали над 500 работни места и са генерирали приходи от над 75 млн. лв. за изминалата година. www.endeavor.bg

(платено съобщение)

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.