Петя Дикова просълзи майка си Аня Пенчева на предпремиерата на авторския си филм 'Приказки за бъдещето'

24 септември 2020 | 12:54
17214
2
2

На 23 септември (сряда) в 18:30 ч. се състоя предпремиерата на документалния филм „Направи го сега: Приказка за бъдещето" с автор Петя Дикова, който е част от четвъртото издание на кампанията на Движение за национална кауза (ДНК) – „Направи го сега“. На събитието присъстваха партньори и приятели на инициативата, общественици, журналисти и популярни лица, които през годините са подкрепяли каузата.

Сред тях бе и актрисата Аня Пенева - майка на Петя Дикова, която в края на лентата се просълзи.

В продукцията участват и известни лица от българския шоубизес и телевизионен ефир, които тази година са сред посланиците на инициативата - Мария Илиева, Петя Дикова и Юлияна Дончева, които открито и емоционално споделят своите житейски истини за пътя до и след появата на децата им.

Филмът представя гледните точки и професионалните прогнози и съвети на едни от най-добрите специалисти в областта както на акушерството и гинекологията, така и на демографията – доц. Мария Юнакова, проф. Иван Костов и доц. Бърдаров.

Пред камерата застават още Андрей Арнаудов в качеството му на председател на сдружение ДНК и част от семействата, участвали в предишни издания на кампанията.
„Ние от ДНК вярваме, че демографията е голямата тема на бъдещето на България, а раждаемостта е в основата ѝ, заедно с емиграцията. Все повече млади двойки обаче отлагат решението да имат дете, а нерядко, когато пожелаят да създадат нов живот, се оказва, че възрастта е ключов фактор за успеха. Именно поради това филмът фокусира вниманието върху един от най-значимите проблеми за страната ни – ниската раждаемост. Зрителите ще могат да го гледат в ефира на bTV през декември и на събития на ДНК в страната“, сподели по време на събитието Андрей Арнаудов и допълни: „През изминалата 2019 година над 6000 семейства, които очакваха своите деца, се регистрираха в кампанията. За 20 от всички записали се ДНК и партньорите ѝ от детската индустрия осигуриха „Бебешки ДНК пакети” с най-необходимото за отглеждането на децата им през първите 12 месеца – пелени, храни, козметика, аксесоари, дрешки, количка, играчки и медицинска грижа.“

И тази година отново 20 семейства ще имат възможността да облекчат значително бюджета си, като се регистрират на сайта на кампанията: www.napravigo.bg до 31 декември 2020 г.

Инициативата е насочена към образованите и икономически активни млади българи, които рядко получават подкрепа по отношение на отглеждането на своите деца.

Генерален партньор на „Направи го сега“ през 2020 г. е Медицински комплекс „Д-р Щерев“.

Коментари

2 Елена.
  27 септември 2020 | 20:14 отговор
 

Браво на тези млади хора

 
1
  27 септември 2020 | 13:18 отговор
 

Много интересен избор на посланници на кауза с име "Направи го сега". Ю. Дончева, М. Илиева, самата П. Дикова. И Андрей също, те всичките бая са почакали преди да станат родители, а седнали да дават акъл на другите кога, какво да правят.

 
 
Nadelina
27 септември 2020 | 16:10

По-добре да родиш дете на зряла въраст,отколкото да си млад и да не осъзнаваш какво правиш!Детето не е просто да го родиш и си направил нещо голямо!

 
28 септември 2020 | 21:55

Така, на мен кампанията ми е глупава, нямам проблем с това някой да роди във зряла възраст.

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.