Полина Дуркова разказва за Smartlady

21 август 2019 | 12:08
400
2
снимки: PR
2

Дамите в бизнеса вече година и половина могат да се възползват от специално създадената програма Smart Lady, насочена към работещите жени. Тя обединява в себе си не само възможности за кредитиране, но включва и редица други финансови и нефинансови решения, които да предложат на дамите подкрепа, сигурност и спокойствие.

Срещаме ви с Полина Дуркова – графичен дизайнер от Studio Х. Тя стои зад проекта https://smartlady.bg/bg – уеб базираната информационна и обучителна платформа в помощ на жените в бизнеса. Платформата е вдъхновена от едноименната програмата Smart Lady на Fibank и цели създаването на общност от жени, които чрез срещи и семинари да надградят своите умения и да намерят съмишленици, от които да почерпят идеи и кураж.

Младата и амбициозна Поли разказва за предизвикателствата при изработването на платформата, вдъхновението, което е имала и удовлетворението, идващо от постигнатите резултати.



- Разкажете ни с какво платформата smartlady.bg e различна от обикновените сайтове?

- Тя е направена за жени и то не какви да е. Жени, които са дейни, активни и бизнес ориентирани. Жени с много сериозни цели и отговорности. В този смисъл подходът ми към дизайна беше воден от думите „лекота и яснота”. Защото сериозните бизнес дами нямат време за губене. Разликата с обикновените сайтове идва най-вече от самото съдържание - в него няма просто новини и снимки, а обучения, които биха могли да бъдат много полезни за дамите, които искат да се развиват в бизнеса.

- Кое беше най-голямото предизвикателство за вас при изработването на платформата?

- Предизвикателството дойде от там, че задачата беше много комплексна. Събитията и обученията са черешката на тортата. Те обаче не са единственото. В секцията „Актуално” се разгръща целия бизнес свят на жените предприемачи. Къде другаде можем да намерим тази информация, събрана и прилежно съхранена на едно място? Къде всъщност можем да намерим и тези жени? Ами пак там - в платформата Smart Lady .
Беше голямо предизвикателство да съберем всички компоненти на едно място като вземем предвид, че всички те са еднакво важни и не бива нищо да се пренебрегва. Мисля, че се справихме добре със задачата.

- А до колко е важен дизайнът?

- Всъщност той е само обвивка. Съдържанието и ценните неща, които правят платформата Smart Lady уникална, са предопределени от невероятния характер на самата програма.

- Какво е мнението Ви за Smart Lady като бизнес програма и как платформата, според вас, помага за популяризирането й?

- Когато сформирахме екипа и се запознахме с проекта, прочетох концепцията на програмата. Дотогава, признавам, не знаех за нея. Хареса ми отношението към жената като равностоен бизнес играч.
Ентусиазирах се от идеята за платформата и от това, че трябваше да съберем много елементи на едно място – обучения, събития, снимки, новини. Тогава не си давах сметка, но сега знам защо тя е толкова ценна – защото носи онзи заряд на емоционална интелигентност, който само една жена може да претвори в успешен бизнес.
Програмата и платформата си помагат взаимно в популяризирането и това е най-хубавото – едното е като реклама на другото.

- Вие самата възползвали ли сте се от обучения в платформата и ако не сте - бихте ли го направили?

- На този етап от живота си не се виждам в позицията на управляваща бизнес дама и затова не съм се възползвала. Но със сигурност бих отишла на събитие, организирано от Smart Lady. Би било полезно за мен да чуя съветите на жени, врели и кипели в бизнес средите.

- В Studio Х твърдите, че вярвате в дългосрочните партньорства и приятелства. Какво Ви носи сътрудничеството с Първа инвестиционна банка, чийто продукт е Smart Lady - партньорство, приятелство или и двете?

- Така е, твърдим го и стоим твърдо зад тези думи. Дългосрочните партньорства не само водят до приятелства, но и до устойчиви и качествени продукти. А ползите конкретно в този случай са за много хора. Проектът ни за платформата на Smart Lady и неговото реализиране го потвърждава. 

(в материала има продуктово позициониране)

Коментари

2 Gerka
  21 август 2019 | 15:05 отговор
 

Smart Lady е чудесна идея и фактът, че вече година и половина съществува и е все по-успешна, показва, че е имало нужда от нея и ще продължи да има нужда. Жените са сила и трябва да им се дава едно рамо! Защото и сме по-красиви, и сме по-добри. Бизнесът отдавна не е запазена територия само за силния пол, нали така?!

 
1 Ивелина М.
  21 август 2019 | 13:01 отговор
 

Платформата не само помага за взимане на кредит, но доколкото разбирам събира на едно място жени с амбиции и големи цели, това май е по-важното

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.