Пощенска банка и Mastercard® ще създадат 'Зелена класна стая на открито'

19 април 2021 | 14:43
1084
0
пр

Пощенска банка и Mastercard стартират съвместен проект за възстановяване и допълване на парковата инфраструктура по туристически маршрут Музей на мечката – м. Дендрариума в Природен парк „Витоша“.

В първата фаза на проекта доброволци от двете компании ще обединят усилията си и заедно с Дирекцията на Природен парк „Витоша“ ще създадат „Зелена класна стая на открито“, която ще бъде обособена в непосредствена близост до Музея на мечката. Изграждането на отворен амфитеатрален кът за учене и празненства ще оформи едно креативно пространство, което ще даде възможност за иновативен образователен подход, както и за забавление на различни групи деца, които посещават редовно планината.

Вторият етап на проекта ще включва изграждането на свързваща алея между „Зелената класна стая“ и местността Дендрариума, за да може посетителите да се придвижват безопасно в гората между двата обекта, без да е необходимо това да става по главната пътна артерия.

Реализирането на проекта е част от активната социално отговорна политика на Пощенска банка, свързана със създаването на устойчиви модели и решения, които променят средата. „Зелена класна стая на открито“ е инвестиция в кауза, подкрепена от екип от съмишленици, които заедно изграждат зеленото самосъзнание, което е част от корпоративната култура на банката. Инициативата е в унисон със серията зелени проекти, които Пощенска банка реализира вече няколко поредни години съвместно с Дирекцията на Природен парк „Витоша“ и по този начин провокира още веднъж отговорно поведение към природните ресурси, като мотивира възможно най-много хора да полагат осъзнати действия за опазване на околната среда.

„София и всички ние притежаваме истинско богатство с планината в непосредствена близост до големия град. Целта ни е с различни инициативи и проекти, които реализираме заедно с нашите служители в Пощенска банка, да направим Витоша още по-привлекателна, удобна и достъпна. Вярваме, че с общи усилия можем да постигнем устойчиви промени. Затова ние от Пощенска банка концентрираме усилия и средства в подкрепа на проекти с реална добавена стойност за обществото и вярваме, че един от големите ефекти ще бъде изграждането на самосъзнание, което ще промени живота ни към по-добро. Щастливи сме, че имаме подкрепата на иновативна компания като Mastercard, част сме от световната коалиция на компанията за борба с климатичните промени – Priceless Planet, а с реализацията на проекта „Зелена класна стая на открито“ имаме възможност да сме ключов партньор в Зелената мрежа инициативи на Mastercard и отново да подадем ръка на Природен парк Витоша“, коментират от Пощенска банка.

По данни на Mastercard от проучване в 14 европейски държави, пандемията през последната година е довела до по-ангажирано към природните ресурси поведение на потребителите, както и до по-голям интерес към каузи и бизнеси, ангажирани с устойчивото развитие, борбата с климатичните промени и опазването на биоразнообразието. Над 83% от запитаните са потвърдили, че биха се включили лично в акции и дейности с грижа за природата, а 52% заявяват, че след кризата от Covid-19 са обърнали внимание на това как ежедневните им избори влияят на здравето на цялата планета.

„В Mastercard се занимаваме с технологии и дигитализация и вярвамe, че иновациите от последните години нямат никакъв смисъл, ако не подобряват живота на хората и като цяло на планетата. Затова всеки наш проект търси възможност да разреши проблем, да подкрепи някого в нужда и да добави стойност. Децата ни, нашето утре, стояха пред екраните доста дълго и искаме да им създадем възможност да излязат на чист въздух, като облагородим и „осиновим“ едно любимо място на безценната за софиянци планина“, казва Ваня Манова, мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово.

„Един от приоритетите в дейността на Дирекцията на Природен парк „Витоша“ е работата с подрастващите с цел изграждане на екологично съзнание, възпитаване на любов и уважение към природата, както и обогатяване на техните знания за околната среда. С проекта, който предстои да реализираме съвместно с Пощенска банка и Mastercard, ще надградим възможностите за провеждане на образователни мероприятия на територията на Парка. Чрез обособяването на „Зелена класна стая на открито“ ще осигурим по-добър пряк контакт на децата с природата, като им предложим занимателни образователни мероприятия. Едновременно с това ще възстановим и облагородим връзката между Музея на мечката и м. Дендрариума – два от добре познатите и обичани от туристите обекти на Витоша. Благодарим за подкрепата на Пощенска банка и Mastercard и за това, че припознаха каузата ни за облагородяване на инфраструктурата на Парка. Надяваме се, че със съвместната ни дейност ще можем да направим планината още по-достъпна и привлекателна за хората“, каза д-р инж. Анна Петракиева, директор на ДПП „Витоша“.



По-рано през годината Пощенска банка и Mastercard издадоха първата за пазара метална кредитна карта – продукт, който е още една важна стъпка в посока употреба на по-малко пластмаса за ежедневни дейности.

Съвместният социално отговорен проект предстои да бъде реализиран в рамките на тази и следващата година.

(в материала има продуктово позициониране)

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.