Рокли и коли насред булеварда

19 юли 2010 | 17:30
13313
3
3

Мястото е бул. Васил Левски 60, а циферблатът на телефона вече отмерва 19.50 часа.

Поводът да се окажем, в пиков за столицата час, насред оживения булевард е откриването на новия шоурум на Bridal Fasion.

Очакваме да видим ревю на „уникални” за българския пазар вечерни рокли, чиято автентичност не може да бъде оспорена, имайки предвид бляскавия им произход.

Всяка една от тях е творение на дизайнерски къщи като Pronovias, Enzoani, Manuel Mota, Elie by Elie Saab, Valentino Sposa, My Lady, Maggie Sottero и Atelier Aimee.

С рокля на някоя от марките са били обличани световно известни дами като Пени Ланкастър - последната съпруга на световноизвестната звезда Род Стюарт, Пола Абдул, Шаная Туейн, Иванка Тръмп испанската аристократка - Алехандра дел Прат, топмоделът Хана Сукупова и много дами от европейската аристокрация.

Българки, които са оставяли визията си в ръцета на „големите в модата” са Елена Тодорова, Деница Стойкова, шефката на новините по BTV Виктория Бехар, водещата на новините по "Нова" Галя Щърбева, актрисата и певица Жени Александрова, която наскоро се омъжи за рок легендата Иван Лечев, топ моделът Румяна Кръстева, Юлиана Дончева, фолк дивите Галена, Ивана и Гергана, както и почти всички носителки на титлите Мисис България и Мис България.

Докато чакаме да започне ревюто, което според насъбралите се фотографи ще представлява „разтоварване” на красавици от чисто нови модели коли Opel Meriva, попаднахме на сравнително интересни светски лица.

Нямаше как да не приковем погледи във водещия на събитието – Евгени Минчев.

Като една истинска модна икона той се появи с чисто бял панталон, страхотно сако в бисквитен цвят, от което се подаваше риза с щампа, наподобяваща на нещо като животински череп, а на ревера му висеше красива брошка във формата на коронясана котка.



Всичко това нямаше как да не ни накара да го похвалим на мига за интересния подбор.

Но в типичен негов стил, той беше съчетал целия ансамбъл от стилни дрехи с чифт невъобразими обувки, в случая – лачени и ярко оранжеви.

Основната фигура на събитието всъщност беше домакинята – Анелия Петрова, която изглеждаше малко шашната, но за сметка на това изключително стилна и чаровна.



Сред гостите ни направиха впечатление влюбените сладури Иван Лечев и Жени Александрова, както и Владо от 5Stars.



Ревюто ненадейно започна, когато бял Опел спря на улицата пред шоурума и от него се появи Мис България 2009 Антония Петрова.



Всъщност, всеки един от моделите беше не просто обикновена манекенка, а родна миска - Елена Караколева (Мисис България Вселена 2009), Лазарина Стефанова (Мисис България Свят 2009 и Мисис Милениум 2010), Галина Недялкова (Мисис България Галакси 2008), Милена Шаркова (Мисис България Глоуб 2008) Цвети Разложка (Лейди България), Петя Станчева (Лейди България Континентал), Катя Дунева (Мисис България Свят 2007) и Капка Амзина (Мисис Баба 2010).



От последната кола слезе актрисата Деси Тенекеджиева, която, ни в клин, ни в ръкав, изпя италианска песен на плейбек… Но й прощаваме, защото ни е слабост. Тя беше облечена в тоалет на My Lady.



След като еуфорията покрай роклите премина забелязахме и няколко субекта, които набързо ни отрезвиха след глътките шампанско.

Трите грации Вяра, Надежда и Любов се появиха с цялото си смайващо самочувствие и до ден днешен сме благодарни, че не си отвориха устите да говорят, а само стояха и наблюдавах с престорено любопитство случващото се наоколо.



Но най-големият стрес за сетивата ни се появи откъм другата страна на булеварда, когато Сашка Васева дуетната й половинка, някой си Extreme, набързо пресичаха измежду тролей 5-ица и няколко забързани автомобила.



Сашка, както винаги, беше облечена по умопомрачаващ начин, който те обърква и кара да се чудиш дали случайно не си попаднал на Околовръстното.

А въпросният блондин се беше лепнал за фолк дивата и прекрасно допълваше лепенката между очите на Васева, под която направо не ни се мисли какъв „козметичен дефект” се крие.

Ето и малко авторски материали от най-новия дует в гей-фолк средите.



Изводът какъв е?!? Дори и на сравнително изискани и приятни мероприятия, като откриването на шоурум Bridal Fasion, човек задължително се натъква на голямата, обидна и досадна простотия на българския звезден елит.

Коментари

3 Румяна
  20 септември 2010 | 13:15 отговор
 

Отворете си очите за хубавото, ако можете , разбира се! Злобата и завистта съвсем са ви заслепили.Но хубавото си е хубаво - "напук" на простотията и лошотията! Късмет и успех на Анелия!

 
2
  28 юли 2010 | 16:51 отговор
 

ibassi izrodite [s izvinenie na izraza]

 
1 гост
  19 юли 2010 | 20:21 отговор
 

крокодили!!!!!!!

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.