В България на море? Струва ли си за едната БЕЗПЛАТНА сянка?!

26 май 2020 | 09:55
1914
5
Pixabay
5

Лятото приближава, колкото и да не ни се вярва. Кога беше февруари, кога дойде юни. Ехеее, и замирисва на море! Родните управляващи много искат да ни накарат да отидем да почиваме на нашето Черноморие. Нещо, което с години не се е случвало. Правят някакви опити да ни примамят, ама май не им се получава. Първо ни заплашиха с двудневна карантина, ако предпочетем Гърция. После, след като вълната на общественото недоволство ги заля като студен душ, решиха да изберат друга тактика. Като ни примамят с оферти. За евтина сянка. Вярно, казаха, че навсякъде ще има безплатни чадъри. Което се оказа малко изкривено като информация.

Сега, според последните данни, голяма част от концесионерите намаляват цените, и ако не безплатни, то чадърите ще са на доста ниски цени – от 2 до 5 лева. Което си е далаверка. Обаче... Винаги има едно обаче. Морето не е само сянка. Трябва да има и качество на храната, на обслужването. При нас това са две много неясни понятия. Нашите хотелиери са свикнали да скубят до последно, а като стане въпрос за обслужване, нивото им е на махленска квартира. Затова се чудя, струва ли си, заради едната евтина сянка да си разваляме почивката?

И, да се знае – аз обичам българското. Обожавах вкусните розови домати от градината на баба. Както и топлия хляб, с препечената коричка отгоре. Намажеш една филия с лютеница и животът е песен. Само че сега и хлябът, и лютеницата не са същите. А в хотелите идеш – дадат ти манджата от вчера, хване те разстройство. Чаршафите къде изпрани, къде не, ама на кого да се оплачеш? За една тоалетна хартия трябва да се молиш. Плажът мръсен, а уж има концесионер. Легнеш да спиш, а в ушите ти дъне една чалга, едни песни - до пет сутринта. Все екстри, за които си плащаш, при това доста солено. И едни намръщени лица, едно троснато отношение. Ами не, това не е България. Затова хората ходят в Гърция, Турция, където клиентът наистина е цар. А обслужването дори в по-малките хотели и комплекси е като за пет звезди.

То сега и в Гръцко само за това говорят – че единственият плюс на родното море е евтината сянка. Евтина ни е рекламата, евтина ни е и репутацията. Не можахме да избягаме от етикета – евтин алкохол, сега ще ни лепнат нов – на почивка за най-евтината сянка. Само че това туризъм не прави. Нали така, госпожо Ангелкова?

Но за да бъда изцяло честна, ще призная, че последната реклама на България е много добра. Добра, но далеч от истината. И дано няма много разочаровали се. Не знам въобще дали нещата се движат напред, както се казва в нея...

INVEST BULGARIA | Move to be moved from Alexander Stanishev on Vimeo.

А вие си помислете. Иначе родното море е супер.

Но дали става за почивка, не знам...

Коментари

5
  26 май 2020 | 22:17 отговор
 

Първо - то няма една свястна пречиствателна станция. В акита никой не иска да се къпе. Второ - ако ядеш навън, стомашните проблеми са неизбежни. Трето - персоналът е супер зле, а хотели и заведения са на някакви псевдо мутрагени. Ноу тенкс

 
4 123
  26 май 2020 | 14:39 отговор
 

И аз избирам Гърция. Нямам излишни НЕРВИ и ПАРИ, които да пилея по нашето море,

 
3 123
  26 май 2020 | 14:39 отговор
 

И аз избирам Гърция. Нямам излишни НЕРВИ и ПАРИ, които да пилея по нашето море,

 
2 Динчер
  26 май 2020 | 13:31 отговор
 

Ще избера родното море,но без да ползвам услугите на родните хотелиери,ресторантьори или всякакви подобни мошеници.Ще си намеря тихо местенце по северното ни черноморие и там ще си почина на чисто и без да ми одерат кожата.

 
1
  26 май 2020 | 10:52 отговор
 

отивам в гърция ,БГ черноморието е унищожено и продължава да се унищожава , строежи на Иракли ?!?!? Безумна държава ,безумен туризъм

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.