Василка Панковска от Алма тур: За мен успяла е тази жена, която използва чисто женски качества

30 юни 2010 | 16:19
6329
0
0

Василка Панковска е сред основните фигури в туристическа агенция „Алма тур” - една от най-големите туроператорски фирми в България.

Днес тя отговаря на нашите въпроси в рубриката „Нежни и успешни”.

Как започна професионалният Ви път?

Още през пролетта на 1991 когато бях студентка последна година в Техническия Университет в София, група приятели и ентусиасти учредиха Алма Тур, като идеята беше да допълни и подобри услугите в областта на студентските и младежки пътувания. От там идва и името на нашата компания / от Алма Матер. 3-ма от нас завършваха много тежки и сериозни инженерни специалности, но още в началото на 1989 беше станало ясно, че договорите ни за работа след завършване са прекратени и започваше период, в който много опитни инженери оставаха без работа и заминаваха в чужбина. Междувременно някои от нас вече работеха почасово като „момче/момиче за всичко” в областта на туризма. Така се роди идеята да започнем собствен бизнес, като бяхме подкрепени от по-опитни наши приятели и партньори, за които работехме и с които си партнирахме по това време. Връщайки се почти 20 години назад си казвам, че само толкова млади и неопитни хора биха могли така смело да „скочат в дълбокото”

Какви мъжки качества трябва да притежава една успяла жена?

Постоянството и непрестанен стремеж за нови знания са в основата на всеки успех. Що се касае до жените, си мисля са че успели тези жени, които най-вече са съумели да запазят и използват чисто женски качества .

Как намирате баланса между личния живот и професията?

Най-важното е да намериш сродна душа. Така колкото и да е трудно да съчетаваш служебните ангажименти с личния живот, се чувстваш разбран и оценен и в работата и вкъщи.

Какви са плановете Ви в професионално отношение?

Надявам се Алма Тур да запази и утвърди лидерските си позиции на Българския туристически пазар, което е в тясна връзка с моите ангажименти в областта на маркетинга и рекламата. Нямам супер високи цели лично за себе си, но се надявам в бъдеше да мога да наема още млади хора с отлично и модерно образование в тази област, които да ни заредят с нови и още по-добри идеи за нашето развитие.

Кога сте се чувствали най-удовлетворена от работата си?

Всеки път, когато чувам добри думи за нас и за моите колеги. Когато получаваме благодарност от най-скромния ни клиент, до това да прочета референциите от големи компании, за които сме осъществили успешно важен и сложен проект.

Колко време Ви е нужно сутрин, за да се приготвите преди работния ден?

Действам бързо – 1 час!

Каква е връзката между външността и успеха в кариерата?

Духовната красота и добрите маниери са в основата на успеха. Но красивата, модерната и елегантна външност вече са въпрос на бизнес култура и поведение, затова не бива да се смята , както години назад се внушаваше , че „по дрехите посрещат , а по ума изпращат”. Мисля, всяка съвременна жена, трябва да го отчита, разбира се без да се вманиачава и надценява важността на външния си вид!

Любима модна марка и парфюм?

Харесвам и оценявам качеството и финеса на много марки, но в последните години основно се обличам с дрехи на Marc Cain, които харесвам и подхождат на моята позиция и стил. По отношение на парфюмите съм по-консервативна и рядко излизам от различните аромати на Chanel

Каква е Вашата тайна за добра форма?

Ако става дума за физическа форма, в това отношение не съм добър пример за подражание, защото ходя само веднъж седмично на тенис - в неделя. Освен това, често го пропускам, защото доста пътувам. Напоследък се опитвам да ходя пеша на работа...Добрата кондиция при мен е свързана с успешните резултати от свършената работа. Това повдига моето настроение и дори съпругът ми се шегува, когато съм по-еуфорична : „ Днес си успяла да спечелиш важни клиенти или партньори ?”

Коя е най-добрата почивка?

Работейки в областта на туризма, ще бъде страшно непрофесионално да дам конкретен отговор като дестинация или тип пътуване. Затова ще отговоря – тази с любими хора : любим човек, семейството, приятели.... Важното е да сте били професионално консултирани при своя избор.

Василка, заедно с по-голямата си дъщеря, в деня на бала й

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.