Живеем в странни времена. Човек може да стои само пред компютъра си и да има десетки хиляди последователи, които му вярват повече отколкото на всеки един друг. Може за броени дни да стане много богат независимо от кризата.

Може да предизвика революции, може да накара стотици да купуват продукти или услуги, както и да създаде проблеми и в най-големите компании в България и света. Помните ли „фалита“ на Първа инвестиционна банка? Знаете ли какво стои зад успеха на Кока Кола и Лего в социалните медии? Искате ли да научите тайните, с които някои политици печелят избори благодарение на интернет? Знаете ли за кризите на Nestle и Dell в социалните медии? За всичко това и още много ще научите от книгата „Властта на хората – новият маркетинг“.

С правилен подход, знания и следване на правилата в онлайн комуникацията всеки може във времена на криза да има успешен бизнес и да печели повече от колкото някога си е представял.

Това са успешни практики за едни от най-големите компании в света, които през годините Пламен Русев е натрупал като опит и знания. Пламен е сред едни от успешните практици в индустрията. Експерти, сред които Том Баумън – Вицепрезидент BBC Worldwide, Щефан Ейнхард – Google, Марко Ди Нои – Microsoft, Норм Джонстън – Mindshare, Ален Йоро – IAB Europe и редица други определят Пламен Русев като водещ професионалист и световно признат „двигател на дигиталната индустрия в Централна и Източна Европа“

Всеки, който е осъзнал силата на социалните медии и иска да постигне успех в тях за себе си или за фирмата, за която работи ще извлече изключителни ползи и знания от книгата „Властта на хората – новият маркетинг“. За представителите на малкия и среден бизнес, маркетинг директорите на големите компании, висшия мениджмънт и политиците книгата е безценен помощник.

Милиони българи са в социалните медии, като само във Facebook има над 2,1 милиона активни потребители от страната. Тази книга дава инструменти и правила как да достигнете до тях и да ги превърнете във ваши фенове, как да се справяте с кризисни ситуации и да извличате полза от тях, как да планирате и измервате ефективността и успеха в социалните медии.

Читателите само трябва да следват правилата в тази книга и успехът им е неминуем – всички тайни са описани в нея.