ZARA стъпва в PLOVDIV PLAZA

14 септември 2018 | 10:38
видяна 12290
коментари 0
снимки: PR

Дългоочакваният от пловдивчани моден бранд ZARA стъпва в града на тепетата с магазин с площ от над 3700 кв. м. в обновения търговски център PLOVDIV PLAZA, който ще бъде най-големият и иновативен мол в региона. ZARA e част от Inditex – най-голямата модна дистрибуторска група в света, включваща още изключителните марки Massimo Dutti, Pull and Bear, Stradivarius, Bershka, Oysho и други, които също ще бъдат представени в търговския център.

PLOVDIV PLAZA ще отвори врати през месец ноември 2018 г. с търговска площ от 35 000 кв. м. На 3-те нива на търговския център ще има изключително разнообразие магазини на водещи световни и български вериги.
Пловдивчани вече ще могат да пазаруват и получават своето обзавеждане и декорация за дома от световноизвестния бранд ИКЕА бързо и лесно в ИКЕА Центъра за поръчки, който ще отвори врати в мол PLOVDIV PLAZA.

Това е третият Център за поръчки на ИКЕА и е разположен на 2200 кв. м площ. В обзаведените мострени стаи, които ще се намират на първия етаж в най-големия и модерен пловдивски мол, ще може да се видят аранжирани комбинации на част от продуктите на шведската верига. Посетителите ще може да вземат каталог ИКЕА, да направят консултации относно своята покупка и да направят поръчка от целия продуктов асортимент, наличен в магазин ИКЕА в София, след което ще получават покупките си в Центъра за поръчки, без допълнително оскъпяване за доставка. Освен това в новия търговски обект на ИКЕА ще се предлагат допълнителни услуги като дизайн на кухня, монтаж и потребителско финансиране.

Добре познатата на клиентите верига за търговия с дрехи, обувки и аксесоари H&M също ще присъства в обновения мол.

PLOVDIV PLAZA e предизвикателство да покажеш новаторство, креативност, модерен подход към търговията и забавленията на една взискателна и интелигентна аудитория, каквито са нашите бъдещи клиенти в Пловдив. Надявам се, че ще оправдаем техните очаквания за един нов маркер на социалния живот в Пловдив, какъвто се надяваме да бъде нашият търговски център – уникално място за пазаруване, забавление и общуване на хора с различни интереси. Щастливи сме, че иновативният ни проект и редизайн на мола, привлякоха водещ ритейлър като Inditex с дебют за пловдивския пазар, както и редица световни и български марки.

Очаквайте още вълнуващи новини около проекта в следващите седмици. Защото Пловдив заслужава най-доброто!“, коментира Къртис Кауърд, управляващ съдружник във фонда за управление на активи Arceland Group, собственик на търговския център.

С отварянето на мола ще заработи и най-големият LED екран в България. Екранът, който ще се издига в атриума, ще бъде изграден по най-новите HD технологии и с впечатляващите височина 16,3 м и площ от 175 кв. м! Той ще излъчва непрекъснато и напълно безплатно специално разработени 3D клипове.

За любителите на екстремните изживявания на Първо ниво в Западния атриум ще има зона със стена за катерене и батути.

Разнообразни и любими на всички заведения за хранене, както и голям детски център ще са на разположение на второ ниво. Приятната атмосфера в зоните за хранене ще се допълва от големи тераси от източната, южната и западната страна на сградата.

Освен разнообразните модни магазини, в сградата на PLOVDIV PLAZA ще бъде разположен и модерен офисен център. Той е с 12 000 кв. м разгъната застроена площ, самостоятелен вход с лоби и връзка с мола. За удобство на посетителите на търговския център и работещите в офисите са предвидени 3 надземни парко етажа с 1200 места. В допълнение към тях ще бъдат 50 външни парко места и 50 в подземен паркинг.

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.