Цвета Герчева

Здравейте! Щом сте тук, значи също като мен сте влюбени в пътешествията, шопинга и хубавите емоции от живота. Създадохме този специален блог, за да ви разкрия моите тайни за перфектното приключение, да ви разходя из любимите ми бутици у нас и в Европа и да ви покажа по-сладката част на живота. А - и да не забравя! Ще ви разкажа и как да пазарувате, пътувате и едновременно да пестите пари.

Мисия "Роден дом", или защо тя винаги се връща вкъщи за Великден

09 април 2019 | 10:31
25764
0

За младите днес казват, че са граждани на света, обаче истината е малко по-различна. Днешните 20-годишни имат толкова различна гледна точка към света, че често колкото и да се опитваме, не можем да ги разберем. И тук изобщо не говорим за някакви клишета от рода на ценностна система, родолюбие, характер и прочие. Децата на новото хилядолетие просто живеят по различeн начин от нас, родените в 20-ти век, и в това е голямата революция на годините след 2000-ата.

Куп изследователи се надпреварват да нарекат феноменалните младежи с различни имена, но милениалите хич нямат склонността да бъдат поставяни в рамки. Мисля си за това, докато пътувам от Болоня за София с Ивана - 20-годишна студентка по комуникации в Италия, която казва, че се прибира тези дни заради Великден, който винаги прекарва с родителите си в Пловдив.

Ивана ми разказва, че решението да учи в чужбина дошло абсолютно естествено. "Ама какво значи в чужбина, то е на един час от София със самолета, аз не го приемам за чужбина. Да не е на друг континент, Европа е едно голяма общност", заявява симпатичната брюнетка, докато затягаме коланите на редовния полет на Wizz Air от Болоня за София.

Ивана казва, че си избрала университет и според това дали има нискобюджетна линия, с която да може да се прибира често до България. Тя ми издава и една нейна тайна. "Извадила съм си кредитна карта DSK-Wizz Air и пътувам доста изгодно. Купувам билетите онлайн с картата и трупам точки, които после в сайта на Wizz Air мога да обърна в безплатен билет или някаква услуга, например да имам безплатен багаж", обяснява ми момичето. Младите винаги знаят тънкостите, а Ивана казва, че се прибира почти всеки месец, защото пътуването ѝ излиза доста изгодно.

Сега няма търпение да се качи до Родопите и след това да мине през село, където със сигурност я чакат няколко от любимите бабини гозби.

"Може и да уча в Италия, където храната е уникална, но за Великден винаги се прибирам. Няма друго такова усещане, като това да идем с мама и татко до селската черква в полунощ. Не го сменям за нищо на света", казва Ивана, която определено се е заела да ме образова по въпроса с някои финансови тънкости, които е усвоила благодарение на честите си пътувания.

За да ми "свали" правилен травъл статус, набързо ме разпитва как си купувам билети и колко често пътувам. Докато ѝ разказвам, тя на няколко пъти ме поглежда с онзи поглед, който само младежите имат и с който ти казват, че недоумяват как може да не си запозната, след което много делово си вади картата за пътешествия на DSK-Wizz Air, показва ми я и казва: "Голямо момиче си, започни да пътуваш изгодно.".

Хубавото на този продукт е, че ти дава напълно безплатно членство в Wizz Discount Club (иначе струва 120 лв. за година). Така можеш да ползваш поне по 20 лв. отстъпка за всеки билет за теб и до 5 души придружители.

Казано накратко, Ивана ми обяснява, че с приятелките ѝ, които учат в Германия, често си ходят на гости. "Винаги купувам билетите аз, защото трупам точки. А да отскочиш от Италия до Германия изобщо не е толкова скъпо, има билети и по 20 евро".

Полетът до София почти приключва, моята свежа събеседничка ме пита имам ли "инста", праща ми покана за приятелство във Фейсбук и преди да изхвърчи от гейта към любимия си Пловдив, се обръща да ми каже като за последно "Ей, Мария, обади се като минаваш някой път през Болоня, имам супер квартира с гледка".

Тези дни си мисля за тази среща често не заради хилядите младежи, които ще хванат самолета, за да се приберат в България за Великден. Не и за това каква мотивация трябва да имаш, за да стегнеш куфара за Италия и да учиш там. Мисля си как 20 години не са дълъг период, но разликата между моето поколение и това на Ивана е огромна. И колко е важно да мечтаеш, да искаш и да чувстваш света като свой дом. Сега вървя към близкия клон на Банка ДСК, ще си извадя кредитна карта DSK-Wizz Air, не защото някога пак ще бъда на 20, а защото пътуването винаги ме е карало да се чувствам млада. Защото знам, че във всяка от нас се спотайва една 20-годишна студентка, която просто чака някой да я пита "Искаш ли да прескочим до топлите плажове на Аликанте за уикенда? Имам карта, с която мога да купя супер изгодни билети."

И да не вземете да се чудите какво да отговорите. Просто кажете "Да". 

(в материала има продуктово позициониране)

Цвета Герчева

Главен редактор
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.