Цвета Герчева

Здравейте! Щом сте тук, значи също като мен сте влюбени в пътешествията, шопинга и хубавите емоции от живота. Създадохме този специален блог, за да ви разкрия моите тайни за перфектното приключение, да ви разходя из любимите ми бутици у нас и в Европа и да ви покажа по-сладката част на живота. А - и да не забравя! Ще ви разкажа и как да пазарувате, пътувате и едновременно да пестите пари.

Новата генерация хора, които инвестират в спомени, а не във вещи

18 октомври 2018 | 10:57
видяна 20576
коментари 0

Те са позитивни, усмихнати и знаят как да живеят живота си. Те са новата генерация хора, които инвестират в спомени, а не във вещи. Ще ги познаете по това, че предпочитат да си купят един евтин самолетен билет и да прекарат уикенда в Рим, вместо да се отдадат на шопинг в мола. Защото знаят, че даже и да имаш най-скъпата рокля на света, тя няма да ти стои страхотно, ако си нещастна. И понеже много държат на щастието, гледат да инвестират всичко, което имат, в него.

"Какво значение има, че си със старите си пожълтели от пране кецове, ако се разхождаш с тях в полунощ в Париж?" Това ми казва Рона, която е само на 21, но вече има идея за какво ще похарчи следващата си заплата. Срещам я на летището в Хавана, след като се оказва, че и моят, и нейният полет за Европа закъсняват.

"Как така разбра толкова млада, че емоциите са по-ценни от вещите?", чудя се как да я попитам и накрая изплювам камъчето. А тя дълго се смее и отвръща, че винаги го е знаела. Явно просто младите хора вече не държат на тези неща. "Ние сме нова порода. Колекционираме спомени. Не сме като вас." Тя поглежда към скъпата ми чанта и казва: "Ето, виж, вместо тази чанта можеше да идеш за седмица до Санторини."

Гледам я и не мога да си обясня какво пропускам. Знам само, че, гордо навършила 30, обожавам еднакво и шопинга, и пътуването. "Значи най-доброто от двата свята", казва ми тя с усмивка и се нарежда на опашката за Лондон.

Аз имам почти 16 часа полет, за да помисля над думите ѝ. Кацаме за малко в Каракас, после в Истанбул и накрая София. Когато на следващата сутрин слагам скъпия си телефон в скъпата си чанта, и обувам горе-долу скъпите си обувки, вече съм напълно наясно, че съвсем скоро и аз ще стана от онази порода хора. Колекциониращите преживявания.

И не се чудете преди колко време беше това. Не беше отдавна. Обаче оттогава си ходя със старата чанта. И вече знам, че да инвестираш в щастие е най-ценното вложение. Мисля си за тази истроия, докато обикалям лимоновата градина на вилата, която сме наели с приятелки за септемврийските празници край Соренто.

Лодките за Капри минават на всеки час, старите майстори варят лимончело и те канят да го опиташ, докато минаваш по улицата, а в планинското Граняно малките работилници все още правят най-уникалната паста в региона на Наполи...

Дали чифт нови сандали може да ти донесе такава наслада за сетивата?

Повярвайте ми - не. И ако има причина да ви разказвам тази история, то тя е за да ви дам кураж да пътувате. Защото вече това изобщо не е толкова скъпо. Има много варианти да го направите на изгодна цена. Просто трябва да знаете как.

Аз лично наскоро си извадих кредитна карта DSK-Wizz Air, която е създадена за хора, които обичат да пътуват и да пазаруват точно като мен. Хубавото на тази карта е, че ти дава напълно безплатно членство в Wizz Discount club, което иначе струва 120 лв. То ти позволява да пътуваш на преференциални цени заедно с още 5 човека (Заяви и ти своята карта онлайн Тук, става за 5 минути).

На практика пестиш най-малко по 20 лв. от полет, а имаш отстъпки и за услугите, които предлага Wizz Air. И това не е всичко. Когато пазаруваш с тази карта, трупаш точки, които после можеш да прехвърлиш в своята Wizz Air сметка и да изполваш финансовата им равностойност за следващия ти билет до Флоренция например.

Колко платихме за билети до Непол и Соренто през септември ли? Няма да ви дразня, но излезе по-евтино от чифт сандали, и то след лятното намаление в мола.

И сега, ако ме видите със старата ми чанта, да не ми се смеете. Стара е, ама знае истории за щастието.

Цвета Герчева

редактор

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.