Пепа Попова - Пепита

Не съм от късметлийките с идеални мерки, но пък съм от щастливките, които в последните години успяха да превърнат страстта си към модата и стила в идеалната професия/хоби. Обичам да пиша кратки истории за онзи красив свят, в който всички цветове са в хармония, в който силуетите са изчистени и семпли, материите ефирни, аксесоарите класни, а жените - елегантни като Коко или Одри. И тази колонка ще бъде такава - едновременно вдъхновена от и посветена на елегантните дами.

6 трика, с които да извлечете максимума от предстоящия Черен петък

16 ноември 2019 | 17:18
11801
0
0

Черен петък 2019 е след по-малко от две седмици, а аз вече отброявам дните и се подготвям за любимата си шопинг екстраваганца.
И ако се чудите защо харесвам това лудо приключение, то причините са поне три: Черният петък е преди Коледа – точното време за подаръци, пазаруване на парти рокли и други любими сезонни находки при това в точния размер (по време на януарските намаления много често размери вече няма). Имам обаче метод как максимално да се възползвам от намаленията и в същото време да си спестя блъсканицата по магазините и задръстването в паркинга на мола. Ето част от триковете, които можете и вие да включите в арсенала си по време на похода за покупки на 29 ноември и да излезете от него като победител, а не жертва:


1. Действайте спрямо добре обмислен план!
Направете план, за да не станете жертва на импулсивни разходи или специални оферти, които са въздух под налягане.
Вашият план трябва да се основава на това, което реалистично можете да си позволите. Изчислете разполагаемия си доход (сумата, която имате, след като платите всичките си сметки и основни нужди, като храна и гориво) и определете една добре обмислена част от него за Черен петък.
Направете списък на необходимите си артикули, които могат да бъдат в продажба и след това си напишете домашното. Проучете редовните цени на нещата от вашия списък. Това ще ви позволи да направите бърза оценка в деня дали сделките от „Черния петък“, които виждате, наистина са добри.
Много от търговците на дребно повишават цените на популярните артикули, преди да ги пуснат в Черен петък, за да ги нарекат „сделки“. Съветът ми е да минете няколко дни по-рано през магазина да видите, пробвате и проучите всичко предварително.



2. Не атакувайте магазините! Гарантирано ще намерите по-добри наличности и размери онлайн. О, и в допълнение ще избегнете тълпите, пазарувайки от комфорта на собствения си диван. И трябва да знаете, че продажбите в някои магазини започват онлайн в 22:00ч. ден преди да започне продажбата в магазина.


3. Регистрирайте се!
Станете член на любимите си сайтове предварително. Ще получите известия по имейл, когато стартират продажбите и в повечето случаи ще можете да запазите желаните от вас артикули в списъка с желания, готови да дръпнете спусъка, когато ги намалят. Съхраняването на вашите адреси за фактуриране и доставка и данни за кредитна карта допълнително ще ви спести ценно време в деня.

4. Мислете бързо и съсредоточено! Не се разсейвате с нови предложения, които изскачат пред погледа ви, докато желаните от вас артикули са все още в кошницата ви. Придържайте се към плана си и помнете, че най-луксозните и интересни неща се разпродават бързо. Започнете с по-скъпите стоки, които бързо ще се разпродадат (например кашмир, чанти, обувки и палта).


5. Не бъдете егоисти! Черният петък е преди Коледа, което означава, че можете да използвате бюджета си за подаръци и да зарадвате своите близки и любими хора.


6. Добре де, помислете и за себе си и всички онези предстоящи празнични и новогодишни партита, които изискват няколко различни тоалета с пайети. Но още веднъж: Не пазарувайте емоционално!

Не се подлъгвайте с лека ръка да се разделите с трудно спечелените си пари. По-скоро подходете към Черния петък с широко отворени очи, солидно предварително проучване и добре обмислен план.

Коментари

Добави Коментар

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.