Пепа Попова - Пепита

Не съм от късметлийките с идеални мерки, но пък съм от щастливките, които в последните години успяха да превърнат страстта си към модата и стила в идеалната професия/хоби. Обичам да пиша кратки истории за онзи красив свят, в който всички цветове са в хармония, в който силуетите са изчистени и семпли, материите ефирни, аксесоарите класни, а жените - елегантни като Коко или Одри. И тази колонка ще бъде такава - едновременно вдъхновена от и посветена на елегантните дами.

7 начина как да носим цвета на годината Classic Blue

02 февруари 2020 | 09:57
3908
1
1

Всеки декември Pantone избира цвят на годината, определяйки ослепителни тонове като "Chili Pepper", "Tangerine Tango" и "Radiant Orchid" за едни от най-горещите нюанси за следващите дванадесет месеца. Но за водещ в първата година на новото десетилетие, компанията заложи на един стабилен базов цвят: „Classic Blue“.
Наскоро коронованият цвят на годината се отличава от много други сини нюанси, които Pantone е избирал в миналото, включително „Синьото синьо“ (2000 г.), „Аква Скай“ (2003 г.), „Син тюркоаз“ (2005 г.), „Син ирис“ (2008) и „Спокойствие“ (2016). Някои определят изборът за скучен, но Pantone смята, че „Classic Blue“ е вечен и траен цвят, елегантен в своята простота.

 

За мен е дълбок, солиден и спокоен цвят, напомнящ за небето привечер, когато след луд работен ден се прибираш в спокойствието на дома си и с надежда поглеждаш към бъдещето. Цвят, на който мога да разчитам във всяка ситуация. Това е цветът на вечните сини дънки, без които не мога в ежедневието си, но и на благородниците, които не спират да ни вдъхновяват.

 

Класическото синьо е един от любимите цветове на Кейт Мидълтън. Херцогинята на Кеймбридж, много преди цветовата тенденция на 2020 г., започна да го използва в гардероба си. Испанската кралица Летиcия също пристъпи в новата година, залагайки на Classic Blue. Тя се появи на традиционния Ephiphany parade в кралския дворец в Мадрид, облечена именно в елегнатна рокля в модерния син цвят.
Classic Blue може да се носи както на социално събитие, така и в ежедневието. И независимо, че носи името класически, жените, дръзнали да се облекат в този цвят знаят как да заявят себе си, без да изглежда, че преследват модните тенденции.

 

Дълбокият и интелигентен син нюанс върви като „червена нишка“ през пролетно-летните колекции на всички големи модни марки, доказвайки своята универсалност, така че никак няма да е трудно да направим своя избор сред различните предложения и да го включим в гардероба си.

 

А ето няколко начина как да носите Classic Blue тази година:


От главата до петите
Монохромната визия определено е изтънчена, елегантна и мощнa като изявление. Тя е всичко друго, но не и скучна, така че не се страхувайте да експериментирате! Класическият нюанс на вечерното небе изглежда най-добре на строги панталони и сака или официални вечерни рокли, изработени от лъскава коприна или сатен.


Класически микс

Ако класическото синьо се разглежда като желание за стабилност, тогава най-добрият начин да го носите е по класическия начин. Най-лесният вариант да комбинирате Classic Blue e да добавите черно или бяло във визията си, оставяйки класическото синьо да говори за себе си.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация, споделена от dpew (@dpew__) на


Микс за напреднали

В случай, че искате вашите тоалети да се открояват от тълпата, то заложете на по-интересни цветови комбинации като синьо и жълто или синьо и зелено, гарантирайки си супер готин външен вид.


Цветово наслояване

Очевидно предимство на наслояването е неговата изключителна флексабилност - множество комбинации могат да бъдат създадени чрез използването на различни елементи. По-студените дни са идеалната възможност да обличате дрехи по този начин и да добавите щипка от цвета на 2020 г. към външния си вид - независимо дали това е палто или просто дребен детайл като шал или чанта.


Малкото е красиво

Ако смятате, че Classic Blue е твърде ярък тон, за да го използвате в голям мащаб, тогава изберете да го носите по по-фин начин. Например - пуловер в цвят, а останалата част от облеклото в по-приглушен тон.


Игра на принтове

Носенето на цвета в принт е друга възможност и докато класическото синьо е преобладаващо, не се страхувайте да играете с щампите. Добавянето на контрастен тон във визията е още един стилен начин за игра с тенденцията!


В дланта на ръката си

Аксесоарите са чудесен начин да включите тенденциите в гардероба си. Клъчовете и големите чанти са фантастичен начин да добавите щипка цвят в облеклото си.

 

 

Коментари

1
  04 февруари 2020 | 22:00 отговор
 

цвета, искам да ти пръсна дирника!

 

Добави Коментар

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.