Пепа Попова - Пепита

Не съм от късметлийките с идеални мерки, но пък съм от щастливките, които в последните години успяха да превърнат страстта си към модата и стила в идеалната професия/хоби. Обичам да пиша кратки истории за онзи красив свят, в който всички цветове са в хармония, в който силуетите са изчистени и семпли, материите ефирни, аксесоарите класни, а жените - елегантни като Коко или Одри. И тази колонка ще бъде такава - едновременно вдъхновена от и посветена на елегантните дами.

Брандът, който доказа, че стилът е непреходен

23 октомври 2019 | 13:11
4327
0
0

Има ревюта и РЕВЮТА. Това, за което днес ще ви разкажа е от вторите по няколко прични. На първо място заради сантимента, който имам към модната къща. Обичам я заради онова сако от сатен с приказна кройка в гълъбово сиво, с което отидох на първата си романтична среща преди толкова много години (и което все още стои в гардероба ми). Обичам я заради малката си черна рокля от туид, която избрах за първото си интервю за работа през 95-та и в която се чувствах като облечена от Коко. Обичам я заради това, че през всичките тези години от тогава до днес Rila Style съхрани своя характерен стил, подчинен на неотминаващата класика и елегантност, но не пропусна да върви винаги в крак с времето.
Преди броени часове BATTIBALENO by Rila Style отново демонстрира точно това ДНК, заради което момичетата на прехода като мен се влюбихме в модата – качествени платове, безупречни кройки и елегантност в едно.
В колекция есен/зима 2020 имаше по малко от всички обичани мои вечни класики – и тренч в беж, и меко camel палто, и любимия костюм с панталон в каре, този път с деликатен розов акцент. В колекция TIMELESS CLASSIC могат да се откроят класически материи като вълна, коприна, креп, шанел, лен, памук. Моделите впечатляват, но без излишна претенция, защото целта им е да подчертаят женската красота.

"Показахме, че колекцията се прави по начин, с който да е постоянна във времето", сподели собственикът на емблематичната модна марка - Рауф Ахундов. Той разказа, че сред моделите е имало такива, създадени преди 15 години, но които са все така актуални и днес. Това е и причината да даде на колекция есен/зима 2019/20 името TIMELESS CLASSIC - една препратката към елегантността, която няма “срок на годност“ в модата.

Харесах ревюто и заради нестандарната локация, внимание към всеки детайл и топло отношение към всеки присъствал на камерното и изключително ексклузино събитие. Собственикът на емблематичната модна марка - Рауф Ахундов лично представи колекция есен/зима 2020 на тераса с 360° гледка към София, разположена на покрива на сградата на "Рила Стил".
Да си на върха в историческия софийски квартал „Юч бунар“, наслаждавайки се на мода и стил в приказен есенен ден на фона на красивите кубета във флорентински стил на църквата "Кирил и Методий" за мен бе повече от неземно.

"BATTIBALENO by Rila Style е линия на свобода и стил", призна г-н Ахундов. Именно заради това, той решава да направи представянето на новата си колекция в централата на модните марки. Шест етажната сградата е построена през миналия век в центъра на стара София и е емблематична за историята на леката промишленост в България, като в нея са се помещавали над 32 предприятия от бранша. В момента сградата се реновира, а като част от обновяването й е възхитителната тераса на покрива, разположена на 200 кв.м. и предоставяща вдъхновяваща 360° гледка към София.
"Тази сграда е символ на социализма, но свободата, която усещате тук горе е усещането, което BATTIBALENO дава.", с тънко чувство за хумор продължи да разказва Рауф Ахундов, като не пропусна отново да напомни историята на емблематичнана за България модна къща.

Нека ви я припомня и аз:

"Рила стил" е първата и най-голяма модна марка, създадена през 1971 г. Тя е емблема не само на българската мода, но и на качество и стил. Рила Стил е основана през далечната 1971г., като е придобита като частна собственост през 1991г. Това е единствената бългаска модна къща с 24 последователни участия на Прет-а-порте-Париж, SIMM- Мадрид, Москва.

В портфолоиото на марката влиза и многогодишна съвместна работа с френското модно студио Sacha Pacha. Сред хората, които отговарят за имиджа и успеха на компанията са дизайнери като Софи Ситбон (работила за Guy Laroche) и испанката Сара Гунарсон.

Успехът на бранда до голяма степен се дължи на изключителното използване на висококачествени италиански материи и материали. Не случайно мултинационалната марка  е призната за предпочитана марка на българския елит.

Снимки в статия: инж. Пламен Колев, Хайлайф

Коментари

Добави Коментар

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.