Пепа Попова - Пепита

Не съм от късметлийките с идеални мерки, но пък съм от щастливките, които в последните години успяха да превърнат страстта си към модата и стила в идеалната професия/хоби. Обичам да пиша кратки истории за онзи красив свят, в който всички цветове са в хармония, в който силуетите са изчистени и семпли, материите ефирни, аксесоарите класни, а жените - елегантни като Коко или Одри. И тази колонка ще бъде такава - едновременно вдъхновена от и посветена на елегантните дами.

Chanel завинаги

19 август 2020 | 16:37
14377
118
118

Да чествам и чета за Габриел Шанел мога до безкрай. Често си припомням нейните крилати фрази, любимите й места в Париж, снимките й, от които се уча как да нося поне 3 реда перли, независимо от сезона... Наследството на легендарната дизайнерка е извън времето и традициите и днес, в чест на рождението й, ми се иска да припомня всички онези нейни успешни формули и нововъведения, които ще останат в гардероба ми завинаги...
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Шью по любви • Анастасия (@anastasia_emantaeva) on

Съпрузите идват и си отиват, но чантата Chanel е завинаги!“ Думи на Карън Уокър във филма "Уил и Грейс"
Аз няма как да съм по-съгласна с тях с една единствена добавка – малката черна рокля, костюмът от туид и обувките Chanel са също завинаги!


Малката черна рокля

Днес всяка жена има малка черна рокля в гардероба си. Трябва да отбележим, че LBD (little black dress) дължи своя статус и популярност на Мадмоазел Шанел. В началото на ХХ век иновацията на Коко се възприема като нещо революционно: както по отношение на силуета, така и в цветовата схема. От викториански времена черното се свързва изключително с траура. За Коко обаче черното е олицетворение на семплата елегантност и тя, подкопавайки традицията, се заиграва с този конкретен нюанс. Дизайнерът за пръв път представя своята характерна малка черна рокля през 1926г. Нейна снимка се появява в американския Vogue, а редакторите кръщават роклята "Форд" в чест на класическия черен автомобил от същата епоха, твърдейки, че "ще стане униформа за всички жени". Е, Vogue за пореден път не бърка.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by The World Of Chanel (@the_world_of_chanel) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Надежда Антипова (@nadezhdantipova) on

 

Костюм от туид
За мнозина модна къща Chanel се свързва с туидa. И това не е никаква изненада, защото костюмът, изработен от този материал, и най-вече самото сако, са едни от най-емблематичните творения на Коко. През 1923г. Мадмоазел Шанел кани група журналисти в салона си на 31 Rue Cambon, за да представи новата си колекция, която включва първия костюм Chanel. Колекцията е приета с ентусиазъм, но костюмът не получава вниманието, което заслужава. През 1939 г., когато избухва Втората световна война, Коко затваря магазина си и се мести в Швейцария. След завръщането си в Париж през 1954 г. тя акцентира отново върху характерния ансамбъл Chanel, какъвто го познаваме днес. Сако без яка с дантелена гарнитура, прилепнали ръкави и метални копчета в комбинация с тясна пола - в следвоенния период точно този костюм е идеален за жени, които се стремят да направят кариера в света на мъжете. В допълнение, той е перфектната комбинация от комфорт и шик. Неслучайно става любим на Одри Хепбърн и Грейс Кели, но именно Джаки Кенеди, която се появява в розов ансамбъл в деня на смъртта на съпруга си, го прави толкова популярен.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Cosmopolitan HK Official (@cosmopolitan_hk) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial) on

 

Чанта 2,55
Дизайнът на тази емблематична чанта датира от 20-те години. Коко Шанел, уморена да носи чанти в ръцете си, решава да създаде аксесоар, за който те няма да са необходими. Вдъхновена от каишките при войнишките чанти, тя добавя тънки презрамки и представя първообраза на 2,55 през 1929 година. През 1955 г. Коко Шанел се завръща в света на модата и отново показва аксесоара – този път с много по-елегантен дизайн. Чантата получава името си в чест на датата, когато е представена - февруари 1955 година.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Chanel 2.55 (@2.55_chanel) on

Двуцветни обувки
Жената Chanel има нужда от обувки и Коко създава не обикновени такива, а двуцветни - в бежово и черно. До този момент жените обикновено носят обувки, които съответстват на цвета на дрехите им.
"Новите пантофки на Пепеляшка", именно така ги нарича пресата веднага след дебюта им, привличат като магнит всички модерни по това време “принцеси”, които се се влюбват в тях завинаги.

И независимо от факта, че емблематичните обувки на Chanel в два цвята са проектирани преди 60 години, те все още са едни от най-желаните от момичетата по света. Всеки сезон те са налични и присъстват в колекциите и веднага биват разграбвани. Какво ги прави толкова популярни през цялото това време? Проектирани през 1957 г. от самата мадмоазел, двуцветните обувки, които първоначално са били с каишка на петата, са предназначени да имитират мъжките обувки от това време.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial) on


Благодарение на контрастния цвят на пръстите, обувките визуално правят стъпалото да изглежда по-малко, а кракът - по-дълъг. Умно, нали? Коя жена не би дала и мило и драго, за да изглежда дългокрака?

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial) on



Емблематичен парфюм

Chanel No. 5 все още се счита за най-успешния и разпознаваем аромат в историята на парфюмерията. Коко Шанел дава на аромата не флорален, а абстрактен характер: парфюмеристът Ърнест Бо включва в състава му, в допълнение към жасмина и розите, студени ледени алдехиди и представя няколко варианта на Коко. Проба номер 5 (разбира се) печели. Представен е през 1921г. Първата модна къща, която официално пуска собствен аромат е марката на Пол Поаре, но дизайнерът прави грешка, като отказва да напише името си на бутилката. Шанел гениално поставя своето до No. 5, давайки на модната си къща достъп до изцяло нов пазар.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by PR ЛИЧНЫИ БРЕНД ЭТИКЕТ (@dronova.pr) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @fla_con on



 

Коментари

118 MmzHrrdb
  15 септември 2020 | 05:54 отговор
 

555'||DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(98)||CHR(98)||CHR(98),12)||'

 
117 MmzHrrdb
  15 септември 2020 | 05:54 отговор
 

555*DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(99)||CHR(99)||CHR(99),12)

 
116 MmzHrrdb
  15 септември 2020 | 05:54 отговор
 

YTRHDIGw')) OR 600=(SELECT 600 FROM PG_SLEEP(12))--

 
115 MmzHrrdb
  15 септември 2020 | 05:54 отговор
 

LIj8Lq4c') OR 14=(SELECT 14 FROM PG_SLEEP(12))--

 
114 MmzHrrdb
  15 септември 2020 | 05:54 отговор
 

nBEYjzhs' OR 793=(SELECT 793 FROM PG_SLEEP(12))--

 
113 MmzHrrdb
  15 септември 2020 | 05:54 отговор
 

-1)) OR 266=(SELECT 266 FROM PG_SLEEP(12))--

 
112 MmzHrrdb
  15 септември 2020 | 05:53 отговор
 

-5) OR 421=(SELECT 421 FROM PG_SLEEP(12))--

 
111 MmzHrrdb
  15 септември 2020 | 05:53 отговор
 

-5 OR 600=(SELECT 600 FROM PG_SLEEP(12))--

 
110 MmzHrrdb
  15 септември 2020 | 05:53 отговор
 

gw0eLcCL'; waitfor delay '0:0:12' --

 
109 MmzHrrdb
  15 септември 2020 | 05:53 отговор
 

1 waitfor delay '0:0:12' --

 

Добави Коментар

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.