Пепа Попова - Пепита

Не съм от късметлийките с идеални мерки, но пък съм от щастливките, които в последните години успяха да превърнат страстта си към модата и стила в идеалната професия/хоби. Обичам да пиша кратки истории за онзи красив свят, в който всички цветове са в хармония, в който силуетите са изчистени и семпли, материите ефирни, аксесоарите класни, а жените - елегантни като Коко или Одри. И тази колонка ще бъде такава - едновременно вдъхновена от и посветена на елегантните дами.

Gucci откри книжарница, която е SO GUCCI!

04 февруари 2019 | 10:22
5778
0
0

Дефилета на специални локации, бутикови кафенета, аксесоари и облекла в ограничени бройки... В днешни дни модата е не само представяне на колекции, а по-скоро истинско приключение. Gucci, следвайки славните стъпки на Алесандро Микеле през последните години, допълни това модно приключение в Ню Йорк. Магазинът Gucci Wooster, който е проектиран като „пространство за събиране на културни ценности“, се разшири и с гордост наскоро представи книжарницата Gucci Wooster, разположена на West Broadway N375.

Централният квартал СоХо отдавна е известен като творческия и иновативен център на Ню Йорк - а може би и на света като цяло. Независимо дали става дума за музика, филми, мода, изкуство или литература, само най-готините и най-смелите дръзват да се установят по тези калдъръмени улички. Именно с този заряд иновативната модна къща създаде пространство за истински литературни души. Под вещото ръководство на куратора- библиотекар Дейвид Стретел от Dashwood Books тук са подредени специални колекции книги за всички, които обичат модата, изкуството, фотографията и които, най-вече, обичат да четат.

Тук е моментът да спомена, че четенето винаги е на мода и нищо не показва повече качество като едно класическо заглавие. Сигурна съм, че от Gucci добре знаят това и ако някой въобще може да продаде старата игра на четене на книги като нещо ново и модерно, то това определено е екипа, предвождан от Алесандро Микеле. 

Микеле – дизайнерът, който обожава културния и моден микс, включи в последните си колекции няколко литературни „иконични визии“, които лично мен ме усмихнаха искрено. Видяхме чанти-книги Джейн Остин в колекцията есен/зима 2017/2018 и пуловери „Никога не се жени за Митфорд“ “Never Marry a Mitford” в колекция пролет/лято 2018, а отправната точка на колекция есен/зима 2018/2019 беше слогана на Дона Харауей от „Манифест на киборга“.

Несъмнено, модната къща може да убеди дори феновете, които не могат да си позволят аксесоари или облекла на марката, че четенето е модерно, защото да си купиш книга от Gucci е като членство в ексклузивен клуб, като приключение, като цялостен нов и прекрасен начин на съществуване.

Тази необикновена среща между модата и изкуството изключително много ми допадна и ме накара да се замисля върху думите на моя 14-годишен син, който неизбежно следи интереса ми към модата, марките и стила, и който наскоро ми сподели, че Gucci е станал част от езика в училище, т.е. изразът "Това е толкова Gucci!" означава, че нещо е готино.
Не ми остава нищо друго освен да възкликна: It’s so Gucci!
Ако планирате пътуване до Ню Йорк скоро, струва си да надникнете и на West Broadway N375.

Коментари

Добави Коментар

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.