Пепа Попова - Пепита

Не съм от късметлийките с идеални мерки, но пък съм от щастливките, които в последните години успяха да превърнат страстта си към модата и стила в идеалната професия/хоби. Обичам да пиша кратки истории за онзи красив свят, в който всички цветове са в хармония, в който силуетите са изчистени и семпли, материите ефирни, аксесоарите класни, а жените - елегантни като Коко или Одри. И тази колонка ще бъде такава - едновременно вдъхновена от и посветена на елегантните дами.

И отново цъфна макът и донесе усещане за свобода

30 май 2020 | 09:11
12023
1
1

Не знам какво вълшебно има в маковете, но те предизвикват особени чувства в мен. Обожавам техните чувствени листенца, благоговейно реагиращи на всякакви въздушни движения, харесвам цветните им главички, треперещи и ярки като пламъчета, сякаш направени от най-финото парче естествена и дива яркочервена коприна. И не, никак не ми пречи, че нямат свой собствен аромат... Всъщност, всичко може да бъде внушено на човек. Особено ако бъде направено професионално.
Точно както преди 20 години, парфюмеристите на Kenzo измислиха и конструираха уханието на мака толкова прецизно, че неволно ме накараха да повярвам, че именно така мирише. Да, това накратко е историята на парфюма-легенда -  Flower by Kenzo, който бързо зае специално място в сърцата на момичетата по света, гордо се нареди сред най-продаваните парфюми (особено във Франция) и влезе в листата на 100-те емблематични ухания, които всеки уважаващ себе си парфюмериен фен трябва поне веднъж в живота си да пробва.



Трябва да си призная, че много добре помня появата му. Бе фатално привличане от пръв поглед, заради алените макове, които обожавам. Помня, че даже не отворих капачката на парфюма, за да го тествам. Влюбих се във високата стройна и прозрачна бутилка, леко извита, наподобяваща минималистична японска ваза с любимото червено цвете в нея. Влюбих се дори в елегантната бяла кутия с мак в различни фази на цъфтене от всяка страна. Дълго време не смеех даже да го разопаковам, за да не разваля тази съвършена минималистична линия. Най-накрая, след като достатъчно дълго се полюбувах на външността му, се престраших да го отворя и пробвам – оказа се безкрайно модерен аромат, който се превърна в олицетворение на моята буйна и дива младост.

Днес, 20 години по-късно, улегнала и, надявам се, помъдряла продължавам да съм влюбена в маковете. Носят ми усещане за младост, безгрижие и някакво тайнствено очарование на крехкост и сила в едно. Знам, че един полъх на вятъра и от нежните им листенца няма да остане и следа, но това не им пречи гордо да се развяват напук на същия този вятър...

Свързвам тези нежни цветя с влак, железопътни линии, свобода, пътешествия с ясна посока или без цел. Може би именно заради това, след месеците на изолация, през които преминахме, съвсем символично си подарих не едно цвете, а цял букет свобода - FLOWER BY KENZO POPPY BOUQUET, който се появи преди няколко седмици специално за 20-та годишнина на легендарния аромат.





Женствен и доста по-хармоничен от предшествениците си се оказва новият букет, дело на тандема Алберто Морилас – познатият ни майстор-парфюмерист и младата му колежка Дора Багриш.

В нежната композиция се открояват нотките на сочна круша, изкусно комбинирана с уханията на сладка българска роза, сияен жасмин и чувствена гардения. Нотки на бадемова дървесина добавят нужната дълбочина и мекота. Един истински триумф на красотата, радостта и оптимизма.
 

Какво повече мога да искам от това - морски бриз, свобода и букет с макове с уханието на Flower by Kenzo Poppy Bouquet?



 

 

(в материала има продуктово позициониране)

 

Коментари

1
  01 юни 2020 | 21:03 отговор
 

Много хубаво и въздействащо позитивно!

 

Добави Коментар

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.