Пепа Попова - Пепита

Не съм от късметлийките с идеални мерки, но пък съм от щастливките, които в последните години успяха да превърнат страстта си към модата и стила в идеалната професия/хоби. Обичам да пиша кратки истории за онзи красив свят, в който всички цветове са в хармония, в който силуетите са изчистени и семпли, материите ефирни, аксесоарите класни, а жените - елегантни като Коко или Одри. И тази колонка ще бъде такава - едновременно вдъхновена от и посветена на елегантните дами.

Как да се обличаш като Influencer с малък бюджет?

17 януари 2019 | 15:57
видяна 35144
коментари 3

Ако банковата ви сметка е претърпяла истинско крушение през декември и пръстите ви болят от въвеждането на вашия ПИН код отново и отново, обърнете внимание на следващите редове, които ще ви помогнат да закрепите бюджета си през януари. Често се предполага, че парите са в основата на страхотния и изискан стил, но в действителност можете да изглеждате също толкова модерни и дори уникални, когато работите с намален бюджет.

Има няколко прости начина, чрез които да намалите разходите си, а и да добавите нещо ново към гардероба си, без да броите стотинките си в деня преди заплата. Много от известните модни редактори пазаруват в outlet бутици или винтидж (дори second-hand) магазини, тъй като там можете да намерите много от ключовите тенденции в момента като изискани аксесоари от крокодилска кожа или блейзери (все пак модата е една въртележка). В допълнение, има неща, които можете да направите в собствения си гардероб: от продажбата на облекла, които никога не носите (в ОLX например) до стилизиране на сетове по напълно нов начин.


Ето и основните ми съвети:

1. Конкретизирайте желанията си и търсете само определените неща в сайтове с намаления или по магазините с разпродажби. Изкушенията от евтиното пазаруване понякога са толкова големи, че дори не гледаме какво купуваме, въпросът е да грабнем сета с най-голяма отстъпка. Този път гледайте и помислете дали имате нужда от поредния червен пуловер, например.

2. Чували сте за Outnet, но знаете ли, че Mango и ASOS също имат онлайн outlet магазини?

3. Продайте облеклата и аксесоарите, които никога не носите.


4. Много от най-стилните жени в света имат свой собствен разпознаваем елемент, като например червено червило или лента за коса. Те ще ви гарантират, че всяка визия ще изглежда "ваша", а една подобна лента може да струва по-малко от 5 лева.

5. Мъжкото облекло често е много по-евтино от дамското, така че си струва да пазарувате някои базови неща в отдела за мъже. Например, тениската с лого на Gucci е значително по-евтина в отдела за мъже (с цели 260 евро).

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация, споделена от Gucci (@gucci) на


6. Модата е циклична, така че каквато и да е тенденцията, ви гарантирам, че ще можете да я намерите в някой винтидж магазин.

 

 

 

 

7. Бъдете креативни в своите стайлинг идеи – правилата са за това, за да ги нарушаваме от време на време.

Коментари

3 Иван
  24 януари 2019 | 10:50 отговор
 

Инфлуенсър е човек, който има инфлуенца. Такъв може да се облича всякак. На човек, който влияе и е с модни дрехи, му се казва манекен. Такива има в модните къщи, а не в Инстаграм :)

 
2 Teta
  17 януари 2019 | 21:41 отговор
 

tetosa@abv.bg Изпрати да скивам!

 
 
Крум Усаински-Крупник
17 януари 2019 | 23:02

Любопитството уби котката.

1 Крум Усаински-Крупник
  17 януари 2019 | 17:12 отговор
 

Цървули!!!Като гледам какви "инфлуенсъри" се размотават по сокаците,направо ме хваща инфлуенцата!!!И жените и мъжете са основно два вида:едните са пълни прошляци с парцали втора употреба от "Мания" и подобни боклучарници,другите са с конфекция от моловете,шита основно в Китай,Турция,Бангладеш и Пакистан!!!Извинявам се ако парцалките на някой са ушити примерно в Египет!!!Да не говорим,че "ВИП-цървулите",които разполагат с пари,но им липсва елементарна култура и естетични критерии,се надпреварват едни с други да ни впечатлят със скъпите си съдрани парцали в които изглеждат кой от кой и коя от коя по-нелепо!!!Иначе Аз съм от малкото добре облечени хора и ако ме видите ще припаднете,но това едва ли ще ви се отдаде!!!Ура и Слава!!!

 
 
слушай с' я
23 януари 2019 | 18:14

Какво значение има от коя "конфекция" си се стъкнал, ако имаш СМИСЛЕН живот, поглъщащо хоби, любими пътувания и готина среда? М? Баш ти е все тази такива " инфлуенсъри", като тебе от коя блуза изпитват оргазъм! И вземи малко почети книги, та да знаеш, че след препинателен знак се слага спейс- т.е. разстояние. Не става само с мода, трябва и четене:)))))

Добави Коментар

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.