Пепа Попова - Пепита

Не съм от късметлийките с идеални мерки, но пък съм от щастливките, които в последните години успяха да превърнат страстта си към модата и стила в идеалната професия/хоби. Обичам да пиша кратки истории за онзи красив свят, в който всички цветове са в хармония, в който силуетите са изчистени и семпли, материите ефирни, аксесоарите класни, а жените - елегантни като Коко или Одри. И тази колонка ще бъде такава - едновременно вдъхновена от и посветена на елегантните дами.

Как да украсите косата си през пролетта

11 февруари 2019 | 07:34
видяна 2724
коментари 1

Ако има един-единствен, лесен и бърз начин да разнообразим прическата си моментално, то той се състои в това да добавим аксесоар. Звучи съвсем просто, а с предложенията на големите модни къщи за сезон пролет-лято 2019 и интересно. Време е да съберем идеи от колекциите им, в които на преден план изпъкнаха диадеми, ленти за глава и фиби за коса. Всички те заложиха на елегантните модели, щедро покрити с кристали, големите текстурирани или текстилни ленти за глава, копринените шалове в нюанси на зрели плодове, както и всякакви фиби - от невидими до големи. Предлагам ви да разгледаме най-модерните аксесоари за коса и да се подготвим за сезон “без шапки” навреме.

Диадеми
Благодарение на Миуча Прада, лентите се превърнаха в основен аксесоар за предстоящия сезон. Дизайнерката представи обемни сатенени модели във всички нюанси на дъгата, както и пластмасови обръчи, богато украсени с лъскави камъни, които лесно могат да заменят всички останали декорации във вечерния ви сет. Освен нея, новата тенденция беше подкрепена от RED Valentino, който направи още по-дълбок реверанс по отношение на елегантността, залагайки на нежните тиари. Щедро по италиански Dolce & Gabbana и Gucci пък поставиха всякакъв род кристали върху аксесоара.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Prada (@prada) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by REDValentino (@redvalentino) on

Ленти
Лентите за глaва вече отдавна са престанали да бъдат единствено атрибут на спортната екипировка. В новия сезон дизайнерите колективно признават своята любов към копринени, кадифени и сатенени ленти за глава, украсени със сложни ориенталски орнаменти и всякакви цветни мотиви. Нашите любими са Cult Gaia, Gucci и Etro.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dolce & Gabbana (@dolcegabbana) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dolce & Gabbana (@dolcegabbana) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Versace (@versace) on

Шноли
През пролетта няма ограничения и табута по отношение на шнолите: и малките, и големите модели са актуални. Така, фибите, които бяха на върха на популярността си през 90-те години, в новия сезон триумфално се завръщат, за да украсят на най-модерните глави. С тяхна помощ лесно, бързо и най-вече ефектно можете да съберете косата си в ниска опашка или да декорирате плитките си. За феновете на минимализма дизайнерите представиха невидими фиби, с които да стилизирате косата си за няколко минути.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Versace (@versace) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Versace (@versace) on

Коментари

1
  11 февруари 2019 | 17:17 отговор
 

Много харесвам шноли, ленти и диадеми, но не претруфени, като тези на снимките.

 

Добави Коментар

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.