Пепа Попова - Пепита

Не съм от късметлийките с идеални мерки, но пък съм от щастливките, които в последните години успяха да превърнат страстта си към модата и стила в идеалната професия/хоби. Обичам да пиша кратки истории за онзи красив свят, в който всички цветове са в хармония, в който силуетите са изчистени и семпли, материите ефирни, аксесоарите класни, а жените - елегантни като Коко или Одри. И тази колонка ще бъде такава - едновременно вдъхновена от и посветена на елегантните дами.

Марвин Нонис - дизайнерът, който обича жените

09 април 2019 | 10:25
видяна 5411
коментари 1
1

Осмото издание на Sofiа Fashion Week е вече в историята, но отзвукът от ревютата продължава да ни вълнува. Сред гост-дизайнерите на модния форум бе вдъхновяващият Марвин Нонис - креативен директор на брандa Marvin Nonis, който впечатли гостите и мен с атрактивни тоалети, изпипани до последния детайл, някои от които създадени специално за българската сцена. След края на събитието колоритният дизайнер сподели своите впечатления от гостуването си в България и изрази силно желание да бъде част от форума отново.

Ето какво ни разказа г-н Нонис за вдъхновенията, трудностите по пътя и съветите, които е получил от големите в модата:

Марвин, знам, че за първи път си в България. Как намираш страната и хората, с които имаше възможност да се запознаеш тук на SFW? Достатъчно модерни и стилни ли са българите?

Прекрасни сте! Изключителни са хората, с които имах възможността да се запозная и работя тук, а организаторите - невероятни. Колегите, които видях, са талантливи, амбициозни, готови да поемат рискове и превземат света на модата.

Пътуваш много, къде според теб жените са най-стилни?

О, модата и стилът нямат граници. Навсякъде по света съм имал възможността да работя със стилни жени. Не ми се иска да конкретизирам. Живеем в глобален свят, в който информацията, тенденциите много бързо достигат навсякъде. Днес хората са много умни. Новите поколения, които идват, са по-добри, по-смели, по-готови на всякакви експерименти. А на мен това много ми харесва.

Кой е първият ти спомен, свързан с модата? Кога реши да станеш дизайнер?

О, много отдавна. Може би още на около 10 годишна възраст и може би заради майка ми. Постоянно носех и й подавах някакви рокли, което я накара един ден да възкликне: Ти ще станеш дизайнер!
Така и стана.

Коя е най-хубавата част от това да бъдеш дизайнер?

Най-хубавото е това, че можеш да работиш с наистина специални жени, които имаш възможността да направиш още по-специални.


А има ли неприятни моменти в професионалния живот на дизайнера?

Не, не вярвам! Аз съм от малкото късметлии, които работят в този красив свят. Няма нещо, което да не обичам в професията си!

Ако трябва да опишеш бранда си с три думи, кои биха били те?

Стилни облека за всеки момент от живота на жените. Ежедневно облекло, бизнес и елегантни визии, както и дрехи за най-специалните и официални моменти в живота на дамите – всичко това жените могат да намерят в Marvin Nonis. И всичко, всичко е направено с много любов. Жените са толкова важни и специални.


Знам, че освен за жени правиш колекции и за мъже. Кое е по-трудно - да създаваш дрехи за мъже или за жени?

О, мъжете сме доста по-просто устроени и по-лесно се задоволяваме. Жените са много по-комплексни и сложни. Съответно да творя за тях е много по-трудно, но и много вдъхновяващо. Жените са моето вдъхновение.

И в целия този модерен и интересен микс от цветове и линии как се появи шампанското?

Шампанското е най-новият ми и любим проект. Шампанското е комплиментът, прекрасният завършек на всеки един специален момент от живота на мъжете и дамите, за които създавам мода. Какво по-хубаво от чаша качествено и искрящо шампанско за специалните моменти в живота.

Най-добрият съвет, който си получил в годините?

Знаеш ли, най-добрите съвети съм получавал от хората, на които съм се възхищавал най-много през годините. С Карл Лагерфелд сме от един град – Хамбург. Имал съм възможността да се докосна до този гений. Съветите, които съм получавал както от него, така и от другия дизайнер, който безкрайно много харесвам – Джорджо Армани, е да бъда безкомпромисен по отношение на качеството и линията.


Твоят съвет и пожелание към жените в България?

Да останат все така прекрасни и да не се страхуват да експериментират!

Коментари

1 ZCVBNM
  09 април 2019 | 12:02 отговор
 

Google вече плаща $ 17000 до $ 22000 на месец за работа онлайн от дома си. Аз се присъединих към тази работа преди 2 месеца и съм спечелил $ 20544 в първия ми месец от тази работа. Мога да кажа, че животът ми е променен - напълно към по-добро! Разкажете какво правя Започнах............>> w­w­w­.­W­e­b­j­o­b­3­3­.­c­o­m

 

Добави Коментар

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.