Пепа Попова - Пепита

Не съм от късметлийките с идеални мерки, но пък съм от щастливките, които в последните години успяха да превърнат страстта си към модата и стила в идеалната професия/хоби. Обичам да пиша кратки истории за онзи красив свят, в който всички цветове са в хармония, в който силуетите са изчистени и семпли, материите ефирни, аксесоарите класни, а жените - елегантни като Коко или Одри. И тази колонка ще бъде такава - едновременно вдъхновена от и посветена на елегантните дами.

Обратно на училище: Как да се облечем в стил „Препи“?

14 септември 2019 | 11:26
7624
1
1

Дойде ли септември неминуемо спомените за училище нахлуват. И въпреки, че за мен отдавна са отлетели всички онези ученически трепети и вълнения, около 15 септември винаги ме обзема носталгия по безгрижните дни, верните приятели и любимите учители. Точно по това време на годината някак си съвсем естествено посягам поне веднъж към плисираната карирана пола над коляното или колежански лек пуловер, заплитам косата си в странчина плитка и слагам любимите си мокасини.... И не знам за вас, но при мен дрехата, която нося винаги създава допълнително настроение. В подобни дни имам чувството, че мога отново да преобърна света, заредена от парче каре с младежка енергия и оптимизъм.


Трябва да си призная, че винаги съм харесвала „preppy” стилa, а тази година именно той е в списъка на основните тенденции за новия сезон. Безспорно началото на учебния сезон в календара е най-добрият момент да изпробвате начина на обличане на възпитаниците на университетите от „Бръшляновата лига“.

Тази модерна субкултура се заражда в Съединените щати в средата на 20век. Свързва се с американския елит, който учи в частни подготвителни училища, известни като prep schools, откъдето се насочва към елитните колежи и университети. „Препитата“ си имат свой начин на живот – определени дейности, училища, университети, професии, среда, изказ, облекло, маниери, етикет. А техни културни икони са Одри Хепбърн, Грейс Кели, Жаклин Кенеди Онасис и Глория Гинес.
Популярни марки, които традиционно се свързват с „Препи“ стила са Lacoste, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, J. Crew, Vineyard Vines, като тази година модни къщи като Victoria Beckham и Salvatore Ferragamo, Dior, Etro и Celine са поставили акцента в есенно-зимните си колекции именно на колежанския начин на обличане.


Ето няколко идеи, които спокойно можете да изпробвате този сезон и да се почувствате "отличници" отново:
 

Риза + пуловер или жилетка. Класика от университетската пейка, която идеално ще се впише и в вашия офис гардероб. Заимствайте идеята от шоутата на Victoria Beckham и Salvatore Ferragamo и изберете риза с подчертана дълга яка в стила на 70-те и добавете пуловер или жилетка в ретро силистика.

 

 

Поло и каре. Още два символа на американските колежи, в които тайно съм влюбена. Добавете поло с дълги ръкави към класически карирани панталони като в шоуто на Etro или копирайте Dior в начина, по който стилизират шотландския тартан.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация, споделена от PUCCA (@puccaonni) на

 


 

Бомбер и вълнен блейзър - облеклото, което е синоним на стила “preppy”. За разлика от предишните години, когато носихме якето-бомбер с тоалети в уличен стил, през този сезон смело можем да го комбинираме със строга разкроена пола в духа на 80-те. Не изхвърляйте винтидж сакото си от кадифе или вълна, а просто го „сприятелете“ с любимите си сини дънки.

 

 

Коментари

1 Натали
  14 септември 2019 | 21:31 отговор
 

Много сладурски стил. Хем стилно, хем семпло, хем елегантно. Много добре подбрани тоалети. Благодаря на Пепита!

 

Добави Коментар

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.