Пепа Попова - Пепита

Не съм от късметлийките с идеални мерки, но пък съм от щастливките, които в последните години успяха да превърнат страстта си към модата и стила в идеалната професия/хоби. Обичам да пиша кратки истории за онзи красив свят, в който всички цветове са в хармония, в който силуетите са изчистени и семпли, материите ефирни, аксесоарите класни, а жените - елегантни като Коко или Одри. И тази колонка ще бъде такава - едновременно вдъхновена от и посветена на елегантните дами.

Седем модни вдъхновения от “Сексът и градът”

06 юни 2019 | 13:06
10886
2
2

На 6 юни 1998 г. на телевизионния екран се появява първата серия от поредицата “Сексът и градът” - момент, който определено се превърна в повратна точка за хиляди млади момичета. Историята на Кари Брадшоу и нейните три приятелки - активни жени на прага на новото хилядолетие, които непрестанно поставят под въпрoс сексуалните табута, се превърна в училище на живота – всяка една от нас се е сблъсквала с поне един Тузар през годините...

Шоуто беше сред първите, в което ясно ни казаха, че не е нужно да се омъжим за първия мъж, който срещнем след 30-ия си рожден ден. Показаха ни, че всъщност, без значение колко съвършен е човекът, ако не сте влюбени (например Ейдън и Смит) история с щастлив край няма как да има. “Сексът и градът” беше първото шоу, което ни показа, че не е нужно да встъпваме в брак, за да бъдем щастливи. Тези жени се забавляваха, пиеха, правеха секс и работиха усилено - и обичаха живота си. Това беше напомняне, че любовта и удовлетворението могат да дойдат в много различни форми - може да бъде кариера, която обичате, приятели, на които държите или място, на което се чувствате като у дома си.
Това беше първото телевизионно шоу, което постави фокуса върху женското приятелство. Взаимоотношенита и диалогът между тези четири жени бяха като магнит за феновете. Въпреки че Кари, Миранда, Саманта и Шарлот посветиха много време да говорят за секс и любовните си авантюри, имаше и много други сюжетни линии - рака на Саманта, самотата на Миранда след раждането, борбата на Шарлот с безплодието и битката на Кари с несправедливите очаквания при остаряването при жените. Тези момичета бяха изключително подкрепящи и милосърдни. Те умееха да се шегуват по между си. Те се обичаха достатъчно, за да си казват истините, дори когато не искаха да ги чуят. Най-нереалистичният аспект беше, че независимо от бебетата, работните места и партньорите, те прекарваха толкова много време заедно. В крайна сметка тяхното четиристранно приятелство бе постоянен източник на сила и сигурност в моментите, когато кариерата им и любовният им живот бяха каша.
Шоуто се превърна и в училище на стила. “Сексът и градът” влезе в историята като една от най-модерните телевизионни програми на всички времена. Точно 21 години след премиерата на сериала той продължава да вдъхновява хиляди момичета по света. Приказни тоалети, партита с шампанско и неконтролируемо желание към обувките Manolo Blahnik – време е да видим променило ли се е това сега.
Ето и кратък списък на едни от най-емблематичните визии от сериала, актуални и днес:

Пачката на Кари

Няма по-емблематична сцена в историята на “Сексът и градът” от откриващата – моментът, в който Кари се разхожда по улиците на Ню Йорк в туту от тюл. Подобна пола е пресъздадена в последния епизод на сериала и в първия филм, утвърждавайки я като истинска емблема.
Дали е актуална в наши дни? Безспорно! Балетът тази година отново има своя голям моден момент. През последните сезони се появиха безброй линии, вдъхновени от това красиво изкуство и кампании, които доказват, че балерините официално са новите it-girls. A благодарение на колекциите на големите модни къщи за пролетта и лятото на 2019-та като Valentino, A.W.A.K.E., Acne Studios, Fendi, Giambatista Valli сега всички можем да се почувстваме за малко балерини и да влезем в кожата на онези елегантни момичета, които умеят да съчетават красотата и грацията със силата на духа и безграничната упоритост и да излъчват едновременно уникална царственост.

Някои от най-известните звезди на червения килим в света - Дженифър Лорънс, Бела Хадид, Никол Кидман, се появиха с пачки. Кари би била толкова горда.

Любовта на Шарлот към розовото
Милениали, не си мислете, че сте открили топлата вода и че първи сте посегнали към подобна ярка визия. Лейди Шарлот Йорк от Горен Ист Сайд носеше с достойнство подобни тоалети десетилетия преди вас. От този безупречен и сладък костюм Roland Mouret до нюанси на фуксия и сьомга, тя умееше да показва тоновете на розовото със стил както никой друг.

Умението на Саманта да комбинира цветове
Комбинацията от розов и червен цвят определено оглавява класациите на новия сезон, но актуалният тренд към изключително смело цветно “блокиране” е един от най-забележителните стилови похвати на Саманта Джоунс през деветдесетте. Синьо и червено? Жълто и черно? Розово и оранжево? Не е проблем за любимата ни ПР-ка. Всъщност подобни комбинации видяхме по улиците на големите столици по време на Седмиците на модата тази година.



Manolos, Manolos, Manolos
Трудно е да се отрече влиянието на Кари Брадшоу в превръщането на Маноло Бланик в име-емблема и неоспоримия й принос в това да ни научи безпогрешно да разпознаваме сините сатенени обувки, украсени с кристали. Те все още се носят от най-готините звезди и модни икони до днес – всъщност именно тези обувки са кралиците на улицата.


 

Цветни принтове
Нека си го кажем, флоралните щампи са тенденция на всяко лято, включително и на това. Тази година модерните жени очевидно предпочитат по-големия рисунък. Големите флорални мотиви подхождат както на жени с по-пищни форми, така и върху крехки момичета. Основната тайна е в правилния силует на цветната рокля. Ако търсите разнообразие, тогава можете, подобно на Кари Брадшоу, да комбинирате различни принтове в едно облекло.

Силата на костюма
Костюмът отдавна не е само униформа на бизнес-дамите. В ерата на феминизма роклите все по-често остават на заден план, а знаменитостите се появяват на червения килим в строги костюми. Дизайнерите експериментират с обичайните офис "двойки" и "тройки", превръщайки ги в облекла, подходящи за вечерни събития. А Кари Брадшоу, като никоя друга, знаеше как да превърне един обикновен костюм в модно изявление с помощта на необичаен аксесоар и ярки акценти.

Чанти с лого
Логоманията се завръща! Колкото и да не им се нрави на любителите на минимализма... Gucci, Versace, Longchamp - в асортимента на много луксозни марки вече можете да намерите модели, украсени под една или друга форма с лога. Особено популярни са любимите на Кари чанти с къса дръжка в стила от края на 90-те и началото на нулевите години. Виждаме ги и в колекциите за сезона на Dior и Fendi.



Повече от две десетилетия след първото излъчване на шоуто, Кари, Саманта, Шарлот и Миранда все още влияят върху гардеробите ни. Мечтая си за продължение на тяхната история и неспиращи вдъхновения. А вие?

Коментари

2 Симеон
  11 юни 2019 | 16:40 отговор
 

С минимален депозит от 10 евро спечелих 3670 евро !Опитай късмета си и ти !bit.ly/2vGdh7g

 
1
  11 юни 2019 | 00:01 отговор
 

Ех ...Сексът и градът !!! Няма друг такъв филм !!!

 

Добави Коментар

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.