Великият Кристиан Диор някога е казал: "Няма мода, ако няма добра основа!" и със сигурност е бил прав. Бельото е от ключово значение за всяка визия. То осигурява основата, от която зависи цялостния външен вид. Също така, тази втора кожа трябва да ни кара да се чувстваме комфортно и спокойно. Затова експертите съветват да избираме правилно бельото си. В крайна сметка това е част от облеклото ни, което със сигурност носим поне 12 часа и повече, и не искаме то да ни причинява дискомфорт, болка или червени следи след сваляне. В последните години се научих да внимавам при избора си на бельо. Търся не само красив външен вид, нежни детайли, хубава материя, но и много, много качество. Научих, че да избереш точното бельо е като да намериш приятел. Искам подкрепа, грижа и малко отношение. Искам бранд, на чийто опит мога да се доверя. Поради тази причина в последните години залагам на френска елегантност и традиция, примесени с много дързост и иновации.

Преди броени дни с медийно събитие в бутик My Lingerie by Provoke официално беше представена последната колекция на френския моден бранд с 60 годишна история Aubade. The Bow Collection е най-новата колаборация в модния свят. Viktor&Rolf x Aubade: Перфектното съчетание между две модни къщи и между бельото и висшата мода. И двете марки имат обща любов към цветовете, флоралните принтове, тюла, бродериите, дантелата и Париж.

Повече за вдъхновенията, традициите, иновациите и бельото ви предлагам да научите лично от г-н Гарние, бизнес директорът на Aubade, който бе в София за премиерата на вдъхновяващата колаборация и с когото имах възможността да си поговоря:

60 години традиция, 60 години, в които не спирате да създавате мода, 60 години, в които правите жените по-съблазнителни от всякога. Каква е формулата на успех на Aubade? Кое е това специфично нещо в ДНК-то на марката, което така привлича класните жени по света?
Има едно важно нещо, което всички в Aubade споделяме и това е страстта и смятам, че именно тя е тайната съставка. Ние работим много и наистина обичаме това, което правим. Посрещаме всеки един нов моден сезон с много ентусиазъм и всеки път започваме от начало, от “белия лист” - с нови материи, нови цветове, нови нюанси, нови размери. Всяко ново модно пътуване в търсене на възможно най-доброто бельо за жените, в което те да се чувстват красиви, е много вълнуващо, защото всеки път има нещо свежо, което трябва да наложим и именно това ни помага да запазим младежкия си и бунтарски дух.

Кое е по-важно за вас – традицията или иновацията и креативността?
Смятам, че вървят ръка за ръка. Ако сте креативен, но не познавате фундаменталните правила и не владеете основите на бизнеса, сте загубен. Например за направата на един качествен и красив сутиен се използват над 78 парчета и ако не владеете техниката, резултатът няма да бъде бельо от категорията на Aubade. В същото време Aubade е бранд, който обновява 80% от продуктовата си линия всеки сезон. Ние се опитваме да направим бельото по-красиво, по-модерно, по-удобно, стриктно следвайки ДНК-то на марката. За нас традицията, опитът, иновацията, експертизата, информацията и креативността вървят ръка за ръка.

Удобството и комфортът са от изключително значение за съвременните, мултифункционални и заети жени. Как успявате да се настроите към тези изисквания?

Ние предлагаме висококачествени продукти и комфортът не може да бъде опция. Той е задължителен! Времето за разработване на един нов продукт в Aubdae е относително дълго, за да се оптимизира този комфорт. Ако продукт не отговаря на нашите високи изисквания, той не стига до пазара.

Вече имате зад гърба си интересни колаборации с Crazy Horse и Christian Lacroix. Как решихте тази година да съчетаете вашия опит и креативност с дързостта на едни от най-големите провокатори в света на висшата мода Viktor&Rolf?
О, тази колаборация е благодарение на идеята на една много силна жена – Мартина Браун. Тя е начело на дизайна и маркетинга в Aubade и тя е отговорна за тези важни решения. Ние дадохме изключителна свобода както на Мартина, така и на Viktor&Rolf, надявайки се да развихрят фантазията си и да споделят техния свят с нашия, и резултатът не закъсня. Много сме щастливи, защото имаме ярка и впечатляваща капсулна колекция с много цвят. Розовото например е толкова наситено, толкова съблазнително, толкова завладяващо погледа, толкова необикновено и толова жизнено. Надявам се да ви хареса.

Вече сме влюбени! Имате ли своя любима колаборация, свой любим модел?
Знаете ли, в този бизнес винаги с нетърпение чакаме бъдещето, така че винаги следващата. Очаквайте изненади от нас.

The Bow Collection е модерна, но класическа, женствена, шик и чувствена. Панделката, често повтарящ се мотив от почти четвърт век, е в центърът на колаборацията мeжду VIictor&Rolf и Aubade. Безкрайна емблема на висшата мода, тя добавя женственост и дързост, и присъства във всички девет артикула от колекцията. Емблематичната бродерия се смесва с елегантността на прозрачния изчистен тюл. Лазерно изрязаните детайли флиртуват със сатенените панделки, които украсяват предната и задната част на всички артикули. Колекцията е достъпна в два цвята: Soir-шикозно черно, емблематичния цвят на Viktor&Rolf и Bonbon Pink- чувствен и женствен розов цвят.

Мъжете също няма да се чувстват изоставени. Viktor&Rolf x Aubade предлагат три вида памучни боксерки на същата тематика. Поставени под светлината на прожекторите, към мъжкото бельо нe e добавена споменатата по-горе панделка, а за господата има няколко други забавни мотива като шапки, бастуни, мустаци и папионки.



ОЩЕ ЗА VIKTOR&ROLF:

Холандското дизайнерско дуо Viktor Horsting и Rolf Snoeren създават едноименната модна къща през 1993г., веднага след като завършват Академията за изкуство и дизайн в Арнем. Благодарение на тяхната усилена работа, креативност, провокация и блясък, те започват да се разпростират във висшата мода. Детайлните финиши, смелата игра с обеми, платове и невероятните представяния на колекциите им се превръщат в техен запазен почерк през последното десетилетие. Дуото предлага авангардни артикули, вдъхновени от изкуството, архитектурата и сюрреализма. Двамата холандски дизайнери са успели да придадат много специфична визия на модата и повече от 20 години открито флиртуват с дързостта и театъра. Освен с техните модни попадения, дизайнерите се отличават и с парфюмните си творения и по-специално с многоцветния “FlowerBomb” – който се превърна в истинска флорална бомба, “BonBon” – сладкото изкушение и “Spicebomb” – подправъчен аромат за мъже в партньорство с L’Oreal. Забавни и изненадващи колаборации също са неизменна част от творенията на “Victor and Rolf”. Ключови сътрудничества за тях са тези с H&M и Champagne House Piper Heidsieck. Съвместното създаване на линия за бельо с Aubade е тяхното поредно артистично творение