Пепа Попова - Пепита

Не съм от късметлийките с идеални мерки, но пък съм от щастливките, които в последните години успяха да превърнат страстта си към модата и стила в идеалната професия/хоби. Обичам да пиша кратки истории за онзи красив свят, в който всички цветове са в хармония, в който силуетите са изчистени и семпли, материите ефирни, аксесоарите класни, а жените - елегантни като Коко или Одри. И тази колонка ще бъде такава - едновременно вдъхновена от и посветена на елегантните дами.

Съблазън по френски

07 юли 2019 | 14:56
8172
2
2

Великият Кристиан Диор някога е казал: "Няма мода, ако няма добра основа!" и със сигурност е бил прав. Бельото е от ключово значение за всяка визия. То осигурява основата, от която зависи цялостния външен вид. Също така, тази втора кожа трябва да ни кара да се чувстваме комфортно и спокойно. Затова експертите съветват да избираме правилно бельото си. В крайна сметка това е част от облеклото ни, което със сигурност носим поне 12 часа и повече, и не искаме то да ни причинява дискомфорт, болка или червени следи след сваляне. В последните години се научих да внимавам при избора си на бельо. Търся не само красив външен вид, нежни детайли, хубава материя, но и много, много качество. Научих, че да избереш точното бельо е като да намериш приятел. Искам подкрепа, грижа и малко отношение. Искам бранд, на чийто опит мога да се доверя. Поради тази причина в последните години залагам на френска елегантност и традиция, примесени с много дързост и иновации.

Преди броени дни с медийно събитие в бутик My Lingerie by Provoke официално беше представена последната колекция на френския моден бранд с 60 годишна история Aubade. The Bow Collection е най-новата колаборация в модния свят. Viktor&Rolf x Aubade: Перфектното съчетание между две модни къщи и между бельото и висшата мода. И двете марки имат обща любов към цветовете, флоралните принтове, тюла, бродериите, дантелата и Париж.

Повече за вдъхновенията, традициите, иновациите и бельото ви предлагам да научите лично от г-н Гарние, бизнес директорът на Aubade, който бе в София за премиерата на вдъхновяващата колаборация и с когото имах възможността да си поговоря:

60 години традиция, 60 години, в които не спирате да създавате мода, 60 години, в които правите жените по-съблазнителни от всякога. Каква е формулата на успех на Aubade? Кое е това специфично нещо в ДНК-то на марката, което така привлича класните жени по света?
Има едно важно нещо, което всички в Aubade споделяме и това е страстта и смятам, че именно тя е тайната съставка. Ние работим много и наистина обичаме това, което правим. Посрещаме всеки един нов моден сезон с много ентусиазъм и всеки път започваме от начало, от “белия лист” - с нови материи, нови цветове, нови нюанси, нови размери. Всяко ново модно пътуване в търсене на възможно най-доброто бельо за жените, в което те да се чувстват красиви, е много вълнуващо, защото всеки път има нещо свежо, което трябва да наложим и именно това ни помага да запазим младежкия си и бунтарски дух.

Кое е по-важно за вас – традицията или иновацията и креативността?
Смятам, че вървят ръка за ръка. Ако сте креативен, но не познавате фундаменталните правила и не владеете основите на бизнеса, сте загубен. Например за направата на един качествен и красив сутиен се използват над 78 парчета и ако не владеете техниката, резултатът няма да бъде бельо от категорията на Aubade. В същото време Aubade е бранд, който обновява 80% от продуктовата си линия всеки сезон. Ние се опитваме да направим бельото по-красиво, по-модерно, по-удобно, стриктно следвайки ДНК-то на марката. За нас традицията, опитът, иновацията, експертизата, информацията и креативността вървят ръка за ръка.

Удобството и комфортът са от изключително значение за съвременните, мултифункционални и заети жени. Как успявате да се настроите към тези изисквания?

Ние предлагаме висококачествени продукти и комфортът не може да бъде опция. Той е задължителен! Времето за разработване на един нов продукт в Aubdae е относително дълго, за да се оптимизира този комфорт. Ако продукт не отговаря на нашите високи изисквания, той не стига до пазара.

Вече имате зад гърба си интересни колаборации с Crazy Horse и Christian Lacroix. Как решихте тази година да съчетаете вашия опит и креативност с дързостта на едни от най-големите провокатори в света на висшата мода Viktor&Rolf?
О, тази колаборация е благодарение на идеята на една много силна жена – Мартина Браун. Тя е начело на дизайна и маркетинга в Aubade и тя е отговорна за тези важни решения. Ние дадохме изключителна свобода както на Мартина, така и на Viktor&Rolf, надявайки се да развихрят фантазията си и да споделят техния свят с нашия, и резултатът не закъсня. Много сме щастливи, защото имаме ярка и впечатляваща капсулна колекция с много цвят. Розовото например е толкова наситено, толкова съблазнително, толкова завладяващо погледа, толкова необикновено и толова жизнено. Надявам се да ви хареса.

Вече сме влюбени! Имате ли своя любима колаборация, свой любим модел?
Знаете ли, в този бизнес винаги с нетърпение чакаме бъдещето, така че винаги следващата. Очаквайте изненади от нас.

The Bow Collection е модерна, но класическа, женствена, шик и чувствена. Панделката, често повтарящ се мотив от почти четвърт век, е в центърът на колаборацията мeжду VIictor&Rolf и Aubade. Безкрайна емблема на висшата мода, тя добавя женственост и дързост, и присъства във всички девет артикула от колекцията. Емблематичната бродерия се смесва с елегантността на прозрачния изчистен тюл. Лазерно изрязаните детайли флиртуват със сатенените панделки, които украсяват предната и задната част на всички артикули. Колекцията е достъпна в два цвята: Soir-шикозно черно, емблематичния цвят на Viktor&Rolf и Bonbon Pink- чувствен и женствен розов цвят.

Мъжете също няма да се чувстват изоставени. Viktor&Rolf x Aubade предлагат три вида памучни боксерки на същата тематика. Поставени под светлината на прожекторите, към мъжкото бельо нe e добавена споменатата по-горе панделка, а за господата има няколко други забавни мотива като шапки, бастуни, мустаци и папионки.



ОЩЕ ЗА VIKTOR&ROLF:

Холандското дизайнерско дуо Viktor Horsting и Rolf Snoeren създават едноименната модна къща през 1993г., веднага след като завършват Академията за изкуство и дизайн в Арнем. Благодарение на тяхната усилена работа, креативност, провокация и блясък, те започват да се разпростират във висшата мода. Детайлните финиши, смелата игра с обеми, платове и невероятните представяния на колекциите им се превръщат в техен запазен почерк през последното десетилетие. Дуото предлага авангардни артикули, вдъхновени от изкуството, архитектурата и сюрреализма. Двамата холандски дизайнери са успели да придадат много специфична визия на модата и повече от 20 години открито флиртуват с дързостта и театъра. Освен с техните модни попадения, дизайнерите се отличават и с парфюмните си творения и по-специално с многоцветния “FlowerBomb” – който се превърна в истинска флорална бомба, “BonBon” – сладкото изкушение и “Spicebomb” – подправъчен аромат за мъже в партньорство с L’Oreal. Забавни и изненадващи колаборации също са неизменна част от творенията на “Victor and Rolf”. Ключови сътрудничества за тях са тези с H&M и Champagne House Piper Heidsieck. Съвместното създаване на линия за бельо с Aubade е тяхното поредно артистично творение

Коментари

2 Иван
  09 юли 2019 | 21:09 отговор
 

Също така: визия = външен вид; бранд = марка!

 
1 Иван
  09 юли 2019 | 21:07 отговор
 

иновация = новост, нововъведение; креативност = творчество; експертиза = експертност. Експертиза на български значи съвсем друго нещо. Пепито, как може да си толкова неграмотна!

 

Добави Коментар

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.