Пепа Попова - Пепита

Не съм от късметлийките с идеални мерки, но пък съм от щастливките, които в последните години успяха да превърнат страстта си към модата и стила в идеалната професия/хоби. Обичам да пиша кратки истории за онзи красив свят, в който всички цветове са в хармония, в който силуетите са изчистени и семпли, материите ефирни, аксесоарите класни, а жените - елегантни като Коко или Одри. И тази колонка ще бъде такава - едновременно вдъхновена от и посветена на елегантните дами.

Утопия, вдъхновена от Карл Лагерфелд в центъра на София

19 октомври 2019 | 15:22
5726
0

От зората на 20 век филмите са любимото и традиционно забавление за масите и най-ефективният канал за разпространение на новите модни тенденции. Модата и киното са две изкуства, които флиртуват помежду си в симбиотична връзка, в която филмовите звезди разпространяват новостите в модата, а личният им стил влияе на ефектните гардероби в лентите, в които се появяват. За пореден път в София почуствахме осезателно и нагледно тази връзка, наслаждавайки се на невероятната и изпипана до последен детайл кино-гала, организирана от Vogue Vision, начело с Митко Дамов. Вдъхновението за магичната модна нощ, наречена Utopia, бе кайзерът на модните подиуми - Карл Лагерфелд. Премиера на книгата „Мистерията Лагерфелд“ и филма, базиран на нея и представен в рамките на Cinelibri, подтикнаха екипа на Митко Дамов да сътвори един приказен свят – красив, съвършен, почти нереален – такъв, какъвто Карл създаваше за нас толкова много години.


Университетската ботаническа градина в София се превърна в мизансцена на дефилето, вдъхновено от Карл Лагерфед. Пищна зеленина, осветена по невероятен начин в нежна лила, стелещ се по земята магичен дим, огнени фойерверки на фона на класическа музика в изпълнение на New Symphony Orchestrа и нереална оранжерия, от която като в сън излизаха приказни феи в любимото на Лагерфелд черно и бяло. Имаше и кръстове, и перли, и неизменните черни слънчеви очила, наподобяващи тези на великия Лагерфелд, и много други цветове, но най-вече имаше магия, която се появи и изчезна, точно като Карл...

Карл Лагерфелд, Кайзерът на модните подиуми, кръстникът на модата винаги се е криел зад маски. В момента когато мислим, че сме схванали същността на тайната му, тя става още по-неразгадаема. Самият той го признава: "Искам да съм като привидение, което се появява и изчезва.” (Цитат от книгата „Мистерията Лагерфелд“ - И.К.Колибри)


След подобна нощ сме сигурни, че Карл ще остане завинаги и в бъдещето.

След подобна нощ и сътвореното от Vogue Vision, начело с Митко Дамов, София се оказа не толкова далечна и различна от Париж. Благодарим за удоволствието и за красотата!


Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.